EquiDay is er weer op 8 april 2017!

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RianneH

Berichten: 28301
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 10:04

Ah wat jammer dat ik de Frederiksborger heb gemist. Uit welke lijnen komt ze? Ik ben groot fan :o

Ik vond de clinic van Irwin met 3 personen ook wel wat vol. Ik had het begin gemist dus begreep niet helemaal waarom je met Fons met enkel de dame aan het werk ging? Ik begrijp wel weer dat ze met haar grote zwarte veel aandacht kreeg en vond het eigenlijk wel interessant om te zien. Hoewel het ook fijn was geweest als er meer uitleg over de volgende stap, wanneer het paard rechter werd was geweest. Maar goed, een volgende keer ;)

GP demo hebben we niet meer gevolgd, toen moesten we nodig shoppen :P Lange teugelen wel wat stukjes van gezien, knappe pony ook!

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: EquiDay is er weer op 8 april 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 10:18

Was ik trouwens de enige die het nieuwe geluidssysteem wou uitproberen in hal C, maar het niet voor elkaar kreeg? :+ was verbonden met de wifi, had de app geïnstalleerd maar kreeg daar steeds een foutmelding...

Niet dat het een ramp was hoor. Vond alle demo's in hal C goed verstaanbaar. In Hal A daarentegen kon ik vaak echt niet volgen... :=

MarshaAldo

Berichten: 196
Geregistreerd: 21-10-12
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 11:26

RianneH schreef:
Ah wat jammer dat ik de Frederiksborger heb gemist. Uit welke lijnen komt ze? Ik ben groot fan :o

Ik vond de clinic van Irwin met 3 personen ook wel wat vol. Ik had het begin gemist dus begreep niet helemaal waarom je met Fons met enkel de dame aan het werk ging? Ik begrijp wel weer dat ze met haar grote zwarte veel aandacht kreeg en vond het eigenlijk wel interessant om te zien. Hoewel het ook fijn was geweest als er meer uitleg over de volgende stap, wanneer het paard rechter werd was geweest. Maar goed, een volgende keer ;)

GP demo hebben we niet meer gevolgd, toen moesten we nodig shoppen :P Lange teugelen wel wat stukjes van gezien, knappe pony ook!



Haar vader is Mora vita's Paztinak en haar moeder Skovkants Larissa.

Haar mama staat bij mij op stal. ( werk op stal met Frederiksborgers) <3

xxdomiixx

Berichten: 1495
Geregistreerd: 21-11-12
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 12:48

Heeft iemand de demo Lange teugelen voor beginners gezien hier op bokt? Ik had er zelf niet echt een fijn gevoel bij (23 jarige vos is van mij en ik zou dus een les met hem krijgen tijdens die demo). Ik heb wel meningen van mensen uit mijn omgeving gehoord maar ben benieuwd naar wat andere mensen er van vonden hoe het ging en wat ze van ons vonden. Ik had zelf meer aandacht willen besteden aan zijn stress, zodat hij zou kunnen ontspannen.

Tijdens de behandeldemo van Pegasus had ik wat meer ruimte om hem wat te laten doen daar liet hij af en toe ook een beetje ontspanning zien.

hildemenna

Berichten: 88
Geregistreerd: 31-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 14:04

xxdomiixx schreef:
Heeft iemand de demo Lange teugelen voor beginners gezien hier op bokt? Ik had er zelf niet echt een fijn gevoel bij (23 jarige vos is van mij en ik zou dus een les met hem krijgen tijdens die demo). Ik heb wel meningen van mensen uit mijn omgeving gehoord maar ben benieuwd naar wat andere mensen er van vonden hoe het ging en wat ze van ons vonden. Ik had zelf meer aandacht willen besteden aan zijn stress, zodat hij zou kunnen ontspannen.

Tijdens de behandeldemo van Pegasus had ik wat meer ruimte om hem wat te laten doen daar liet hij af en toe ook een beetje ontspanning zien.


