Ik las net dat komende woensdag de voorjaarsversie van de Zuidlaardermarkt weer is. Daar ben ik nu nog nooit geweest (wel altijd de najaarsmarkt), dus ik wou er dit jaar eens gaan kijken. Nog meer bokkers die er ook naartoe gaan? Of die er al eens zijn geweest? Het zal wel veel kleiner zijn dan de najaarsmarkt maar er is toch ook een paardenmarkt bij de voorjaarsmarkt of niet?
Een zuidlader meld zich, volgen mij zijn er wel paarden maar vele malen minder dan met de Zuidladermarkt zelf! Ik kan het niet me zekerheid zeggen, wil het wel even vragen me ouders weten het vast wel maar voor mij gevoel waren er ook paarden aanwezig!
Ik ga er niet bewust naar toe, woon midden in het drop dus zal vast wel even een rondje maken vlak voordat ik naar stage moet!
wij zoeken nog een leuke e -pony of breed gebouwde d pony of kleinpaardje. kleur maakt niet uit moet wel een merrie of ruin zijn. ouders hoeven niet bekend te zijn. rond wat voor prijs zo dat ongeveer zijn?
lieve mensen, mijn paard is gestolen. Ik ben zo ontzettend bang dat hij naar deze markt wordt gebracht willen jullie mij astjeblieft helpen en naar hem uitkijken?
Het gaat om een friese ruin van 5 jaar oud. Zit geen paspoort bij want deze heb ik in mijn bezit. het is ongeveer 1,64m en slank gebouwd, het is een ontzettend lief beest.