Equitana Indoor 2019

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 22:54

Maar even serieus met een lijstje koop je dan alleen dat? Of is het meer een eerste opzet van de grote koopjesberg? Ik loop gewoon als kip zonder kop rond en koop wat ik mooi vind O:)

Perryx
Berichten: 2503
Geregistreerd: 11-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 22:58

Ipsilonka schreef:
Maar even serieus met een lijstje koop je dan alleen dat? Of is het meer een eerste opzet van de grote koopjesberg? Ik loop gewoon als kip zonder kop rond en koop wat ik mooi vind O:)



_/-\o_ dat laatste dus precies

MelanieB

Berichten: 25870
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 23:05

Lijstje zodat ik de dingen haal die ik moet hebben of die gewoon daar erg goedkoop zijn (broekriem sluitingen voor het mennen voor 1 euro 50 per stuk...dus altijd inslaan). En verder ren ik ook rond als een kip zonder kop :))

xLiez

Berichten: 1894
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-19 23:19

Perryx schreef:
Ipsilonka schreef:
Maar even serieus met een lijstje koop je dan alleen dat? Of is het meer een eerste opzet van de grote koopjesberg? Ik loop gewoon als kip zonder kop rond en koop wat ik mooi vind O:)



_/-\o_ dat laatste dus precies


Same _/-\o_

Bagheera_206

Berichten: 25895
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 23:25

MelanieB schreef:
Bagheera_206 schreef:
Ik heb ook al een lijstje gemaakt. Dit jaar dan wel even kijken bij die winter rijoveralls voor op de menwagen? :) Ben nog steeds superblij met mijn aankoop van de vorige keer. Zeker als eind deze maand mss nog wat winter aan zit te komen. <3

In principe heb ik nu een hemels zacht dik warm schootkleed waar ik me best mee red, maar ik zet 'm wel op 't lijstje om te gaan kijken :)) dan word het de volgende winter nog leuker O:))

Geen idee of de nieuwste eskadron collectie er zal hangen, maar eskadron heeft al wel langer bont halsters in hun collectie. Ik heb ze iig wel op 't lijstje gezet. :D


Kijken kan altijd, nietwaar? :D

Bagheera_206

Berichten: 25895
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 23:26

Perryx schreef:
Ipsilonka schreef:
Maar even serieus met een lijstje koop je dan alleen dat? Of is het meer een eerste opzet van de grote koopjesberg? Ik loop gewoon als kip zonder kop rond en koop wat ik mooi vind O:)



_/-\o_ dat laatste dus precies

Maar kan helaas niet overal zeggen, hier pak aan mijn geld. -O- _O-

Bagheera_206

Berichten: 25895
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 23:28

En je komt uiteraard altijd dingen tegen waarvan je nu niet eens weet dat het bestaat en je het ook echt nodig hebt. Da's wel voordeel van meer dan een dag gaan. Je kunt er nog een nachtje over slapen of je iets echt wilt kopen.

Tilmar

Berichten: 3315
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 07:52

Bagheera_206 schreef:
En je komt uiteraard altijd dingen tegen waarvan je nu niet eens weet dat het bestaat en je het ook echt nodig hebt. Da's wel voordeel van meer dan een dag gaan. Je kunt er nog een nachtje over slapen of je iets echt wilt kopen.


Wel goed opschrijven waar je iets gezien hebt.. Wij konden een keer een kraam écht niet terugvinden :o

Bagheera_206

Berichten: 25895
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 08:16

Da's nog een voordeel van meer dagen gaan. :D Opschrijven is idd wel het beste of even foto maken van het item met standnummer erbij. :D

Ik herinner mij nog het drama van een Bokker die een halster had betaald en liet graveren. Die kon de stand niet meer terug vinden en moest de trein halen. Die hebben wij toen geprobeerd te vinden en konden het halster meenemen en in Nederland toen per post verstuurd.

germie

Berichten: 25949
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 08:24

Ik vind een dag zelf altijd genoeg, kan zeker 3 keer alles bij langs in een dag.

Maar hoe kun je iets nodig hebben waarvan jij niet weet dat het bestaat? Dan kun je toch hooguit denken dat is handig laat ik het eens meenemen en proberen?

Ik heb eigenlijk niets nodig, maar er zijn wat dingen waar ik in geïnteresseerd ben en daar ga ik naar kijken. Ik heb ooit eens kalfslederen rijlaarzen gekocht voor 90 euro.
En boeken natuurlijk.
Ik neem een grote 60 liter wandelrugzak mee, dan hoef ik niet alles in de hand te houden als ik folders meeneem of wat koop.

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 09:00

Ik neem mijn paarse bloemen trolley mee hahahah.
Maar ook ik ben aardig kip zonder kop. Natuurlijk heb ik dingetjes in mijn hoofd, maar ik wil ook gewoon lekker neuzen en ik koop graag gelijk een hele bijpassende set. Ook heb ik vaak foto's of kleur samples mee van set(ten) die ik compleet wil krijgen.

