Paardenmarkt Hedel (NB) 4 november, wie ook?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ilse_89

Berichten: 2093
Geregistreerd: 06-01-07
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 23:25

Barbabientje schreef:
Ik ben er ook altijd :D

Iemand die wil meeten? ;)


Veerle!!!! Ik wil meeten!!!!

Emma21Nobel
Berichten: 185
Geregistreerd: 06-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 23:25

Ik woon in Well, net nog in Gelderland. 2 dorpen verder ligt hedel. Het ligt nog net in gelderland, want ligt boven de rivier, en de rivier is de grens ;)
Ik kom er elk jaar. :')

xWouter

Berichten: 2726
Geregistreerd: 03-09-09
Woonplaats: Oosterhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 23:27

Ik ga ook vaders maar eens lief aankijken.
In de hoop de Tinker tegen te komen die een tijdje terug in mijn bezit was, maar willen m beide graag terug

Trea

Berichten: 732
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 07:31

Wij zijn er ook weer bij.

angelpam

Berichten: 1378
Geregistreerd: 04-03-09
Woonplaats: Kruisland

Re: Paardenmarkt Hedel (NB) 4 november, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 08:53

ook ik ben er weer zoals elk jaar.

Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 09:17

git schreef:
Mijn dochter past niet echt meer in een kinderwagen, haha 18 jaar is ze. Zou ze niet leuk vinden denk ik haha. Jullie maken mijn avond weer goed.
Ik bedoel alleen maar of je de ruimte hebt om toch lekker op je gemak rond te kijken, of dat het als het ware een file van mensen is waar je gewoon mee moet lopen omdat je anders geplet wordt?
En gevaarlijk bedoel ik inderdaad als, ik wil er eigenlijk geen bijkopen, maar de verleiding zou wel heel groot kunnen zijn. Altijd als je van huis gaat met de intentie om niets te kopen, maar alleen maar te kijken,kom je precies dat tegen wat je wilt hebben.

Als je echt handel wilt zien, kom je het best om 6.00 uur (of vroeger, persoonlijk ga ik ook graag vroeg). Hou er rekening mee dat het tussen 9 en 11 op zijn drukst is, daarna neemt het wel weer af. De markt is nu over meer straten verspreid, dus lijkt het wel iets minder druk dan voorheen.

Een andere tip; trek oude schoenen aan!
Als je soms ziet wat mensen aan hebben, hakken, Uggs?? Je loopt uiteindelijk gewoon door de str*nt :+

xMathilde
Berichten: 1012
Geregistreerd: 18-02-10
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Paardenmarkt Hedel (NB) 4 november, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 11:08

Nou prima toch, die keus moet ieder voor zich maken. Of jij er nou naar toe gaat of niet, die paardenmarkt wordt daar toch wel gehouden.

lizzy1
Berichten: 1270
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: Udenhout

Re: Paardenmarkt Hedel (NB) 4 november, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 11:11

Voorheen ging ik ieder jaar maar ben nu een jaar of 2, 3 niet geweest. Dit jaar ben ik weer van plan om te gaan mits het een beetje droog is die dag...

CaVaLaPhoto

Berichten: 1618
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Heythuysen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 11:18

Als we op de markt in Nuth volgende week zaterdag niks vinden als gezelschapsmaatje voor mijn pony, dan kom ik met een vriendin ook naar deze markt toe om rond te kijken. Tis dan wel op een maandag, maar dan ga ik me vrij vragen. Krijg ik hier gelukkig vrij gemakkelijk :) Wil graag mee kijken naar paardjes, aangezien ik ook mee moet beslissen ivm een maatje voor mijn pony. Wordt me eerste jaar dat ik markten af ga, dus ben benieuwd. Gelukkig kan ik vrij nuchter nadenken op financieel gebied, maar denk dat ik wel kriebelende handjes ga krijgen :P

ilse_89

Berichten: 2093
Geregistreerd: 06-01-07
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 09:12

Starbreeze schreef:
git schreef:
Mijn dochter past niet echt meer in een kinderwagen, haha 18 jaar is ze. Zou ze niet leuk vinden denk ik haha. Jullie maken mijn avond weer goed.
Ik bedoel alleen maar of je de ruimte hebt om toch lekker op je gemak rond te kijken, of dat het als het ware een file van mensen is waar je gewoon mee moet lopen omdat je anders geplet wordt?
En gevaarlijk bedoel ik inderdaad als, ik wil er eigenlijk geen bijkopen, maar de verleiding zou wel heel groot kunnen zijn. Altijd als je van huis gaat met de intentie om niets te kopen, maar alleen maar te kijken,kom je precies dat tegen wat je wilt hebben.

Als je echt handel wilt zien, kom je het best om 6.00 uur (of vroeger, persoonlijk ga ik ook graag vroeg). Hou er rekening mee dat het tussen 9 en 11 op zijn drukst is, daarna neemt het wel weer af. De markt is nu over meer straten verspreid, dus lijkt het wel iets minder druk dan voorheen.

