ik heb een shet ruintje van 8jaar en hij word gereden door 2 meisjes(bij beide komt een van de ouders altijd mee dus altijd een volwassenen erbij).
het ene meisje rijd nu al 1,5 jaar op hem en heb nooit het lease bedrag verhoogt. ze betalen €50 per maand en dan rijd ze 2x per week en geef ik 1x per week een half uur les (wat vaak 45-60 min word). ze mogen er alles mee doen en alle spullen gebruiken. zelf betaal ik de overige stallingskosten en da en hoefsmid ed.
aangezien ik best behoorlijke stallingskosten heb voor een shet en er nu dus een nieuw zadel moet komen (is nu 5jaar oud en zit een scheur in het zweetblad, en gebruik zelf het zadel niet eens! ben een beetje te groot voor hem
) wil ik de lease kosten verhogen maar hun zijn het hier niet mee eens.... vraag ik echt teveel voor mn pony?en aangezien de stallingskosten verhoogt zijn en de kosten van hooi steeds hoger word en dit bedrag al 1,5jaar hetzelfde is vind ik het redelijk als hun dus ook meer gaan betalen.
wat vinden jullie hiervan en wat is een acceptabel voorstel en ev prijsverhoging?