Animal Event 2017

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyUrsy

Berichten: 679
Geregistreerd: 20-10-13

Re: Animal Event 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 20:20

Zaterdag geweest, was weer leuk. Gezellig druk, voor de hond ook weer prima te doen. Was wel letterlijk een copie van vorig jaar, zelfde kramen, demo's enz. Dat vond ik dan wel weer jammer. Maar gelukkig dat ik het vorig jaar leuk ook leuk vond ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 20:22

LadyUrsy schreef:
Zaterdag geweest, was weer leuk. Gezellig druk, voor de hond ook weer prima te doen. Was wel letterlijk een copie van vorig jaar, zelfde kramen, demo's enz. Dat vond ik dan wel weer jammer. Maar gelukkig dat ik het vorig jaar leuk ook leuk vond ;-)


Ja, het is inderdaad wel altijd een beetje hetzelfde, maar ik vind de sfeer en gezelligheid genoeg reden om weer te gaan!

SayaJones

Berichten: 11943
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: Animal Event 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 20:26

Ik vond het ook weer gezellig!

Moet wel zeggen dat je minder een goed gesprek kan voeren met mensen van de stands die ook echt iets van het product weten.
Ik kreeg zelfs bij sommige standjes te horen op de vraag wat hun producten kosten, geen idee. :+
Ook op dieper gaande vragen konden veel mensen niet goed antwoord geven.

En veel minder proefproducten, vond ik jammer.

Maar desondanks weer hele leuke dingen gezien :D

Chasingmood

Berichten: 3593
Geregistreerd: 27-12-11

Re: Animal Event 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 21:08

veel minder proefproducten?
Hier kwamen wij mee thuis (2 personen)
Afbeelding

Flabbergast
Berichten: 7534
Geregistreerd: 21-11-04

Re: Animal Event 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 22:15

Ook hier een hele tas vol met samples! Hartstikke leuke dag gehad :)), we hebben de flexlijn wirwar overleefd, de honden waren lekker thuis.

Wel jammer om te zien was dat er veel mensen de hele dag liepen(!) met ontzettend jonge puppy's.

_helga_

Berichten: 6293
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 22:24

SayaJones schreef:
Ik vond het ook weer gezellig!

Moet wel zeggen dat je minder een goed gesprek kan voeren met mensen van de stands die ook echt iets van het product weten.
Ik kreeg zelfs bij sommige standjes te horen op de vraag wat hun producten kosten, geen idee. :+
Ook op dieper gaande vragen konden veel mensen niet goed antwoord geven.

En veel minder proefproducten, vond ik jammer.

Maar desondanks weer hele leuke dingen gezien :D


Klopt. Wij wouden bepaald soort eten voor de kat kopen maar het was niet te koop alleen 1 proef blikje maar dan weer niet die wij wouden kopen.
dat was gelei ik wou mouse want gelei eten ze niet.
Beetje jammer dus ga lekker voor een ander merk.
Die wel blikjes te koop hadden :P

En bij medpets wisten ze ook geen prijzen we moesten maar op de site kijken :')

melody7

Berichten: 13696
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 22:29

Hier ook een geslaagde dag gehad! Kwa stands viel het mij wel een beetje tegen, ik had gehoopt op wat meer voor knagers en paarden. We hebben wel allerlei shows en workshops gezien, daar zaten een paar heel leuke tussen.

Vlakbij de ingang stond een stand met flink afgeprijsde bodembedekking dus daar hebben we op de terugweg behoorlijk ingeslagen :+ Alle grote pakken op de foto (op 1 pak hooi na) waren samen een tientje!

Afbeelding

Ik vond juist dat er heel veel gratis monsters en proefzakjes waren :P

Seni

Berichten: 2733
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Re: Animal Event 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 23:38

Vergeleken met vorig jaar en het jaar daarvoor had ik dit keer ook niet zoveel goodies. Verder inderdaad redelijk dezelfde opzet maar toch blijft het altijd leuk! Van de mensen in de standjes viel mij ookal op, ze waren ook wat minder vrolijk en gezellig dan vorig jaar, weinig leuke praatjes gemaakt.

