Pluspunten en minpunten van Horse Event

Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304

x_spekkie_x

Pluspunten en minpunten van Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 07:08

Ik denk dat dit voor de organisatoren van Horse Event misschien wel handig is om te lezen. En ik ben zelf natuurlijk ook heel nieuwsgierig wat andere mensen nou van dit evenement vinden.
Als standhouder krijg je na afloop een beknopte enquete. Maar volgens mij is er geen enquete voor bezoekers?

Bij deze dus mijn plus en min punten :)

+ La Place. Echt fijn om een grote keuze te hebben in gezond eten en niet te hoeven kiezen tussen wafels, poffertjes, friet en een klef broodje gezond.
+ De grootte van de shuttlebusjes. Paar jaar terug waren dit auto's, nu echt minibusjes waardoor iedereen mee kon. Stond ook netjes een busje te wachten toen ik zondag aankwam. Top. (Jammer dat je nu voor de shuttle moet betalen, maar op zich heel begrijpelijk.)
+ Overdekte tribunes. Heel fijn om op de verregende zondag droog te kunnen zitten bij de NH-cirkels en de BIT-piste. (Hetzelfde voor de stands. Heel fijn dat die goed overdekt zijn.)

- Betalen voor het toilet. Je betaalt al een flink bedrag entree, daar hoort het toilet bij in te zitten.
- Parkeren. Zaterdag weer een heel gedoe om mijn auto er uit te krijgen (iedereen gaat natuurlijk op hetzelfde tijdstip weg). Kan op het hoofdparkeerterrein niet nog een uitgang komen? Zondag niet eens geprobeerd mijn auto daar neer te zetten. Door de verwachte regen het niet aangedurfd (al stonden ze wel met trackers klaar!) en mijn auto bij het station neergezet.
- Geen spectaculaire naamtrekker. Kan me van voorgaande jaren herinneren dat er altijd één persoon was die een grote naam had in de paardenwereld, zoals Monty Roberts en Jean Francois Pignon.

EngeltjeS

Re: Pluspunten en minpunten van Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 07:11

Ik ben niet bij horse event geweest, maar vind dit wel een intressant topic.

Ik meende dat er ook 'grotere' namen er al waren?
En om iemand nou 2x op HE uit te nodigen, dat is nooit zo leuk als de 1e keer.
Mij leek HorseEvent juist leuk door de 'probleem'-paarden, en de stands.

Helaas, had ik geen vervoer...

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 07:19

Wat voor mij een groot nadeel was dat we drie kwartier naar de ehbo gezocht hebben.
Mam was door een wesp gestoken op haar kaak en het werd erg dik.
Nergens stonden bordjes en op de plattegrond stond niks aangegeven.
Uiteindelijk ben ik ergens naar bewaking toegelopen (na meerdere mensen gevraagd te hebben van stands/wc etc) en zij hebben via de walkie talkie navraag gedaan want ze wisten het ook niet.
Toen bleek dat de caravan van de ehbo ergens achter wat stands weg was gezet. Absoluut niet duidelijk zichtbaar en dus nergens aangegeven!
Wat nou als er echt iets ernstigs aan de hand was met iemand?

After Midnight: Springen B+25/L Dressuur B+19/L1+10/L2+4 & SGW B+8/L+5

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 07:25

+ la place, heerlijke gezonde broodjes en sap!
+ overdekte tribunes
+ diversiteit w.b. standjes
+ toilet was erg schoon, erg prettig!
+ erg divers programma, voor ieder wat wils

- het parkeerterrein, mijn auto is gisteravond losgetrokken door een trekker, na een paar uur wachten tot alle andere auto's voor mij uit de weg waren gehaald
- geen 'routebordjes', was soms een heel gedoe om op de juiste lokatie op tijd te zijn

Pameba- Paard en Mens in Balans
www.pameba.nl

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 07:25

Minpunt waarover ik de organisatie wilde mailen:
- De N270 was afgesloten, had dat niet op de website aangekondigt kunnen worden? Uiteraard zijn we er gekomen, maar als ik dit eerder had geweten had ik anders gereden.
- Idd de toiletten, ik vind het onnodig om daar ook nog eens voor te betalen.
- LaPlace, vond ze erg prijzig. Ik eet bijna nooit geen friet of hamburger of wat dan ook en juist met een evenement vind ik het prettig om wat lekkers en 'slechts' te eten.
- Wederom word er slecht tot niet naar de parkeerkaarten gekeken.

