Paard & Leven 2017?

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saaams

Berichten: 13323
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 21:51

Ach ik heb de 2 paards trailer gereserveerd, baal hooi mee en pony red zich wel :=

kionasuppie

Berichten: 1751
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 21:59

Hij is inderdaad weg... Vreemd vanochtend stond het er nog wel.
zal dan wel vol zijn idd.. Ik laat dr mooi op de trailer met flink wat hooi. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 22:58

Ah leuk, een topic hierover!

Mijn vriendin Aleeneh @ Bokt en ik gaan ook :D

Ik doe met mijn haflinger reining, trec en springen, met zenuwen onder controle. Vriendin van ons gaat nog een crosslesje met mijn pony rijden.

En Aleeneh doet met haar arabier mee met longeren en schriktraining :)

Wij hebben een stal gehuurd, onze arabier is nog jong dus die willen we graag op stal hebben. En op het moment dat zij clinics loopt kunnen we onze haf daar dan wel even in parkeren :D
Ze kunnen ook samen in een stal als er een beetje ruimte is, zijn best friends en voor die paar halfuurtjes tussendoor kan dat dan wel even, maar ik weet niet of dat gewaardeerd wordt :') Anders kunnen we mijn haf ook wel op de trailer zetten of we sjouwen ermee rond :)

Hilary

Berichten: 9207
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 23:09

Wij hadden vorig jaar een Shet en een Quarter in één stal, dat was geen probleem. Ook wel eens twee IJslanders in één stal gehad. Waren overigens wel de vaste binnenstallen, niet die concoursboxen.

Dit jaar rij ik TREC, vriendin menTREC en samen de Enjoy the ride. Afstand hebben we nog niet bedacht, zien we ter plekke wel.

Ghostattack

Berichten: 11280
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 23:12

Die van mij kan prima overleven op de trailer denk ik, zolang ze eten heeft :+ Wij rijden de dressuurles mee trouwens. Sta nog reserve voor de cross.

Duality

Berichten: 3840
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 23:13

hamsterfan schreef:
Duality schreef:
Hier ook ingeschreven! Ik doe zelf mee aan de obstakeltraining en goede vriendin van mij mag op mijn paardje meedoen met de cross beginners en de TREC :D


Ik dus :D

Echt super leuk, ben zooo benieuwd en heb er echt heel veel zin in haha! Lijkt me zo gaaf dat crossen, en TREC ziet er ook altijd zo leuk uit dus ben heel blij dat ik nu een vrolijke pony heb om mee te doen :)


@iEmmaaa; Wij zitten dan in dezelfde TREC les, leuk :D



Ben echt zooo benieuwd hoe jullie het gaan doen! Hihi is weer eens wat anders dan zelf rijden :D Je hebt iig een fanatieke pony onder je kont dus komt helemaal goed :D

f4bjheu
Berichten: 987
Geregistreerd: 09-03-13
Woonplaats: op de aarde

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-17 23:37

stallen zitten idd vol, vandaar weg
Ik begin met cross, dan springen en als laattste longeren :D

Buxy

Berichten: 2316
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 05:47

Wij hebben gelukkig wel een stal, vorig jaar ook gehad. Het is een redelijk stuk rijden en mn paard 12 uur lang op de vrachtwagen vind ik toch wel sneu.
Vorig jaar in de stal konden ze tussendoor even lekker eten drinken plassen en rollen.
Wij overwegen de paarden vrijdag al weg te brengen vorig jaar was het best wel een heel erg lange dag namelijk.

lailapri

Berichten: 22153
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 06:37

Ik heb me ook ingeschreven. Weet iemand of hengsten zijn toegestaan?

lailapri

Berichten: 22153
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 06:50

Mijn lijstje
9:00-9:45 dressuur van yoni met delano of als het mogelijk is djemo (hengst en nog niet zadelmak momenteel)
10:00-10:45 working equitation met delano
10:45-11:30 voltige (lijkt me nu eens leuk als stijve plank)
13:00-? endurance met delano

Bij de voltige sta ik nog wel twee keer op de lijst. Had al gemaild gister meteen maar nog niet aangepast.

marshmellow

Berichten: 742
Geregistreerd: 10-01-10
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 07:08

Ik rijd alleen een cross les van 14.10-14.40 :)
Had ook willen springen maar ook in de 80cm+ zaten alleen maar BB ruiters dus dan heeft het niet veel nut als ik als M ruiter daar tussen kom huppelen :+

lisawouda93
Berichten: 145
Geregistreerd: 13-06-11

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 07:49

Ik ben ook van de partij met de men trec .

lailapri

Berichten: 22153
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 08:24

Ik lees dat paarden en pony's in 2016 minimaal 4 moeten zijn maar niets over hengsten. Nouja ik laat hem wel gewoon thuis om gedoe te voorkomen.

Koekeroekus

Berichten: 3323
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 08:31

lailapri schreef:
Ik lees dat paarden en pony's in 2016 minimaal 4 moeten zijn maar niets over hengsten. Nouja ik laat hem wel gewoon thuis om gedoe te voorkomen.


Je kunt altijd even een mail sturen daarover. Als jij denkt dat hij zich kan gedragen daar dan zie ik geen probleem toch?