Een andere tip; trek oude schoenen aan!
Als je soms ziet wat mensen aan hebben, hakken, Uggs?? Je loopt uiteindelijk gewoon door de str*nt :+


Ik heb 9 v/d 10 keer Uggs aan op een markt :-p

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Paardenmarkt Hedel (NB) 4 november, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 15:46

En jouw uggs gaan al jaaaren mee hahaha :P Maja dat zijn markt uggs, denkt dat ze probeert te vertellen mensen die op der nette uggs gaan :)

Equisync

Berichten: 5286
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Paardenmarkt Hedel (NB) 4 november, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 19:29

Ik wil waarschijnlijk gaan als ik maandag te horen krijg dat de koop van het paard dat ik op het oog heb niet door gaat.
Alleen heb ik een vraagje voor mensen die vaker gaan!

Ik las op de site dat de aanvoer & verkoop van paarden om middernacht al begint.. Is dat ook echt zo? Want wij komen vanuit zuid limburg, mijn moeder wil wel mee gaan denk ik, maar die brengt de krant.. en die kan dus niet om middernacht daar staan met mij voor een paard :')
Is er echt al zoveel 'weg' rond een uur of 7? Gezien we als we gaan rond die tijd zullen aankomen denk ik(ze is meestal rond een uur of 6 terug, dus als het verkeer meezit zijn we een dik uurtje onderweg).

Ik ben overigens op zoek naar een Haflinger, maar ik zag op de site dat er vorig jaar ruim 1800 paarden waren, dus daar zal vast een Haflinger bij zitten :+

_Reneee

Berichten: 5791
Geregistreerd: 24-09-07

Re: Paardenmarkt Hedel (NB) 4 november, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 20:03

De echt goede paarden worden vaak al vanaf de vrachtwagen verkocht. Haflingers zullen er wel bij zitten hoor, maar als het kan zou ik toch al wat vroeger gaan. Wij zijn er elk jaar al om 3 uur :')

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Re: Paardenmarkt Hedel (NB) 4 november, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 20:05

In zuidlaren waren er voor half 6 ook al veel verkocht terwijl het officieel om 6 uur begon.

Als ik ga wil ik er al snachts zijn, maar moet ruim 2 uur rijden. Met trailer zelfs tegen 3 uur denk

BonteLisa

Berichten: 1068
Geregistreerd: 01-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 20:10

Ik ga dit jaar ook vanuit school dat wel

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Re: Paardenmarkt Hedel (NB) 4 november, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 20:12

Wij gaan dit jaar ook. Heb eerst zitten twijfelen of we een trailer mee zouden nemen maar toch maar niet. Hoewel dat niks hoeft te zeggen bij mij :')

Equisync

Berichten: 5286
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 20:21

Dat geeft dus een probleem omdat ik dus echt niet alleen mag en ook niet wil gaan rijden midden in de nacht :')
Vroeger gaan geeft teveel tijdsdruk voor mijn moeder, en dan kan zij niet eens slapen(gezien zij normaal alleen maar tussen 12 en 4 slaapt). Dus zal het er op moeten gokken en om 7 uur aan komen en hopen dat er nog wat leuks is!
Ga sws niet voor een (gezelschaps)pony, maar echt een rijpony/paard en voor 90% een Haflinger. Iets anders moet me écht aanstaan dan haha

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 20:55

heb nog wel een haflinger voor je <<) _O-

roooooss

Berichten: 1979
Geregistreerd: 07-09-12

Re: Paardenmarkt Hedel (NB) 4 november, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 20:59

Ik ben er ook!!
Ondanks school heerlijk heeft bedacht dat op de 4e toetsweek begint heb ik het geluk dat ik om 10 over 11 pas hoef te beginnen. Dus zal er 's ochtends rond een uur of 6 heen gaan.

Equisync

Berichten: 5286
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 21:16

LukieBradley schreef:
heb nog wel een haflinger voor je <<) _O-

Wat voor Haflinger? :o
(als dit serieus is mag het via pb haha)

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Paardenmarkt Hedel (NB) 4 november, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 09:11

Om 7 uur zal er echt nog wel wat staan. Maar als je kunt zou ik proberen zo vroeg mogelijk te zijn. Wij zullen er weer rond een uur of 2 zijn denk ik :)

Anoniem

Re: Paardenmarkt Hedel (NB) 4 november, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 09:45

Wij zijn er ook een keer geweest en toen waren we er zo 6 uur.

Fem

Berichten: 12526
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 09:55

Dustinlover schreef:
Om 7 uur zal er echt nog wel wat staan. Maar als je kunt zou ik proberen zo vroeg mogelijk te zijn. Wij zullen er weer rond een uur of 2 zijn denk ik :)


2 uur pas?? Oooooh, dan kan ik nog een uurtje slapen na mijn werk! Haha

Anoniem

Re: Paardenmarkt Hedel (NB) 4 november, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 09:58

Ik heb die dag een late :+ dus wordt weinig slapen! Gaan we meeten dames? :)

Rowan, ben benieuwd waarmee je thuis komt :)

jackyline

Berichten: 1411
Geregistreerd: 23-02-05
Woonplaats: oosterbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 10:16

O oliebol ik ben vrij.
Ik zou niet eens durven gaan omdat ik dan weet dat ik met iets thuiskom.