Ik ben 5 jaar geleden geweest. Ik vond het eerlijk gezegd nogal tegenvallen. Veel paarden die met open mond liepen door streng teugelgebruik. Had er eigenlijk meer van verwacht...
Ja we zaten toen redelijk vooraan. Ik weet niet meer of het eerste of tweede rang was. We hadden toen ook goedkoop kaartjes kunnen scoren, maar het is alweer 5 jaar geleden, dus hoe en wat weet ik niet meer precies
Hey, daar ben ik ook eens geweest, wel al heul lang geleden. Ik zat ongeveer halverwege dus niet heel dichtbij. Ik vond het wel leuk en de moeite waard!
Jetske
Geplaatst: 19-10-12 14:58
Vorig weekend was ik in Wenen en ben daar bij de Spanische Hofreitschule zelf geweest. Het was 'wel leuk', maar ik vond het alleen niet zo heel interessant Komt waarschijnlijk doordat je dankzij paardenshows zoals Goa, apassionata etc. het eigenlijk allemaal wel kent. En dan met een dergelijke show is het meer in verhaalvorm. Nu enkel losse oefeningen die getoont worden. Hartstikke knap, maar ik zou er hier in NL niet nog eens naartoe gaan Ik weet natuurlijk niet of ze hier dan zelfde 'show' geven als in Wenen zelf maar op basis daarvan denk ik, nee
Daar had je dan nog een hele sjieke binnenbaan. Dat heb je niet in Ahoy natuurlijk.
Ik ben naar de training gaan kijken van de rijschool in Jerez. Voor 10 euro mag je naar de training kijken zolang als je wilt en heb je een rondleiding. & om eerlijk te zijn zie je hetzelfde als in zo'n show waar je heel wat meer tientjes voor betaald.
Ik ben vorig jaar bij een training in Wenen geweest, was wel leuk om te zien Maar wat loempia93 al zegt: Je ziet hetzelfde als in de shows, alleen dan zonder verhaallijn erin. Ik hoef dus niet naar Ahoy. (Plus dat het toch wel geld scheelt, als je toch al in Wenen bent....)
Elmira30
Geplaatst: 23-10-12 12:11
Jaaaaaa ik ga vrijdag 9 november!!! (via vakantieveilingen)
ik heb volgnes mij ook nog kaartjes liggen voor de zaterdag.. als iemand intresse heeft stuur maar een pb.
had via vakantieveilingen geprobeerd. kreeg steeds error steeds opnieuw geprobeerd krijg ik net 4 mailtjes dat ik heb gewonnen.... zou dit 4 keer dezelfde kaartjes zijn of 4 keer 2 kaarten gewonnen?:( ik wil maar 1 keer! hihi.. nou laat het maar weten kan het altijd even doorsturen. zijn 65 voor 2 kaartjes 2de rang op een goede plek!!