Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LALALA_x schreef:via de manege :p.. mijn verzorgpony was eigenlijk een manege pony ( die ik verzorgde).. toen ze haar gingen verkopen mocht ik haar van haar nieuwe eigenaars blijven verzorgen en rijden.. misschien kan je op de manege is rondhoren of je daar een pony mag verzorgen
x
x
danielle_x schreef:LALALA_x schreef:via de manege :p.. mijn verzorgpony was eigenlijk een manege pony ( die ik verzorgde).. toen ze haar gingen verkopen mocht ik haar van haar nieuwe eigenaars blijven verzorgen en rijden.. misschien kan je op de manege is rondhoren of je daar een pony mag verzorgen
x
x
bedankt voor je reactiemaar ik rij op een kleine stal waar de paarden allemaal van dezelfde eigenaresse zijn. ik rij daar en help daar op zaterdag met de stallen. dat vind ik genoeg er is een heel verhaal achter waarom ik daar niet wil komen verzorgen ook onderanderen ze er alleen 's ochtends ( zit ik op school) en 's avonds zijn dat vind mijn moeder dan weer te laat omdat het nogal afgelegen ligt voor de fiets. en ik wil er dan gewoon uit school naartoe gaan weet je
hoop dat je snapt wat ik heb opgeschreven