Ik rijd op dit moment helemaal niet en ik ben dus opzoek naar een verzorg/bijrijdpony. Ik heb met mijn moeder en zusje wel een pony, maar i.v.m. omstandigheden die ik liever niet op Bokt zet, rijd ik daar niet meer op en dat zal ook niet meer gaan gebeuren. (Als je het verhaal wil horen, moet je maar ff een PB sturen.
) Ik kijk dus overal op Bokt en op Marktplaats naar verzorg/bijrijdpony's, maar ik vind echt helemaal niets, en bovendien zijn veel dingen die ik vind 18+ en vanaf L/M niveau. Ik kan wel een advertentie gaan aanmaken op Marktplaats/Bokt van verzorger/bijrijder aangeboden, maar ik denk niet dat het veel oplevert. Er zijn zoveel kinderen in mijn omgeving die zich opgeven.. Ik ga het wel proberen hoor, maar ik verwacht er alleen niet te veel van.
Op de manege bij mij zoeken is ook geen optie, want er zijn niet zoveel pony's meer, en er zijn ook geen verzorgers/bijrijders nodig. Waar zou ik nu het beste kunnen zoeken? Ik ben trouwens niet kieskeurig ofzo.
Want ik denk, misschien is het wel handig om te gaan kijken of er in de buurt (Hazerswoude/Zoeterwoude) nog stallen/boeren/mensen e.d. zijn die misschien nog iets nodig hebben.. Hebben jullie nog tips?