Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Om het maar aardig te omschrijven. Deze nieuwe opleiding is ontstaan vanuit een grote vraag uit het bedrijfsleven wat hard op zoek is naar goed opgeleide mensen. En natuurlijk kun je deze opleiding ook zelf in de praktijk leren. Als je daarvoor op de juiste pleken terecht kunt komen en de juiste weg kan bewandelen. Sommigen kunnen en doen dat. Top!! Anderen hebben een beetje hulp nodig. Is 3750 euro veel geld? JA absoluut. Is het veel geld om 43 weken per jaar intern te zitten (lees; geen kamer huur, gas/licht of water betalen?) ... hmmm ik denk dat als je alles bij elkaar optelt dat het dan misschien ineens nog wel meevalt. een eigen coach waar je wekelijks contact mee hebt en niet te vergeten de stagevergoedingen die je ontvangt van je stage bedrijven!! Bedrijven zoals Anky van Grunsven, Maikel van der Vleuten, Rieky Young, President Dressage Stables, Margaretha Hoeve (team Audi) enz enz. die er klaar voor zijn om jou als student op te leiden en mee te nemen. Schoolweken vol met theorie en praktijklessen. (ook tijdens deze weken ben je intern en betaal je geen kamerhuur!) Iedereen kiest de opleiding die bij hem of haar past. Gelukkig maar! Wij zijn blij om te horen en zien dat velen uit binnen en buitenland wel degelijk geïnteresseerd zijn in een fijne baan tussen de paarden waarin je het verschil kunt gaan maken. Vandaar dan ook dat in 2016 de opleiding zelfs Engelstalig aangeboden gaat worden. Voor een ieder die besloten heeft een andere opleiding te gaan volgen; veel succes en heel veel plezier. Voor hen die toch graag in de paardenwereld aan de slag willen? Op 3 juni hebben we een open dag met workshops, clinics en interactieve lessen. Daar kun je zelf bepalen wat je ervan vindt vanuit je eigen ervaringen. Hopelijk ontmoeten we elkaar daar. Hartelijke groet Aletta Duivenvoorden cp112 schreef:Hier ook geen goede ervaringen.
Maar €4000,- voor 1 jaar? Kanonne zeg! T dubbele van een beetje HBO opleiding per jaar. Voor dat geld mag je er wel baangarantie bij krijgen.
Deze specifieke opleiding starten ze volgens mij dit jaar voor het eerst, dus daar valt nog weinig over te zeggen. Mijn ervaring met Moravita is in elk geval goed
Er zijn natuurlijk altijd mooie en slechte voorbeelden te vinden. Vandaar dat het ook goed is om dat met elkaar te delen.
StillAngel schreef:Interessant, eindelijk een opleiding die niet vereist dat je een topruiter bent of alleen uit ga mesten.Maar erg duur inderdaad..
.
Boras schreef:Oh kijk. Ik heb geen facebook.
Een tip voor morovita om het nieuws op de site ook up to date te houden.
Als mensen de site nu bekijken, lijkt het of het programma nog niet beschikbaar is.
En voor mensen zoals ik het het programma ook op de site te plaatsen.