EquiDay is er weer op 8 april 2017!

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30697
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Re: EquiDay is er weer op 8 april 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 18:55

Even denken maar TREC heb ik niet gezien geloof ik.
Www.dyonnebos.nl staan mijn foto's op.
Ben ook benieuwd naar andere foto's en filmpjes van wat ik allemaal niet heb gezien.

kionasuppie

Berichten: 1751
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: EquiDay is er weer op 8 april 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 18:57

Dyonne je hebt er toch 1 van ons! Leuk :D

Yacintha

Berichten: 1068
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Nieuw-Schoonebeek

Re: EquiDay is er weer op 8 april 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 19:06

Mocht er nog iemand zijn die foto's van mij en mijn Arabier tijdens de VD Challenge hebben, zou ik dat héél leuk vinden! :D

JoycexEnya

Berichten: 5959
Geregistreerd: 11-12-10

Re: EquiDay is er weer op 8 april 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 19:09

Wel filmpjes yacintha

annnneeee

Berichten: 305
Geregistreerd: 08-05-11
Woonplaats: Berkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 19:16

Ik was gister met m'n pony aanwezig op Equiday :) Wij deden de WE demo met Romy. Wat heb ik toch een fijne en relaxte pony haha. Ik was zelf wel een beetje zenuwachtig en vond het wat spannend toen we net in de ring waren. Maar Luuk die keek nergens van op of om :')

Mocht iemand nog foto's/filmpjes gemaakt hebben tijdens de WE demo van m'n schimmeltje en mij, ben ik heel erg benieuwd :D Via een pb'tje kan ik mijn e-mailadres wel geven voor de foto's/filmpjes.

Verder een leuke en gezellige dag gehad. Nog een mooi donkerbruin sjabrakje gescoord en natuurlijk snoepjes xD

Ghostattack

Berichten: 11280
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 19:23

Yacintha schreef:
Mocht er nog iemand zijn die foto's van mij en mijn Arabier tijdens de VD Challenge hebben, zou ik dat héél leuk vinden! :D


Er zit een stukje van jou in mijn vlog, die staat als het goed is nu online op mijn kanaal :)

Yacintha

Berichten: 1068
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Nieuw-Schoonebeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 19:25

JoycexEnya schreef:
Wel filmpjes yacintha


Zijn ook meer dan welkom! *\o/*


Ghostattack schreef:
Yacintha schreef:
Mocht er nog iemand zijn die foto's van mij en mijn Arabier tijdens de VD Challenge hebben, zou ik dat héél leuk vinden! :D


Er zit een stukje van jou in mijn vlog, die staat als het goed is nu online op mijn kanaal :)


Wat leuk, ik ga gelijk even kijken! :))

Ghostattack

Berichten: 11280
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 19:27

Ik heb hem even op privé moeten zetten i.v.m. problemen :=

kionasuppie

Berichten: 1751
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 19:28

ik heb wel aardig wat fotos yacintha, doe maar n pb'tje met je email en dan stuur ik ze!

xSagan
Berichten: 686
Geregistreerd: 27-08-15

Re: EquiDay is er weer op 8 april 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 20:08

Ik heb trouwens ook foto's van de les van Chris Irwin die hij in de Willem alexander hal gaf. Als daar bokkers bij zitten, hoor ik het graag.:)

hamsterfan

Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 20:17

Yacintha schreef:
Mocht er nog iemand zijn die foto's van mij en mijn Arabier tijdens de VD Challenge hebben, zou ik dat héél leuk vinden! :D


Die heb ik wel :D Van alle 3 de VD deelnemers :)
Verder niet echt veel foto's gemaakt. Heb wel kozakken voltige op de foto staan nog

arno8

Berichten: 4848
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 20:18

Ann_Pam schreef:
Ik was ook geweest en zag de val ook gebeuren. Meisjes naast mij hadden het op film staan, toen ze het afspeelde leek het echt op uitglijden. Wel balen hoor, maar het leek gewoon een ongelukkig moment. Wel knap dat jullie daarna weer samen verder zijn gegaan en rustig bent gebleven!


Dank je! De reacties waren erg lief, de hele dag vroegen mensen hoe het met Volare ging! We waren tijdens de demo wel een beetje van slag, we hadden ook nog wat leuke dingen laten zien (als je op de grond staat en een uitzwaai doet na het schieten, zal Volare bijvoorbeeld je hand aantikken omdat hij gewend is dan een snoepje te krijgen, iets wat ik merkte toen ik net een ruiterboog had en voor het eerst in de wei ging schieten) maar dat kunnen we misschien een volgende keer laten zien (als we terug mogen komen).

Kimley schreef:
Wij hebben het inderdaad zien gebeuren.. zoals het leek was het gewoon uitglijden in de hoek.
Hij was ook wel errug fanatiek haha :')
Hopelijk meld dat meisje zich hier, dan heb je het op film


Ja ik ben altijd bang dat hij opeens niet wil galopperen maar het is meer dat ik hem moet inhouden dan aan moet sporen. Alleen normaal (ook tijdens bosritten) kan ik hem gewoon laten gaan en kiest hij zelf een tempo dat hij aankan. Volgende keer de hoeven iets minder glad afwerken denk ik, zal ook schelen :D

Bianca_v_s schreef:
Ik heb helaas alleen deze foto van vlak voor de bocht waar hij onderuit ging. Het zag er in mijn ogen ook uit als uitglijden door een net iets te scherpe bocht. Bedankt voor de workshop trouwens! Erg leuk om een keer met zo'n boog te kunnen schieten.