Eigenlijk is dit voor mij een pluspunt en geen minpunt :+

Wat me opvalt is dat je blijkbaar eerst op de parkeerplaatsen verder van de ingang wordt gezet en naarmate het druk word, je steeds dichterbij komt te staan.
Mij maakt het niet uit want ik heb zowel zaterdag als zondag dichtbij de hoofdingang gestaan, maar is het niet slimmer om de plaatsen te vullen vanuit de hoofdingang en dan verder naar voren en dus verder van de ingang af.

Pluspunten:
+ de gezelligheid
+ programmavulling
+ praktisch alles was overdekt, wel handig met dit klimaat :+
++++ Het feit dat iedereen een helpend handje uitleende om ons uit de blub te trekken +:)+ Super (dat je dan altijd nog mensen hebt die alleen maar 'ikke, ikke en de rest kan stikke' denkt is dan weer jammer)

Ik mist alleen heel erg het gezondheidscentrum waar je de binnenkant ziet van een paard. Daar was dit jaar het EK, was op zich ook leuk, maar het gezondheidscentrum (weet de andere benaming niet) was ook altijd erg interessant.

Volgend jaar weer van de partij, dus kom maar op :D

mistral19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 07:35

Dat je als je vroeg komt verder weg moet parkeren vind ik juist goed, want dat betekent juist dat je 's avonds ook veel sneller weg bent. Wij konden dit jaar (rond 7 uur) gewoon wegrijden, terwijl we vorig jaar rond dezelfde tijd bijna een uur hebben moeten aanschuiven.

Vond het ook super dat er zo veel gezonde voeding was.

Wel heb ik echt de aanwezigheid van het Balingehof gemist, wat klassieke dressuur, werk aan de hand en schriktraining was een mooie aanvulling geweest op mijn programma. En zij zijn daar toch echt dé professionals in. Maar zij konden niet komen door ziekte heb ik begrepen?

If you don't go after what you want, you'll never have it. If you don't ask, the answer is always no. If you don't step forward, you're always in the same place.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 07:41

- La Place, slappe friet en niet warm...
- Jammer dat niet alle stamboeken aanwezig waren,aangezien wij als standhouder vaak de vraag kregen waar bijv het KTSP was,mensen waren daar speciaal voor gekomen.. Geen goede reclame voor een nieuw stamboek :=

+ Goed overleg steeds tussen standhouders en mensen die bij piste's stonden! Super gedaan!
+ De goede sfeer !! :D

keep calm, I'm engaged!!! <3

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 07:57

Ik ben zaterdag geweest
+ Alle informatie over verschillende producten uit de paardensport
+ De lezingen over verschillende zaken rondom de paardensport
+ Het gevarieerde programma, wat iedereen aanspreekt
+ Het is nu nog ruimer opgezet als voorgaande jaren.

-De entreeprijs vind ik nogal aan de hoge kant
-Dan ook nog uitrijkaarten en toiletbezoeken moeten betalen.
-De friet en frisdranken waren s'middags op, vind ik erg slecht :(

Rocky rockt ZZZ + 1 #rockyrockt #dressage
Be yourself because an original is worth more than a copy

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 08:19

ook ik kwam zaterdag:

+ gezellige sfeer
+ overdekte tribunes
+ veel verschillende stands
+ gevarieerde programma
+ bij mij, het goede weer :=

- kleine (smalle) bitpiste, er onstonden daardoor gevaarlijke situaties
- (drukke/bange) paarden moesten tussen alle mensen doorlopen
- gebrek aan overzicht, geen bewegwijzering
- niet veel variateit in eten (friet broodje kroket of heel duur)
- ehbo idd

La vie est belle

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 09:05

Drie dagen als standhouder en demoruiter geweest. Over het geheel bekeken goedgeorganiseerd evenement, maar er zijn altijd plus- en minpunten.

