Paardenmarkt Rijnsburg (2017)

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DreamBigx

Berichten: 45
Geregistreerd: 19-03-17

Re: Paardenmarkt Rijnsburg (2017)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-17 14:27

Ach wat een schatje!
Ik ben er ook even geweest. Werd helemaal verliefd op een belg! <3 Maar ik heb haar helaas niet meegenomen.
Voor de rest vond ik het ook niet zo bijzonder. Heel veel shetjes inderdaad, moet toch maar opzoek naar een paardenmarkt waar ze meer grotere paarden verkopen.

SaraViavia

Berichten: 1804
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 16:06

XOreo schreef:
Ach wat een schatje!
Ik ben er ook even geweest. Werd helemaal verliefd op een belg! <3 Maar ik heb haar helaas niet meegenomen.
Voor de rest vond ik het ook niet zo bijzonder. Heel veel shetjes inderdaad, moet toch maar opzoek naar een paardenmarkt waar ze meer grotere paarden verkopen.


Die komen er ook wel weer aan!

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Re: Paardenmarkt Rijnsburg (2017)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 21:08

Ik had bij die shetjes sochtends het wel verwacht inderdaad. En toen ik verder liep werd het steeds duidelijker dat het om aanvoerpremie ging inderdaad!

Wel veel geld 15 euro. Dat vrouwtje vooral met al die shetjes heeft mooi veel geld verdiend haha!
Ik ben doorgereden naar de markt in numansdorp. Stonden er ook weinig te koop.

Spaansepony
Berichten: 999
Geregistreerd: 03-05-17

Re: Paardenmarkt Rijnsburg (2017)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 21:39

De shetjes zijn van een fokkerij, gaan elke markt af voor de premie inderdaad. Worden allemaal niet verkocht. Ponys lopen normaal langs n11 tussen Zoeterwoude/hazerswoude.

Zal straks nog wel even overzichtje hier gooien waar de markten zijn. Ben nu nog druk.

_love12_
Berichten: 761
Geregistreerd: 12-07-12
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 22:22

Spaansepony schreef:
De shetjes zijn van een fokkerij, gaan elke markt af voor de premie inderdaad. Worden allemaal niet verkocht. Ponys lopen normaal langs n11 tussen Zoeterwoude/hazerswoude.

Zal straks nog wel even overzichtje hier gooien waar de markten zijn. Ben nu nog druk.


Ah dan weet ik al van welke stal! Staan er nu via fb wel wat te koop omdat er niet zoveel meer mogen staan langs de n11