nieuwe spullen kopen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

juweeltje

nieuwe spullen kopen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-06 18:30

heeii
ik wil graag nieuwe spullen kopen voor mijn verzorgpony's. Een daarvan vind ik de allerleukstm en dara wil ik die de spullen voor gaan halen. Maar watis nu leuk om te kopen? Want ik heb het niet zo breed, en ik wil graag wat geld overhouden....Ik ga naar de Super Horse, dat ligt in Breda.
Heeft iemand ideeen?:D
Show Them Knipoog

KozieZ

Re: nieuwe spullen kopen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 10:47

Is er iets wat je echt nodig hebt voor je verzorgpony? Zo ja, dan zou ik daar mee beginnen.

Anders met iets wat je leuk vindt. Je eigen borstels of zo.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 13:48

Als er bij de vz pony al goede borstels zijn, hoef je geen nieuwe. Kijk welke borstel er bijna af is, en vervang die Lachen een eigen halster + touw is altijd leuk!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 13:51

ik heb van alles voor mn verzorgpony gekocht, halster, hoofdstel, halstertouwen, borstels, bitje Lachen

en nu eigen paard dus ook spullen voor nodig, maar voor haar had ik ook al een halster, longeerlijn, shabrak etc. Heb er een longeersingel met bijzetteugels, hoofdstel, bit en leren halster bij gekocht Lachen

Verzorgpony is toch anders...halster met touw is erg leuk om mee te beginnen! Halster kost 5 euro en touw 3 euro, voor 8 euro een setje, mooi toch Haha! Op bokt vind je ook veel spullen voor niet te veel geld...dus zal ook eens goed op bokt rondsnuffelen als ik jou was Knipoog

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 15:28

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 28-02-24 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Eetje_WallY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 15:35

Citaat:
Verzorgpony is toch anders...halster met touw is erg leuk om mee te beginnen! Halster kost 5 euro en touw 3 euro, voor 8 euro een setje, mooi toch Haha! Op bokt vind je ook veel spullen voor niet te veel geld...dus zal ook eens goed op bokt rondsnuffelen als ik jou was Knipoog

helemaal mee eens!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 15:39

VSW --> VP.

jOyss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 16:10

Je kunt ook eens kijken bij Decathlon.. leuke spulletjes voor niet zo veel geld. (vind ik dan).

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 19:06

Kijk eens bij eenmaal andermaal hier op bokt, staan ook leuke spullen.

juweeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-06 19:09

nou, ben teruggekomen met een blauw setje Haha! een blauw dekje en blauwe bandages, omdat ik van de winter ook een blauwe jas heb:D morgen ga ik het bij haar proberen, kijken hoe hetstaat:D:D dan maak ik fotos:D:D

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 15:35

op bokt kijken;) en anders op MP enzo;) kan je ook heel veel dingetjes vinden. ook is het misschien leuk om ene kettinkje te laten maken met de naam van je Vp erop;) altijd erg mooi:D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:31

Witvoetje schreef:
nou, ben teruggekomen met een blauw setje Haha! een blauw dekje en blauwe bandages, omdat ik van de winter ook een blauwe jas heb:D morgen ga ik het bij haar proberen, kijken hoe hetstaat:D:D dan maak ik fotos:D:D

Ik hoop dat je wel kunt bandageren, anders heb je een groot probleem Knipoog Blauw is altijd goed qua kleur Lachen

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:36

Idd.
Het eerste dat ik gekocht heb was ook een blauw dekje. Haha!

Verder heb ik nu dekjes, peesbeschermers, bandages, hoofdstellen, halsters, zweetdeken en zelfs een zadel. Nagelbijten / Gniffelen
Alleen één probleem: geen vz-paard meer. *LOL*

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:37

Blauw was idd ook mijn eerste kleur dekje samen met groen! Zijn van die veilige kleuren die bij elk paard goed staan Nagelbijten / Gniffelen

joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 13:12

mijn verzorgpony was een zwarte tinker. net ingerede en had nog niet zoveel spulletjes. ik heb hem eerst een babyblauw halstertje gekocht met een bruin streepje in het midden + een bijbehorend touw. en erna ook een sjabrak ook babyblauw met een bruin randje. verder wil ik ook graag bijpassende bandages maar ik moet eerst leren hoe ik dat goed moet omdoen Gaaaap

juweeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-06 13:20

heeii Lachen
Ja, ik kan nu wel bandageren Knipoog een vriendin van mij zei dat ik het te dik had gedaan, dus nu weet ik waar ik op moet letten Lachen

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 19:10

Super horse is wel ontzettend duur hoor!

Ben er afgelopen weekend ook geweest maar bijna niks gekocht, ondanks dat ze super veel hebben!

tis gewoon ontzettend duur, dekjes die ik via internet voor 13,95 kan krijgen zijn daar meteen 19,95.

__inge__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 14:19

Ik heb een shabrak en halster+touw gekocht voor mn vz-paard, maar verder is alles er gewoon, ga geen overbodige dingen kopen.
*shabrak was er wel natuurlijk, maar ik vond `m zo leuk Bloos *