- Beveiliging. Ik had netjes alle benodigde kaarten, maar er heeft drie dagen lang niemand naar gevraagd. Een enkele keer stempel of bandje, maar ook maar zelden.
Als je 's ochtends rond 7u je paard kwam voeren was het uitgestorven en kon je zo overal naartoe doorlopen, als iemand de paarden in de staltent weg had willen halen was dat volgens geen probleem geweest.

- Bewegwijzering. Kleine moeite om bij de pistes zelf even een programma-overzicht te hangen. Zonder programmaboekje was je totaal "lost" en volgens mij moest je die krengen nog apart kopen ook? Op het terrein zelf werd je er zonder programma iig niet wijzer van.

- Ehbo en infoposten. Onvindbaar.

- Doorloop van bezoekers en paarden vind ik niet altijd even veilige situaties opleveren.

- Bodem van de losrijpiste. Vorig jaar was het één groot stofhappen, dit jaar was het modderworstelen, leren ze nou nog steeds niet om daar óók even een laag houtsnippers neer te gooien? Echt 'n ellende.

+ Uitstekende sfeer (zelfs in de regen), goede tribunes, goede rijbodems, geweldige programmavariatie zowel in stands als in demo's en shows. Algehele indruk was echt heel positief, ik vind het een geweldig evenement.

+ Oplossen van "problemen", allerlei kleine dingen die niet voorzien waren, werden vond ik razendsnel opgelost. Supermeewerkende mensen van de organisatie en niet alleen voor de "grote namen". Wij zijn maar "kleintjes" en ik maak het wel eens anders mee, van mij verdienen alle medewerkers met wie ik te maken heb gehad een HELE dikke pluim. Top!!!

--<--@ When I get old, I don't want them to say: "What a sweet little old lady!"
I want them to say:"Oh CRAP! What's she up to now?"
@-->--
http://www.dewegvanhetpaard.nl

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 09:14

+ de diversiteit aan alle takken van paardensport
+ de overdekte fokkerijwereld waar je droog kon staan en veel informatie kon in winnen.Door alle rassen te laten zien was er echt voor iedere wat wils
+ de hoge kwaliteit van de clinics er was heldere, duidelijke uitleg. Vaak was er de mogelijkheid voor publiek om vragen te stellen en in de bokt lounge was discussie mogelijkheid.
+ de diversiteit in eten, ook hier voor ieder wat wils.
+ de parkeerwachten. Zeker op het einde met alle modder echt top opgelost

- de fokkerijwereld was vrij smal.
Afbeelding
tijdens de spits kon je hier slecht in en uit lopen. laat staan als je info over een paard wilde hebben. De stands waren dan vrij slecht te bereiken.
- betalen voor de wc's
-Vanuit de hal waar de FNRS stond moest je dezelfde weg terug. kan dat niet ook een doorstroom worden?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 09:29

Wha! Die in dat groene vestje met die lange vlecht op die foto, dat ben ik, wat geinig :D Was inderdaad idioot krap daar.

--<--@ When I get old, I don't want them to say: "What a sweet little old lady!"
I want them to say:"Oh CRAP! What's she up to now?"
@-->--
http://www.dewegvanhetpaard.nl

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 09:43

Ik heb het onwijs naar m'n zin gehad maar er blijven wel + en - punten.

+ Leuke afwisseling aan clinic's/demo's
+ Voor ieder wat wils te eten. Prijs van La Place ook gewoon zoals je bij V&D gewend bent.
+ Veel stands (maar wel minder dan vorig jaar naar ons idee?). Had wel wat meer afwisseling in gemogen.
+ Binnenkomen bij de fokkerijwereld vond ze er vorig jaar maar wat verlaten bijstaan. Nu was dat beter naar mijn idee. Alleen wel smal.
+ Ruime tribunes
+ Voor ieder wat wils, jong en oud
+ Goede sfeer

