Opeens mag je hem niet meer verzorgen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
esmee_
Berichten: 165
Geregistreerd: 26-12-05
Woonplaats: Roosendaal

Opeens mag je hem niet meer verzorgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 19:16

Ik was vanmiddag bij mijn verzorgpaardje, komt er een meisje binnen, dan zie ik dat het het meisje is dat een ander paard van de eigenaresse verzorgd, ze komt naar mij toen en zegt: " Jou verzorgpaard gaat hier vrijdag weg, naar het huis van zijn eigenaress."

Nu ben ik mijn verzorgpaardje dus kwijt, heb al heel veel lopen janken, ik denk nu: "waarom zo opeens? En waarom belt ze niet gewoon zelf?"

Nu is mijn vraag: Moet ik dan juist zo vaak mogelijk gewoon weer naar stal gaan, of kan ik beter een tijdje wegblijven daar, ik zie hem waarschijnlijk toch nooit meer

Joyce_

Berichten: 6430
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 19:45

Heb je het telefoonnummer van de eigenaresse niet? Dan zou ik d'r eerst 'ns even bellen voordat je dat meisje gelooft! Straks doet ze het alleen als 'grapje' of om je bang te maken ofzo. En kan je hem niet bij het huis van z'n eigenaresse verzorgen?
Ik weet niet hoelang je hem al deed, en hoevaak.. Maar als je alleen maar heel af en toe kwam, als je zelf zin had, en dan alleen om te rijden, snap ik het misschien wel van die eigenaresse.. Niet dat ik zeg dát je zo bent hoor, dat denk ik echt helemaal niet!
Anders is het echt heel banketstaaf van die eigenaresse, zeker dat ze je niet even belt, maarja, het blíjft toch haar paard, en ze moet zelf weten waar en wat ze ermee doet.. Hoe jammer ook
Zijn er geen andere mensen op stal die iemand zoeken? Ik zou zoiezo gewoon blijven komen (Tenzij het echt een onwijze privéstal is, in de achtertuin van iemand ofzo..) en mensen vragen of je kan helpen, kun je toch nog lekker bij de parden zijn, en misschien houd je er nog een ander leuk verzorgpaard aan over