Bedoel als ie de hele dag de boel bij elkaar staat te schreeuwen zal het voor hem ook geen pretje zijn denk ik dan haha.

lailapri

Berichten: 22153
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 08:40

Schreeuwen zal die wel.gaan doen als zijn grote broer er niet is maar nee het is geen brul hengst. Ach misschien heb ik tegen die tijd wel 1 van de merries in conditie.

Koekeroekus

Berichten: 3323
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 08:50

Haha naja das niet heel gek als hij zn broer mist.

Maar bedoel meer dat als ik in een clinic rijd met een hitsig paraderend paard (ook al heb ik een ruin) tja, denk niet dat ik dan heel erg ontspannen rijd :') Even van mezelf uitgaande in dit geval dan. Weet natuurlijk niet wat andere mensen vinden.

lailapri

Berichten: 22153
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 12:13

Dat snap ik wel. Echter is hij cool. Staat met zijn broer en rondom merries en doet geen gekke dingen. Hij houdt van zijn broer. Die regelt ook alles voor hem. Hij dekt ook wel hoor en is ook vruchtbaar maar maakt nooit haast.

Koekeroekus

Berichten: 3323
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 12:32

Dan zal het vast goed komen toch! :D

cindyy_1993

Berichten: 441
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 12:48

Ik ben waarschijnlijk samen met een vriendin van de partij!
Niet om zelf mee te doen, ik om gewoon leuk te kijken en waarschijnlijk heeft mijn vriendin d'r camera mee om foto's te maken! De meeste foto's zullen geschoten worden bij de cross, springen en dressuur!
Ik zou eens kunnen vragen aan dr of mensen haar kunnen reserveren om bij een clinic van die persoon foto's te komen schieten als daar belangstelling voor is...?!

Ghostattack

Berichten: 11280
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 12:50

cindyy_1993 schreef:
Ik ben waarschijnlijk samen met een vriendin van de partij!
Niet om zelf mee te doen, ik om gewoon leuk te kijken en waarschijnlijk heeft mijn vriendin d'r camera mee om foto's te maken! De meeste foto's zullen geschoten worden bij de cross, springen en dressuur!
Ik zou eens kunnen vragen aan dr of mensen haar kunnen reserveren om bij een clinic van die persoon foto's te komen schieten als daar belangstelling voor is...?!


Dat zou wel leuk zijn! Ik rij dressuur mee met een hele opvallende pony, misschien leuk voor haar als model voor de foto's? :)

Saaams

Berichten: 13323
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 12:53

Ik start cross om 15:55 en zou graag fotos willen!

cindyy_1993

Berichten: 441
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 13:04

Ze vindt het een goed idee en wil dat graag doen! Ik ben bij deze haar personal agent en zal haar agenda bijhouden hahaha. (moet er wel bij zeggen dat het niet volledig gratis is, € 0,50 per nabewerkte foto)
Mochten meer mensen interesse hebben, graag hier vermelden dan welk onderdeel om welk tijdstip, dan zal ik kijken of dat in de planning past :D

Ghostattack, hoe laat rijd je de dressuur?
Saams, ik zal jouw tijd alvast in de agenda erbij zetten, alleen staat die nog even onder voorbehoud! ivm. misschien werk van fotografe :)

Koekeroekus

Berichten: 3323
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 13:13

Ik heb om elf uur Trec les. Zou het leuk vinden als daar wat actie fotos van zijn!
En om half vijf springles mocht ze trec niks vinden haha

xkathy_love

Berichten: 259
Geregistreerd: 13-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 13:17

cindyy_1993 schreef:
Ik ben waarschijnlijk samen met een vriendin van de partij!
Niet om zelf mee te doen, ik om gewoon leuk te kijken en waarschijnlijk heeft mijn vriendin d'r camera mee om foto's te maken! De meeste foto's zullen geschoten worden bij de cross, springen en dressuur!
Ik zou eens kunnen vragen aan dr of mensen haar kunnen reserveren om bij een clinic van die persoon foto's te komen schieten als daar belangstelling voor is...?!


Gaan we doen!! Team Kathy Roos Fotografie :)
Ik heb er nu al zin in!
Laatst bijgewerkt door xkathy_love op 14-04-17 13:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Saaams

Berichten: 13323
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 13:18

cindyy_1993 schreef:
Ze vindt het een goed idee en wil dat graag doen! Ik ben bij deze haar personal agent en zal haar agenda bijhouden hahaha. (moet er wel bij zeggen dat het niet volledig gratis is, € 0,50 per nabewerkte foto)
Mochten meer mensen interesse hebben, graag hier vermelden dan welk onderdeel om welk tijdstip, dan zal ik kijken of dat in de planning past :D

Ghostattack, hoe laat rijd je de dressuur?
Saams, ik zal jouw tijd alvast in de agenda erbij zetten, alleen staat die nog even onder voorbehoud! ivm. misschien werk van fotografe :)


Top. Geen probleem. Wil er best voor betalen. Is onze eerste crossles dus wil m graag op foto. Doe sowieso mn gopro op.
Ik zit ook samen in de dressuurles met Ghostattack om 13:15