- Bewegwijzering
- Parkeerplaats. Is niet de eerste keer dat mensen uit de blup getrokken moesten worden. Betaal je ook nog 5 euro voor.
- Betalen voor WC bovenop de entreeprijs
- Het EK AMH. Erg leuk die mini's hoor :D Ben zelf wel fan van ze! Alleen vind dat niet op een Horse Event thuis horen. Ik kom voor clinic's, demo's, informatie en niet voor een keuring die de hele dag door duurt. Daarbij miste ik het Primeval Wellness centre wat normaal in die hal stond. Als er nou op gezette tijden demo's waren hoe AMH paardjes keuren was dat veel interessanter geweest dan nu. Zijn er 10 min. wezen kijken en veel wijzer zijn we niet geworden. Behalve dat er véél mascara op de paarden wordt gesmeerd :+ Dat was met een demo wel anders geweest denk ik.
- Je loopt vast in de FNRS hal. Er is geen doorloop je moet altijd weer terug. Daarbij kon je amper op de tribunes komen in die hal omdat je dan langs al die benen van mensen moet en dat was eigenlijk niet te doen als je "even" wilt kijken. Terwijl er wel genoeg plek vrij was maar mensen schuiven niet door.
- Minder grote namen

All good things are wild and free
Beautifull things don't ask for attention
The earth has music for those who listen

Strooigoed

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 10:57

vond het eigenlijk helemaal top, alleen miste ik het health center heel erg. Dat vond ik eigenlijk het leukste onderdeel van HE.
De minipaardjes waren leuk maar pasten niet helemaal op het evenement.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 11:10

Ik ben het eigenlijk wel eens met Thats_Me, ze geeft alle punten wel aan.

- de verkeersregelaars... Ik reed op de weg, hij gaf mij geen stopteken oid en stond gewoon langs de kant, maar op het laatste moment zag ik dat hij wel een teken gaf aan iemand die van het parkeerterrein af wilde rijden, maar het verkeer niet kon zien vanwege een boom (datzelfde probleem had ik ook al toen ik daar het terrein af reed) Gevolg: auto vanaf parkeerterrein gaat rijden, en klapt bijna op mijn auto, want ik reed daar precies langs. Niet zo handig van de verkeersregelaar.

- ik miste stands mbt tandartsen, gezondheid etc.
- prijs van de toiletten

+ nieuwe opzet van route over het terrein
+ Positieve instelling van het kassa meisje bij de patatkraam van La Place. Kon merken dat ze door de drukte het wel zat was, maar met een flinke dosis humor en grappen sloeg ze zichzelf er doorheen. :)

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 11:14

Ik had een meisje van de patatkraam die ook Bokker is, weet alleen haar naam niet meer.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 11:32

Thats_Me schreef:
- Je loopt vast in de FNRS hal. Er is geen doorloop je moet altijd weer terug. Daarbij kon je amper op de tribunes komen in die hal omdat je dan langs al die benen van mensen moet en dat was eigenlijk niet te doen als je "even" wilt kijken. Terwijl er wel genoeg plek vrij was maar mensen schuiven niet door.

Ja, dit vond ik ook vervelend. Er hoeft van mij geen doorloop te komen, maar het feit dat je niet makkelijk de tribune op komt is een probleem. Ben je net een show aan het kijken, komen er allemaal mensen voor je langs lopen omdat ze de tribune op willen. En je kan het ze ook niet kwalijk nemen, want er is maar één ingang (en uitgang) voor de tribune... langs alle mensen heen. Vorig jaar kon je de FNRS hal van meerdere kanten binnenkomen. Die mogelijkheid is er, want er zitten meerdere deuren in. Als ze nou zo'n achterste deur ook open zetten, kunnen de mensen ook van die kant de tribunes op, zonder dat ze voor mensen langslopen.

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 11:38

Vond het weer een heel leuk weekend! Ondanks de regen.

+La Place. Goed geregeld, zag er allemaal super uit, wat ik heb gehad was echt heel goed, alleen wel iets prijzig. Maar goed, ik betaal liever iets meer als het maar goed is. Daarnaast kreeg je ook fatsoenlijk bestek wat niet meteen doormidden buigt. Super actie dus van de organisatie!!
+Gezelligheid, zowel op het terrein zelf als achter de schermen.
+Stallen. Ruim. Flinke berg stro. Jammer was wel dat je zelf hooi mee moest nemen, dat was voorgaande jaren niet.
+Demo's. Leuke, leerzame demo's in diverse takken van de sport.
+De behulpzame en gezellige mensen van de EHBO.
+De gezellige omroepsters bij oa de Penny-piste.
+Standjes.

-Parkeerterrein. We konden met trailer gelukkig zo wegrijden, maar hebben wel eerst een berg spullen door de drek moeten baggeren. Fijn, als je moe bent van 3 dagen groomen...
-Beveiliging. Aan de ene kant van het terrein kon je zo de stallen in, aan de andere kant kwam je er niet in zonder bandje. Ik snap dat ze geen ongewenste bezoekers in de stallen willen maar ben dan consequent...Zet dan aan ieder hek mensen neer die controleren op een bandje.
-Grooms tellen niet echt mee volgens mij. Deelnemer zelf krijgt netjes een geel bandje, lunch/diner bonnen maar voor de onmisbare groom is er niks. Als je er naar vraagt krijg je het wel.
-Betalen voor het toilet.
-Weinig toiletten. Als je haast hebt omdat je een demo hebt, heb je pech en moet je gewoon wachten op de enorme rij voor je. Daarnaast was er iets mis met de watertoevoer waardoor deze de drukte niet aan kon...gevolg: toiletblok dicht en je zit in iemand anders z'n sh*t...
-Wegwijzers en programma bij pistes miste ik echt.
-Hoewel de mini's enorm schattig waren, namen ze wel enorm veel "clinic-ruimte" in beslag. Leuk zo'n keuring, maar daarvoor ga je naar mijn mening niet naar zo'n duur evenement.
-Route van de standjes. Ik denk dat de standjes achter de Penny-piste niet zo heel veel bezoekers hebben gehad. Die waren nl zo ver weg gestopt, erg jammer. Als je die stands eenmaal had gevonden, kon je weer helemaal teruglopen om weer op het hoofdterrein te komen. De hal die daar nog verder achter zat verstopt, was voor sommigen helemaal onvindbaar.

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 11:39

@x_spekkie_x
Dat had ik met het trailer laden met Annemarie.
Wij waren op tijd en zaten gezellig op de eerste rij.

Gaan er ineens allemaal mensen om de longeerring staan (met open en dichtklappende paraplu's!!) waardoor veel mensen, op de tribune, niet meer goed konden zien wat er gebeurde.
Ook mensen die later kwamen gingen gewoon pontificaal voor je staan.
Annemarie vroeg ook aan het eind of mensen nog even rustig wilde blijven staan/zitten totdat het hek helemaal was weggehaald, omdat die pony dat eng vind..... tja wat doen je dan.... paraplu uitklappen (terwijl je aan de rand van de bak staat) en weglopen.....

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 11:49

Ik vond het onwijs asociaal dat mensen die vanaf achteraan het parkeerterrein kwamen helemaal naar voren reden om zo de hele file te vermijden.

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 11:55

Ik ben zaterdag op het horse event geweest, en heb er ontzettend genoten en lopen kwijlen van al die prachtige paarden!

+ de clinics
+ in de bit piste: never a dull moment, na elke activiteit meteen een nieuwe.
+ aanwezigheid la place
+ de mensen in de stands waren erg vriendelijk en behulpzaam
+ de prachtige paarden en bekwame mensen die shows / clinics met ze gaven

- asociale mensen die tegen je opknalden of (vooral bij de NH cirkels) met hun lijf ervoor gingen staan zodat de mensen op de tribune niks zagen.
- patat was super duur en koud!!
- stom dat een plattegrond en programmaboekje niet bij de prijs inzaten
- jammer dat er maar 1 stand was voor leren laarzen (ariat)
- veel te veel ruimte voor minipaardjes

Toos paardloos :(

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 12:02

+ La Place!! Als vegetariër had je voorgaande jaren keuze tussen patat en.. poffertjes :') Nu heerlijk een focaccia mozzarella gehaald :9
+ De sfeer vond ik de zaterdag erg fijn
+ Grotere verscheidenheid aan getoonde disciplines, eerder was het vooral een dressuur- en springfeestje
+ Grote verscheidenheid aan kraampjes