Was jij het meisje die de eerste demo van Marjan Smit mee liep? Ik vond haar niet echt leuk. Ook de opmerkingen 'dit verpest wel een beetje de demo' toen de vos niet vooruit liep maar uit de lijnen wilde lopen vond ik niet heel tactisch van haar. Wel een leukerd heb je!

xxdomiixx

Berichten: 1495
Geregistreerd: 21-11-12
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 17:09

hildemenna schreef:
xxdomiixx schreef:
Heeft iemand de demo Lange teugelen voor beginners gezien hier op bokt? Ik had er zelf niet echt een fijn gevoel bij (23 jarige vos is van mij en ik zou dus een les met hem krijgen tijdens die demo). Ik heb wel meningen van mensen uit mijn omgeving gehoord maar ben benieuwd naar wat andere mensen er van vonden hoe het ging en wat ze van ons vonden. Ik had zelf meer aandacht willen besteden aan zijn stress, zodat hij zou kunnen ontspannen.

Tijdens de behandeldemo van Pegasus had ik wat meer ruimte om hem wat te laten doen daar liet hij af en toe ook een beetje ontspanning zien.


Was jij het meisje die de eerste demo van Marjan Smit mee liep? Ik vond haar niet echt leuk. Ook de opmerkingen 'dit verpest wel een beetje de demo' toen de vos niet vooruit liep maar uit de lijnen wilde lopen vond ik niet heel tactisch van haar. Wel een leukerd heb je!


Ja dat was ik inderdaad. Dankje, hij is ook echt super leuk :D af en toe een draakje maar doet altijd wat je van hem vraagt

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 16:51

Na Equiday heb ik een hele drukke, rare periode gehad dus weinig tot niet op bokt geweest. Maar het was de eerste keer equiday maar ik heb genoten, wat een geweldig evenement! Als het lukt wil ik er de volgende keer zeker weer bij zijn.

Complimenten voor de organisatie! Mochten mensen het leuk vinden om te kijken, hier (*klik*) is mijn blog te vinden over equiday, inclusief wat foto's. Heb ook wat video maar nog niet aan toe gekomen dat te monteren helaas.

kionasuppie

Berichten: 1751
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 21:48

Voor de mensen die dit topic nog volgen, Ik heb een video gemaakt van mijn demo op equiday!


BrechtCarlos

Berichten: 1115
Geregistreerd: 20-02-13
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 21:57

xxdomiixx schreef:
Heeft iemand de demo Lange teugelen voor beginners gezien hier op bokt? Ik had er zelf niet echt een fijn gevoel bij (23 jarige vos is van mij en ik zou dus een les met hem krijgen tijdens die demo). Ik heb wel meningen van mensen uit mijn omgeving gehoord maar ben benieuwd naar wat andere mensen er van vonden hoe het ging en wat ze van ons vonden. Ik had zelf meer aandacht willen besteden aan zijn stress, zodat hij zou kunnen ontspannen.

Tijdens de behandeldemo van Pegasus had ik wat meer ruimte om hem wat te laten doen daar liet hij af en toe ook een beetje ontspanning zien.


Late reactie, maar wij hebben de demo ook gezien. Eerlijk gezegd vond ik het een beetje een gekke demo. Volgens mij snapte je paardje vrij weinig van de hulpen die Marjan gaf en dat vond ik erg begrijpelijk..... Ik zou er ook niks van snappen.

Ghostattack

Berichten: 11280
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 10:31

arno8 schreef:
Spierpijn! Onze demo was iets spectaculairder dan dw bedoeling was... gelukkig loopt Volare vandaag weer door de wei alsof er niks is gebeurd... heeft iemand de val toevallig op film staan? We denken dat hij is uitgegleden. Normaal voelt hij de ondergrond perfect aan en schat hij goed in hoe snel hij kan gaan maar deze keer niet helaas. We willen alleen graag zeker weten dat hij is uitgegleden en bijvoorbeeld noet dat er iets anders speelt dus alle filmpjes zijn welkom.




In deze video op 2:55 ongeveer staat je val op film!

Edit: Deze op 1:00

xLillith

Berichten: 474
Geregistreerd: 17-12-13
Woonplaats: Friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 19:59

Als mensen nog foto's of filmpjes hebben van deze clown & onze demo ontvang ik ze graag! :D Afbeelding

kionasuppie

Berichten: 1751
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: EquiDay is er weer op 8 april 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 20:37

Janine, Heb je die van mij ontvangen via Justine?

Duality

Berichten: 3840
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 20:58

kionasuppie schreef:
Janine, Heb je die van mij ontvangen via Justine?


Yes, die transfer heb ik doorgestuurd! :D