Horse Event 2017!

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_evelien_

Berichten: 1583
Geregistreerd: 25-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 22:07

Oké. Ik kan me ook voorstellen dat er standhouders de boel hebben ingepakt omdat vandaag ookal afgelast was.. nou ja wij kijken morgen wat we doen. Is inderdaad voor de standhouders ook een schadepost. Erg sneu

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9362
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 22:08

_evelien_ schreef:
Zijn de standhouders er morgen wel? Weet iemand dat? Wij weten nog niet zeker of we nog wel gaan.. er zijn veel dingen afgelast wat we graag hadden willen zien..

En volgens mij valt het erg mee kwa afgelaste dingen. In de knhs hal zijn wat dingen afgelast en het programma van outdoor gelderland is grotendeels daarheen verplaatst.

Peerke_

Berichten: 6643
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Hoogeveen

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 22:18

Eigenlijk is alleen het programma van de FNRS verplaatst naar een andere locatie, en daardoor kwam er plek vrij in de KNHS hal. Het outdoor terrein is de enige graspiste, alle andere pistes zijn op zand en gaan gewoon volgens planning draaien morgen.

Alle stands zijn gewoon open, vandaag afbreken was ook geen optie er mochten geen autos het terrein op.
Dus morgen wordt gewoon zoals gepland een hele gezellige dag Horse Event :)

sjanien

Berichten: 2211
Geregistreerd: 13-06-06
Woonplaats: 't oosten

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 22:24

Heeft iemand nog 2 kaartjes te koop?

Via marktplaats lukt het niet ene was verkocht en de andere een oplichter... Had beter vanmorgen meteen 2 kaartjes voor morgen kunnen kopen en als afgelast zou worden had ik me geld terug gekregen maar gewacht tot bekend was of het doorging en toen waren we te laat helaas. Mijn dochter wil er graag heen heb net gezegd dat ik het nog even probeer maar dat de kans heel klein is dat het nog gaat lukken.

immanuela29

Berichten: 655
Geregistreerd: 16-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 22:25

Peerke_ schreef:
Eigenlijk is alleen het programma van de FNRS verplaatst naar een andere locatie, en daardoor kwam er plek vrij in de KNHS hal. Het outdoor terrein is de enige graspiste, alle andere pistes zijn op zand en gaan gewoon volgens planning draaien morgen.

Alle stands zijn gewoon open, vandaag afbreken was ook geen optie er mochten geen autos het terrein op.
Dus morgen wordt gewoon zoals gepland een hele gezellige dag Horse Event :)


Yes gelukkig! Goed om te weten dat alle stands er nog staan! :)

saskiaojan

Berichten: 7275
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 22:26

sjanien schreef:
Heeft iemand nog 2 kaartjes te koop?

Via marktplaats lukt het niet ene was verkocht en de andere een oplichter... Had beter vanmorgen meteen 2 kaartjes voor morgen kunnen kopen en als afgelast zou worden had ik me geld terug gekregen maar gewacht tot bekend was of het doorging en toen waren we te laat helaas. Mijn dochter wil er graag heen heb net gezegd dat ik het nog even probeer maar dat de kans heel klein is dat het nog gaat lukken.

Heb je op de fb pagina van horse event zelf gekeken? Onder het bericht dat het doorgaat morgen werden kaarten aangeboden.

sjanien

Berichten: 2211
Geregistreerd: 13-06-06
Woonplaats: 't oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 22:28

saskiaojan schreef:
sjanien schreef:
Heeft iemand nog 2 kaartjes te koop?

Via marktplaats lukt het niet ene was verkocht en de andere een oplichter... Had beter vanmorgen meteen 2 kaartjes voor morgen kunnen kopen en als afgelast zou worden had ik me geld terug gekregen maar gewacht tot bekend was of het doorging en toen waren we te laat helaas. Mijn dochter wil er graag heen heb net gezegd dat ik het nog even probeer maar dat de kans heel klein is dat het nog gaat lukken.

Heb je op de fb pagina van horse event zelf gekeken? Onder het bericht dat het doorgaat morgen werden kaarten aangeboden.


ik kan die pagina niet vinden. weet je zo hoe die heet wat ik krijg is alleen de evenement pagina

claudiadvx

Berichten: 2799
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 22:29


sjanien

Berichten: 2211
Geregistreerd: 13-06-06
Woonplaats: 't oosten

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 22:33

Ik heb het gevonden, dank je wel. oproep geplaats en nu maar afwachten en anders morgen maar wat leuks met de pony's thuis doen.

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 22:54

Weet iemand als parkeren voor bezoekers het zelfde is?

Mies

Berichten: 3988
Geregistreerd: 24-03-08
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 22:54

Om zeker van een niet blubberige parkeerplek te zijn, zijn wij van plan om de auto op station Ermelo te zetten en vanuit daar met een shuttle bus. Doen meer mensen dit? Shuttle bussen gaan gewoon vanaf het station toch?

Lauke

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-11-08
Woonplaats: Bunschoten-spakenburg

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 22:56

Wij gaan ook met het ov voor de zekerheid.
Zit er niet op te wachten om weggesleept te worden.

Mandyy

Berichten: 30597
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 22:57

Ik ga morgen onverwacht toch!
Ik parkeer gewoon op de parkeerplaatsen. Las in het topic dat ze daar ook mee bezig zijn geweest, dus ik gok het.

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 23:22

Hier is alles ingepakt.. Morgen als ik wakker word, nog even een topic open, omdat ik die samen met fleurjacbs bij houden moet voor bokt.. En dan gaan we richting Ermelo. We hebben leuke dingen op de planning staan..

Zijn hier bokkers die mee doen met de clinics '' Western geschikt voor ieder ras'' & ''Polocross''?

Dit zijn onder andere 2 clinics waar wij fotos gaan maken voor bokt.

Niene87

Berichten: 3408
Geregistreerd: 09-03-10
Woonplaats: Enschede

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 00:00

Ik ben van half2 tot 2 in de springpiste bij rob ehrens
Mocht iemand ons zien zeg ons gezellig gedag!!*D en foto's vinden we altijd leuk
Kwaliteit niet belangrijk

Hier foto van vorig jaar (kunnen jullie ons herkennen)

Afbeelding

Koekeroekus

Berichten: 3323
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 00:04

aMomentLT schreef:
Hier is alles ingepakt.. Morgen als ik wakker word, nog even een topic open, omdat ik die samen met fleurjacbs bij houden moet voor bokt.. En dan gaan we richting Ermelo. We hebben leuke dingen op de planning staan..

Zijn hier bokkers die mee doen met de clinics '' Western geschikt voor ieder ras'' & ''Polocross''?

Dit zijn onder andere 2 clinics waar wij fotos gaan maken voor bokt.


Ja ik! Bij de polocrosse. Zou het heel leuk vinden om foto's te hebben na die tijd!

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 00:16

Koekeroekus schreef:
aMomentLT schreef:
Hier is alles ingepakt.. Morgen als ik wakker word, nog even een topic open, omdat ik die samen met fleurjacbs bij houden moet voor bokt.. En dan gaan we richting Ermelo. We hebben leuke dingen op de planning staan..

Zijn hier bokkers die mee doen met de clinics '' Western geschikt voor ieder ras'' & ''Polocross''?

Dit zijn onder andere 2 clinics waar wij fotos gaan maken voor bokt.


Ja ik! Bij de polocrosse. Zou het heel leuk vinden om foto's te hebben na die tijd!


Top! ik zal ook tegen fleur zeggen dat ze fotos moet maken van je! Als je ons ziet, Herkenbaar door het lichtblauwe bokt petje, roep even hoi oid! Dan weten we wie je bent!

_yvonne

Berichten: 2910
Geregistreerd: 09-06-05
Woonplaats: maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 05:59

Koekeroekus schreef:
aMomentLT schreef:
Hier is alles ingepakt.. Morgen als ik wakker word, nog even een topic open, omdat ik die samen met fleurjacbs bij houden moet voor bokt.. En dan gaan we richting Ermelo. We hebben leuke dingen op de planning staan..

Zijn hier bokkers die mee doen met de clinics '' Western geschikt voor ieder ras'' & ''Polocross''?

Dit zijn onder andere 2 clinics waar wij fotos gaan maken voor bokt.


Ja ik! Bij de polocrosse. Zou het heel leuk vinden om foto's te hebben na die tijd!


Ik doe ook mee met de polocross. Heb een donker bruine warmbloed. En donkerblauwe polo aan.

Anoniem

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 06:08

Goedemorgen allemaal!

Mijn tas is ingepakt vol met eten en geld. Ik heb er zin in. :D

JoycexEnya

Berichten: 5960
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 06:29

Goedemorgen
Hier ook nog even tas inpakken, paardjes doen en gaan :D

Ik ga ook gewoon naar de parkeerplaats is hele tijd droog gebleven en er is vast wel weer een trekker die je helpt

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 06:35

Leuk dames, tot straks!! :j

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 06:40

Niene87 schreef:
Ik ben van half2 tot 2 in de springpiste bij rob ehrens
Mocht iemand ons zien zeg ons gezellig gedag!!*D en foto's vinden we altijd leuk
Kwaliteit niet belangrijk

Hier foto van vorig jaar (kunnen jullie ons herkennen)

[ [url=m/lpMpSc.jpg]Afbeelding[/url] ]


Deed hij het jaar daarvoor ook niet mee met een bokt clinic? :+

suikermeisje

Berichten: 8351
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 06:40

Afbeelding
Zo ben ik ongeveer te herkennen. Alleen niet in rijjasje vandaag. Ik ben een kabouter op een heel groot (en lief) paard!

Ik ga heel last minut ook! Ik rij bij tineke bartels in de clinic om 10.25!
Mijn eigen instructeur belde gistermiddag dat ze iemand nodig hadden. Dus gisteravond laat nog even alles in orde gemaakt en zo mijn paard wassen (alweer, gister ook al voor gewone wedstrijd. Leuk zo'n schimmel).

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 06:41

En een hele goede morgen.. wat is het weer vroeg :z

Hier staat alles nog klaar van zaterdag :+ lekker makkelijk, alleen dit keer wel geschikte schoenen aan!

bruceandnoon
Berichten: 907
Geregistreerd: 30-01-10
Woonplaats: Beemster

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 06:58

Goedemorgen! Ik en mijn dochter gaan zo ook pad. Is nog eindje rijden voor ons. Even een praktische vraag; welk schoeisel is verstandig? Ik sta hoog en droog in mijn Dubarry's maar moet mijn dochter rubber laarzen aan of red ze het op haar jodphurs ( leer met rubber zool) Ik heb namelijk echt geen beeld bij hoe de paden er nu uit zien en of het echt grote blubberzooi is.