- Dat je _nergens_ drinkwater gewoon uit de kraan kon tappen en dus minstens €2 voor een halve liter water neer moest leggen. Het was zaterdag flink warm dus goed drinken was wel aan te raden
- Slechte bewegwijzering, weinig plattegronden en dergelijke
- Paarden en ruiters door elkaar, aan het einde van zaterdag ging één van de paarden van de Future Guys gierend aan de haal over de drafbaan, dwars door de mensen heen. Levensgevaarlijk.
- Betalen voor de toiletten, HE is al met al al duur genoeg

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 12:11

+ De Kentucky Show, die vond ik heel erg leuk om te zien.
+ De clinics waren ook erg interessant.
+ Meer aandacht voor het mennen.
+ Goede organisatie wat betreft deelnemers (ik heb zelf op zaterdag meegedaan aan de jeugdmencompetitie)

- La Place, veel en veel te duur en verschrikkelijke lange rijen. doe maar maar gewoon een simpelfrietkraampje.
- Minder stands.
- De Entreeprijs. Ik kreeg vrijkaarten, maar zelf zou ik hebben getwijfeld qua prijs.
- Zeer slechte EHBO. Er werd een kind geraakt in de Bitpiste door een trap van een pony, lag helemaal keremn van de pijn en 10 minuten later kopen ze aansukkelen hoor..
Laatst bijgewerkt door hafjelinger op 13-09-10 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 12:17

+ de sfeer, ik ben zaterdag geweest en ik vond het heel erg gezellig.
+ schone toiletten mét toiletpapier :D
+ clinics liepen iets uit, waardoor je als je aansluitende clinics op verschillende plaatsen had toch alles kon volgen.
+ meer aandacht voor meerdere disciplines, mennen bv. Alleen western miste ik, daar was weinig van.
+ de slotshow, die was echt heel erg leuk.

- slechte bewegwijzering, we moesten echt zoeken naar plattegronden waar eea op stond.
- persé een boekje moeten kopen van 3.50 alléén om die plattegrond (hebben we dus ook niet gedaan, entree is al hoog genoeg)
- parkeerkaart moeten kopen van 5 euro, het is geen luxe parkeerplaats, het is een wei...dus 2.50 zou al meeeer dan genoeg zijn gezien de hoeveelheid auto's die er staan)
- toiletten moeten betalen
- ik miste de hal waar je zelf eea kon ondervinden, geen idee hoe die ook weer heet, maar 2 jaar terug kon je zelf dmv metingen kijken hoeveel je aansingeldruk was enzo, dát zijn dingen waar je wat aan hebt en leuk om te doen.
- relatief weinig plaats om te zitten, in de Welness hal bv waren iets van 4 stoeltjes, dus dan sta je idd al snel voor iemand anders zijn neus, je kunt je nu eenmaal niet onzichtbaar maken ;) ...
- koude en dure friet, en ook geen curry alleen ketchup. Voor dat geld (bijna 3 euro voor vette gore bijna zwarte friet) verwacht ik heeeeel iets anders)
- je kon alleen aan een brandkraan je flesje vullen, anders moest je wéér véél geld neerleggen voor een fles water.
- weinig verscheidenheid in kraampjes en ook minder kraampjes.

Al met al... weet ik niet meer zeker of ik volgend jaar wel ga. Ik heb een gezellige dag gehad, daar niet van, maar gezien de hoeveelheid geld die uitgegeven moet worden om er te komen en te kunnen blijven...

In the end what matters most, how well did you love, how well did you live, how well did you learn to let go...
Dag zwart monster, dag Hare Zwarte Zwaaiestaart, dag Bregheltje.....het vrouwtje mist je verschrikkelijk..16 maart 2000-04 december 2012
[IM] De enige echte Originele HangBuikFries is niet meer...

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 12:18

Naskapower schreef:
De minipaardjes waren leuk maar pasten niet helemaal op het evenement.

waarom niet? een paard is een paard of het nou een mini of een fries is

https://www.bokt.nl/markt/ad/507471/han ... -minipaard

lichtpuntjes... soms zijn ze groot, soms zijn ze klein, je hoeft ze niet te zoeken, je kunt ze ook zijn