De dag weet ik nog steeds niet. Ik ga nu eerst fftjes mijn vakantie boeken.
Maar betreft die kaarten vooral kopen, mijn duits is niet geweldig, maar vroegah moest je een creditkaart hebben. Is dit nog steeds zo? Of kan je ook met ideal ofzo betalen?

amber510

Berichten: 115
Geregistreerd: 02-01-13

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 10:05

Hoi hoi , wij gaan dit jaar op de maandag.. al een heel lijstje gemaakt hahah

alleen vraag ik me af een ding wat op mijn lijstje staat is een KEP Italia... :D weten jullie of die daar goedkoper waren? Of zijn ze daar de gewone prijs en kan ik hem beter in Nederland kopen met korting ?

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 10:08

Ik had vorige keer ook wel een lijstje met dingen die ik wilde hebben. Dat was toen gelukt met nog wat extra's. En ik houd ook heerlijk van overal tussen neuzen.

Ik zit te twijfelen over een trolly...lijkt mij zo lastig als je de stands in wil.
Rugzak ging vorige keer goed en wat we dag 1 niet mee kunnen nemen, nemen we dag 2 wel mee :D

MelanieB

Berichten: 25870
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 10:15

Ik had vorige keer m'n rolstoel mee maar gelukkig ga ik er vanuit dat deze keer niet te hoeven. Dus neem ik een grote rugzak mee en maken we weer gebruik van die grote kluisjes mocht het teveel worden.
Die trolleys zijn idd handig voor jezelf maar een drama voor je medemens als 't zo lekker achter je aan slingert of in de krappe standjes :))
Al moet ik zeggen heb er vorige editie weinig last van gehad en keer ervoor. Vroegah was het wel drama. Maarja gewoon niet op een weekenddag gaan werkt ook een hoop...

germie

Berichten: 25949
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 10:25

Ik ga in het weekend, dat kost mij geen vrije dag. Trolleys zijn lastig inderdaad en ik vind ze te oma-achtig, haha.

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 10:29

Ik ga ook :D denk een doordeweekse dag, ben er wel vaak 1 of 2 vrij. Inclusief trolley, super handig.

Josien_

Berichten: 9009
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 10:31

Hier ook een weekenddag, wil mijn vrije dagen opsparen :D .
Ik neem denk ik ook een rugzak mee, draagt net wat fijner dan een handtas.

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 10:50

Vakantie is bijna geboekt (qua instructie ben ik vrij, nu nog staldienst afwachten) en dan kan ik achter een ticket gaan. Ik ga zeker door de weeks en dan heb je weinig last van een trolley. Alleen kan die niet mee bij hal 6. Daar moet ik dan nog iets op vinden... Rugzak is voor mij geen optie. Ik krijg snel last van mijn rug.

Bagheera_206

Berichten: 25895
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 11:07

Blij dat ik ook doordeweeks ga. :D

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 13:14

chamion schreef:
Vakantie is bijna geboekt (qua instructie ben ik vrij, nu nog staldienst afwachten) en dan kan ik achter een ticket gaan. Ik ga zeker door de weeks en dan heb je weinig last van een trolley. Alleen kan die niet mee bij hal 6. Daar moet ik dan nog iets op vinden... Rugzak is voor mij geen optie. Ik krijg snel last van mijn rug.


Oh jee! Waarom niet?? Ben heel benieuwd.

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 17:11

Kiekeboefje schreef:
chamion schreef:
Vakantie is bijna geboekt (qua instructie ben ik vrij, nu nog staldienst afwachten) en dan kan ik achter een ticket gaan. Ik ga zeker door de weeks en dan heb je weinig last van een trolley. Alleen kan die niet mee bij hal 6. Daar moet ik dan nog iets op vinden... Rugzak is voor mij geen optie. Ik krijg snel last van mijn rug.


Oh jee! Waarom niet?? Ben heel benieuwd.


Scheve rug, op de dag zelf weinig klachten, volgende dag loop ik tijdelijk krom...

Spenk
Berichten: 21775
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 19:14

Denk dat ze bedoelt waarom de trolley niet mee kan in hal 6..

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 10:06

:+ :+ :+ _O- _O-

Omdat er geen ruimte is op de tribune om een trolly mee te nemen (of ik vind het aso, mag je het ook noemen...)

germie

Berichten: 25949
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 10:29

Die hal kom ik toch niet, ben geen showskijker. Maar goed, ik ga met rugzak.
Maar ik vind het wel enorm duur. 24 euro ofzo. En voor Boot Dusseldorf wat veeeeeeel groter is betaal je 16 euro met korting.
Daar kom je wegens de 27 hallen echt niet in 1 dag door. Is zeker 3 keer zo groot.
Maar ze zullen wel denken, paardenvolk heeft geld. ( En bootjes mensen niet, lol).
Dus kom maar op met een kortingsactie.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 21:52

24 euro is niet duur in vergelijking met en kaartje voor HE, dat vind ik pas duur.

even de overige dingen zoals benzine/overnachting buitengelaten.
Maar dan nog ga ik liever 1x in de 2 jaar naar Duitsland, daar weet ik ook zeker dat het doorgaat...ook als het regent :P }>