Als standhouder krijg je na afloop een beknopte enquete. Maar volgens mij is er geen enquete voor bezoekers?
Bij deze dus mijn plus en min punten

+ La Place. Echt fijn om een grote keuze te hebben in gezond eten en niet te hoeven kiezen tussen wafels, poffertjes, friet en een klef broodje gezond.
+ De grootte van de shuttlebusjes. Paar jaar terug waren dit auto's, nu echt minibusjes waardoor iedereen mee kon. Stond ook netjes een busje te wachten toen ik zondag aankwam. Top. (Jammer dat je nu voor de shuttle moet betalen, maar op zich heel begrijpelijk.)
+ Overdekte tribunes. Heel fijn om op de verregende zondag droog te kunnen zitten bij de NH-cirkels en de BIT-piste. (Hetzelfde voor de stands. Heel fijn dat die goed overdekt zijn.)
- Betalen voor het toilet. Je betaalt al een flink bedrag entree, daar hoort het toilet bij in te zitten.
- Parkeren. Zaterdag weer een heel gedoe om mijn auto er uit te krijgen (iedereen gaat natuurlijk op hetzelfde tijdstip weg). Kan op het hoofdparkeerterrein niet nog een uitgang komen? Zondag niet eens geprobeerd mijn auto daar neer te zetten. Door de verwachte regen het niet aangedurfd (al stonden ze wel met trackers klaar!) en mijn auto bij het station neergezet.
- Geen spectaculaire naamtrekker. Kan me van voorgaande jaren herinneren dat er altijd één persoon was die een grote naam had in de paardenwereld, zoals Monty Roberts en Jean Francois Pignon.