Waar zoeken?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rosa__

Waar zoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 19:37

Ik rijd op dit moment helemaal niet en ik ben dus opzoek naar een verzorg/bijrijdpony. Ik heb met mijn moeder en zusje wel een pony, maar i.v.m. omstandigheden die ik liever niet op Bokt zet, rijd ik daar niet meer op en dat zal ook niet meer gaan gebeuren. (Als je het verhaal wil horen, moet je maar ff een PB sturen. Knipoog) Ik kijk dus overal op Bokt en op Marktplaats naar verzorg/bijrijdpony's, maar ik vind echt helemaal niets, en bovendien zijn veel dingen die ik vind 18+ en vanaf L/M niveau. Ik kan wel een advertentie gaan aanmaken op Marktplaats/Bokt van verzorger/bijrijder aangeboden, maar ik denk niet dat het veel oplevert. Er zijn zoveel kinderen in mijn omgeving die zich opgeven.. Ik ga het wel proberen hoor, maar ik verwacht er alleen niet te veel van. Knipoog Op de manege bij mij zoeken is ook geen optie, want er zijn niet zoveel pony's meer, en er zijn ook geen verzorgers/bijrijders nodig. Waar zou ik nu het beste kunnen zoeken? Ik ben trouwens niet kieskeurig ofzo. Lachen Want ik denk, misschien is het wel handig om te gaan kijken of er in de buurt (Hazerswoude/Zoeterwoude) nog stallen/boeren/mensen e.d. zijn die misschien nog iets nodig hebben.. Hebben jullie nog tips?

Tosca_tje

Re: Waar zoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 20:00

Ik denk dat haast iedere verzorger/bijrijder dit probleem wel kent/kende (ik helaas ook) Verdrietig .
Uiteindelijk heb ik na ongeveer een halfjaar elke dag op Marktplaats kijken toch iets gevonden.
De trefwoorden waar ik veel op zocht waren : Bijrijdster, bijrijder, verzorgster & verzorger. Omdat mensen die bijrijders zoeken vaak titels neerzetten als 'ik zoek een bijrijder' en mensen die een verzorgpony zoeken vaak titels neerzetten als 'ik zoek een verzorgpony'. Ik hoop dat je er iets aan hebt
Het is wel zo dat als je eenmaal in het "verzorgerswereldje" zit dat het dan een stuk makkelijker wordt (bij mij was dat iig wel zo).
Succes!!! Pling

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 20:51

Soms vind je de paarden daar waar je juist niet zoekt. Knipoog Mijn huidige bijrijdpaardje heb ik gevonden doordat ik bij iemand gerbils kocht. We raakten aan de praat en zij bleek wel een bijrijdster te kunnen gebruiken. Paard is een schat en staat bij mij achter het huis, beter kan niet. Lachen
Gewoon blijven proberen is mijn advies.

vidya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 23:51

Ook al is er veel concurrentie, een advertentie plaatsen kan nooit kwaad. Mensen zoeken nou eenmaal liever dan zelf een adv. te plaatsen, dat geld ook voor eigenaars. Wie weet heb je geluk, nooit geschoten is altijd mis!

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 14:38

Ik heb een advertentie gevonden die me wel aanspreekt, gewoon door te googelen met wat steekwoorden, ik ga denk ik straks wel even mailen.. Lachen Je weet het nooit..

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 16:02

*zucht* de advertentie is verwijderd Verdrietig En ik wou net gaan mailen.. Ach gut

Christieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 22:02

Het is dat ik net een verzorgpaardje gevonden heb, maar wat ik weet dat ze in Hazerswoude nog een verzorgster zoeken voor een pony ( http://link.marktplaats.nl/177615733 )
Een tijdje terug was er ook een advertentie waar ze iemand voro een grote fjord zochten, en ik heb ook contact gehad met iemand die nog een verzorgster zoekt voor haar paard en pony, maar die vraagt heel veel geld ..
Misschien kun je eens langs gaan bij manege Ripse Ruiters, daar staan (voor zover ik weet) ook veel paarden die niet van de manege zijn. Als je daar een keer op een zaterdag heen gaat en gewoon een beetje rond vraagt, wie weet zoekt er nog iemand een verzorgster. Dat heeft een vriendin van me ook gedaan en toen had ze er opeens 4 waar ze uit kon kiezen.
Als je dat eng vind, kun je mischien ook gewoon een briefje ophangen, maar dat heeft minder resultaat denk ik .
En een advertentie op marktplaats zetten zou ik wel doen hoor! Er staan er al wel veel, maar je kunt het altijd proberen. Vermeld duidelijk hoe oud je ben, je ervaring, hoeveel dagen per week je wilt etc.
Heb ik ook gedaan en daar heb ik iets van 5 reacties op gehad Lachen
Succes dr mee he!

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 13:27

Overal briefjes/advertenties ophangen. You never know!
Op de manege ook, wie weet zoekt iemand wel maar heeft geen briefje hangen.

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 13:33

Trouwens, op marktplaats ook bij andere categoriën kijken, niet alleen bij verzorgers. Lachen

_Fleur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 23:02

marktplaats vind je toch heus wel wat?
En idd, gewoon boerderijen en pensionhouderijen en overal waar paarden staan:
De aanhouder winy; gewoon langsgaan dus!

Een initiatiefnemer heeft de ghalve wereld Lachen

Christieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 11:07

En heb je al wat gevonden?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 18:53

gewoon advertenties plaatsen, zelf letten op advertenties die worden geplaatst, mensen vertellen in je paardenomgeving dat je een bijrijdpaard zoekt Lachen

Ik was niet eens opzoek en had zo nieuwe bijrijdpaarden Lachen

kiimberliiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:55

Zelf ben ik verzorgster geworden door marktplaats.nl
Daar vind je veel mensen. Alleen het is soms een probleem ze in je omgeving te vinden