Ik heb ze ook gezegt dat ik niet meer wil dat ze buitenrijden omdat ik dit gewoon te gevaarlijk vindt, en mijn verzekering hier moeilijk over doet, ze hebben geen ruiterbewijs en voor ze hier kwamen nul ervaring met pony's nu willen ze ineens join up doen en vrijheidsdressuur ik ben bang dat dit escaleerd in meer problemen, omdat ze geen ervaring hebben en alles "leren" van het internet en boekjes. Ik heb de pony's al vanaf 1,5 jaar = nu 8 jaar en vanaf 6 mnd is nu 6 jaar de 8 jarige rijdt met mijn zoontje van 6 onder het zadel en heeft in haar 5e en 6e jaar voor de concourswagen gelopen dit wil ik snel weer oppakken en de 6 jarige doet het goed op de keuring en is er ook omdat ik 1 pony houden zielig vindt, het blijven kuddedieren.
Kortom vinden jullie dat ik de verzorgster weg moet sturen, de pony's vinden poetsen wel leuk, en ik knuffel wel meerder keren per dag met ze (staan achter het huis) maar poets ze ong. 3 x per week.
Hebben meer paarden / pony houders (sters) problemen met verzorgsters, of ligt dit aan mij?

.