Tip: Korting op Indoor Brabant via Rabo!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Blue9

Tip: Korting op Indoor Brabant via Rabo!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-11 16:52

Een beetje laat misschien voor jullie, maar mocht je nog kaarten via internet gaan bestellen voor Indoor Brabant, ik heb volgens mij een klein foutje ontdekt in het systeem waardoor je tot wel 50% korting kan krijgen op tickets.

Via de Rabobank kan je als lid namelijk via een speciale kortingscode die open en bloot op internet staat korting krijgen. Deze code staat hier: http://www.rabobank.nl/particulieren/servicemenu/leden/sport_en_ontspanning_aanbiedingen/indoor_brabant/ en is dus rabo2011indoor. Via de link op de pagina kom je op een speciale bestelsite waar de code ingevoerd kan worden en nergens meer gevraagd wordt of je wel lid bent..

Dit had ik dus gedaan maar kwam er net achter dat lid zijn niet hetzelfde is als een bankpasje van de Rabo hebben. Ik kreeg dus al de kriebels.. Gelukkig is opa lid en ik heb voor de zekerheid maar even gebeld naar de ticketservice EN naar de Rabobank zelf of ik iets mee moest nemen om dit aan te tonen. Wat blijkt.. Je hebt helemaal niks nodig om aan te tonen dat je lid bent, de code staat open en bloot op internet en jullie kunnen hem dus ook allemaal gebruiken.

Thanks Rabobank :D .

Blue9

Re: Tip: Korting op Indoor Brabant via Rabo!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 22:34

Niemand die dit handig vind :')

FriesWytske

Re: Tip: Korting op Indoor Brabant via Rabo!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:36

Indoor Brabant is morgen alweer afgelopen. Dus de mensen die er heen gaan die hebben hun kaartjes al besteld.