Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Trui schreef:Ja nee dan vind ik het niet waard om een kaartje te kopen en om dan daar in Mn eentje rond te lopen. Wat ik mezelf op equiday wel zag doen, maar dna tussen die penny's.... nee liever niet haha
Trui schreef:Equiday vond ik nog interessant om heen te gaan, zeker omdat we toen bezig waren met grondwerk. Daar waren ook wel YouTubers (zit zelfs in twee vlogs, waarvan het echt de bedoeling was dat ik erin kwam als je me snapt, de camera stond dus echt op mij ) maar ja vind het jammer dat horse event dan zo penny achtig IS. Ik wil best kijken naar een demo over springen zonder tuig maar niet als dat betekend dat ik er een uur van te voren moet staan omdat je anders niks meer ziet door de penny's. Of overdrijf ik nu?
Kim schreef:Ik ben er ook bij. Ik doe vrijdag mee aan de rassenshow en rijd mee aan de vaardigheidsclinic van Bokt! En mijn pony is vrijdag de hele dag bij de stand van het stamboek te vinden.
quincydesi schreef:Kim schreef:Ik ben er ook bij. Ik doe vrijdag mee aan de rassenshow en rijd mee aan de vaardigheidsclinic van Bokt! En mijn pony is vrijdag de hele dag bij de stand van het stamboek te vinden.
Wat leuk ik sta vrijdag ook in de stand van mijn paard zn stamboek en rij ook met rassenshow. welke ras is jou pony?