Bedankt voor de foto! Daar is in ieder geval niks geks op te zien. Was leuk de workshops te geven!

xSagan schreef:
Dan heb je naast ons gestaan, mijn vriendin had het gefilmd. xD
Zal vragen of ze het naar me toe wilt mailen, aangezien ze geen bokt heeft.:)


Graag!

Gilbey

Berichten: 2390
Geregistreerd: 18-11-05
Woonplaats: Wageningen

Re: EquiDay is er weer op 8 april 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 20:32

De bodem in hal B was echt heel erg nat. Met laden en lossen hoorde je het echt soppen onder je voeten als je uit de bus stapte.
Na voorbeeld van mijn buren heb ik ook een zijl op de grond gelegd om spullen droog te houden tijdens inladen.

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 20:46

annnneeee schreef:
Ik was gister met m'n pony aanwezig op Equiday :) Wij deden de WE demo met Romy. Wat heb ik toch een fijne en relaxte pony haha. Ik was zelf wel een beetje zenuwachtig en vond het wat spannend toen we net in de ring waren. Maar Luuk die keek nergens van op of om :')

Mocht iemand nog foto's/filmpjes gemaakt hebben tijdens de WE demo van m'n schimmeltje en mij, ben ik heel erg benieuwd :D Via een pb'tje kan ik mijn e-mailadres wel geven voor de foto's/filmpjes.

Verder een leuke en gezellige dag gehad. Nog een mooi donkerbruin sjabrakje gescoord en natuurlijk snoepjes xD


Ik vond jullie als combi er echt suuuuperrelaxt uitzien. Leuke pony heb je ook! :D

Heb zelf misschien nog wel een foto van jullie demo, zal hem komende week ergens doorsturen!

Yacintha

Berichten: 1068
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Nieuw-Schoonebeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 21:23

hamsterfan schreef:
Yacintha schreef:
Mocht er nog iemand zijn die foto's van mij en mijn Arabier tijdens de VD Challenge hebben, zou ik dat héél leuk vinden! :D


Die heb ik wel :D Van alle 3 de VD deelnemers :)
Verder niet echt veel foto's gemaakt. Heb wel kozakken voltige op de foto staan nog


Leuk leuk leuk! Zou jij die willen doorsturen? :)

Saaams

Berichten: 13323
Geregistreerd: 20-01-10

Re: EquiDay is er weer op 8 april 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 21:24

Wie heeft de vd challenge gewonnen?

Mandyy

Berichten: 30596
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: EquiDay is er weer op 8 april 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 21:25

De Shetlander.

Saaams

Berichten: 13323
Geregistreerd: 20-01-10

Re: EquiDay is er weer op 8 april 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 21:26

Ah leuk!!

hamsterfan

Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 22:07

Yacintha schreef:
hamsterfan schreef:
Die heb ik wel :D Van alle 3 de VD deelnemers :)
Verder niet echt veel foto's gemaakt. Heb wel kozakken voltige op de foto staan nog


Leuk leuk leuk! Zou jij die willen doorsturen? :)


Jazeker :) Zal morgen je ff een pb doen voor je email adres! Kan wel even duren. Vandaag naar horse awereness geweest in België en net pas halfuurtje thuis haha, en daarnaast nog de hele week gewoon werken van 9 tot 6 dus denk van het weekend pas weer tijd hihi

Yacintha

Berichten: 1068
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Nieuw-Schoonebeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 22:10

hamsterfan schreef:
Jazeker :) Zal morgen je ff een pb doen voor je email adres! Kan wel even duren. Vandaag naar horse awereness geweest in België en net pas halfuurtje thuis haha, en daarnaast nog de hele week gewoon werken van 9 tot 6 dus denk van het weekend pas weer tijd hihi


Is goed, rustig aan hoor! :)

daphiena

Berichten: 472
Geregistreerd: 06-12-10

Re: EquiDay is er weer op 8 april 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 23:19

Hier de eigenaar van de vos tijdens de VD challenge, foto's en filmpjes zijn hardstikke welkom :D
Ondanks dat hij het alleen in de bak toch wel ontzettend spannend vond (verlatingsangst) heeft hij zich echt super gedragen <3

daiswees

Berichten: 1158
Geregistreerd: 04-08-11
Woonplaats: Assendelft

Re: EquiDay is er weer op 8 april 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 00:11

hier de eigenaar van de andalusier tijdens de clinic van Nikki van Olst!
als er nog mensen foto's hebben gemaakt van ons , ik ben heeel benieuwd!
wij hebben in iedergeval onwijs genoten en super trots op 'm!

kionasuppie

Berichten: 1751
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: EquiDay is er weer op 8 april 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 06:37

Daphiena, ook van jou heb ik wel een aantal fotos en een filmpje dacht ik. Wil je je mailadres even pben dan stuur ik alles zsm?

ingridxxs

Berichten: 256
Geregistreerd: 17-03-13
Woonplaats: Nieuw balinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 10:36

xSagan schreef:
Ik heb trouwens ook foto's van de les van Chris Irwin die hij in de Willem alexander hal gaf. Als daar bokkers bij zitten, hoor ik het graag.:)


Ja ik, ik reed op de fjord. ik vond het alleen niet leuk.. Fons werd lekker pissig van 30 min lang buiten stelling.. En van chris zelf heb ik geen les gehad helaas.. Ben zelf echt fan van Chris maar ik denk dat drie mensen gewoon teveel was in een demo.

Duality

Berichten: 3840
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Earth

Re: EquiDay is er weer op 8 april 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 11:38

Iemand foto's/filmpjes van de zwarte pony met maantje als aftekening? :D Wij mochten tussen de vd challenge en de uitslag van de challenge het publiek vermaken hihi!