Ook vond ik erg weinig goodies voor de kat. 2 vitakraft dingen, 1 RC natvoerzakje en 2 identieke speeltjes van Beeztees.

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Animal Event 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 00:17

Wij ook een leuke dag gehad!

Bekende bij stands gezien en die rond reden :j
Ik smelt altijd van dat gebouwtje van een kitten(katten?) Opvang die ergens in het midden van een pad staat. Ze lagen allemaal lief en pluizig te slapen op elkaar :')

Ik heb bij de royal canin stand een maand lang gratis kattenvoer gewonnen. De voucher heb ik aan een vriendin met een stichting doorgespeeld. Heb wel een kat maar die eet simpel :)

Voor de rest was het erg druk vond ik en inderdaad heel veel hele jonge honden die een beetje sneu rond liepen van alle drukte.

Binnen bij de fretten even blijven hangen en ook een slaapzak voor de cavia's gekocht weer bij ze :')
En nog wat in de binnen ruimtes rond gekeken. Voor de rest was het weer erg leuk en lekker in de wind niet te vreten te dure friet met zand gegeten :Y)

EllaBellaah

Berichten: 3640
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 00:19

Ik vond het aantal samples ook zeker niet verkeerd, ik heb volgens mij 11 zakjes en ook nog wat snackjes. Heb voor de hond ook nog een speeltje gekocht en een woefbox. Kwam met zoveel proefzakjes thuis dat ik niet weet waar ik ze moet laten :')
Vond het zeker een leuke dag en ben van plan volgend jaar weer te gaan :D

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Animal Event 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 00:30

Woefbox heb ik ook! Heb hem thuis pas open gemaakt.
Was de 10 euro zeker wel waard :j

belle_boef

Berichten: 10782
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Animal Event 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 07:30

Kennis van zaken was bij sommige stands ver te zoeken. Vooral de kraam waar ze hondenvoer verkochten op basis van varkensvlees. Die man had geen plausibel verhaal.

SayaJones

Berichten: 11943
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 08:03

Oh je kreeg aardig wat proefdingetjes hoor, maar vergeleken met de vorige jaren is het gewoon een stuk minder geworden.

Hetzelfde verhaal met praatjes maken met standhouders, ook gewoon een stuk minder.
Mensen waren minder aanspreekbaar en je kreeg minder kennis toegeworpen wat ik juist altijd interessant vind.

Vooral bij de Carnivoer kreeg ik er gewoon niets uit. Mensen waren eigenaar en ontwikkelaars van het voer en bleek speciaal voer te zijn enz.
Maar ik kreeg er gewoon te weinig uit, alleen het basisverhaaltje wat op alle folders stonden, tsja, dat kan ik zelf ook wel lezen :+
Eenmaal thuis wilde ik de Carnivoer uitproberen, dat rolletje/balletje vlees zag er totaal niet smakelijk uit, en m'n katten deelde mijn mening :=

Ik miste ook een aantal stands welke er vorig jaar wel stonden.
Kattenspeeltjes waren ver te zoeken, de echt leuke speeltjes. En helaas een stuk minder paardenstands wb spulletjes.

De woefbox is inderdaad leuk!
Snuffelbox is hetzelfde concept, daar heb ik door Animal Event 2016 een heel jaar een abonnement op gehad, echt super leuk!
M'n hond werd al helemaal enthousiast als hij mij zag aan komen met zo'n doos _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 13:08

Toch altijd leuk om verslagen van andere mensen te lezen.
Want als standhouder maak je zelf niet heel veel mee van de rest van het evenement.

Ik stond er dit jaar weer met mijn stand van Kyno Focus Hondenfotografie.
En ik gaf dagelijks een snuffel-workshop hondenfotografie waar de bezoekers aan konden deelnemen.
Die zaten ook weer helemaal vol iedere dag *\o/* <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding