gestopt met vz pony's...niks meer van gehoord!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

gestopt met vz pony's...niks meer van gehoord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 20:57

heej,

Sonja (whizlover) en ik zijn nu 2 weken gestopt met Lady en Daisy (onze vz pony's). We hebben op de dag dat we besloten te stoppen meteen gemaild naar de eigenaar van de pony's, en uitgelegd waarom we gingen stoppen. In die hele 2 weken hoorde we niks van hem! We hebben ook nog gemaild naar iemand die ook een beetje over de pony's ging en van haar hoorde we ook niks! We hebben ook nog geprobeerd te bellen maar toen kregen we steeds voicemail..

Vandaag hoorde Sonja van een meisje dat ze kent dat Lady en Daisy aan dat meisje waren aangeboden om te verzorgen!!!
Ze zijn dus gewoon op zoek gegaan naar andere verzorgers zonder eerst ons te laten weten dat ze wisten dat we stopten!
Ik vind dat echt niet normaal! We hebben een tijd voor hun pony's gezorgd en dan krijgen we dit!

romatjuh

Berichten: 1069
Geregistreerd: 24-09-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:01

je had er ook langs kunnen gaan, je hebt er toch een tijd voor gezorgd.. ik snap die mensen wel..! je had het beter vantevoren kunnen zeggen zodat ze de tijd hadden om een ander te zoeken.. maar dat is mijn mening

_Inga
Berichten: 2796
Geregistreerd: 12-01-05
Woonplaats: Sappemeer

Re: gestopt met vz pony's...niks meer van gehoord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:02

perdylover schreef:
heej,

Sonja (whizlover) en ik zijn nu 2 weken gestopt met Lady en Daisy (onze vz pony's). We hebben op de dag dat we besloten te stoppen meteen gemaild naar de eigenaar van de pony's, en uitgelegd waarom we gingen stoppen. In die hele 2 weken hoorde we niks van hem! We hebben ook nog gemaild naar iemand die ook een beetje over de pony's ging en van haar hoorde we ook niks! We hebben ook nog geprobeerd te bellen maar toen kregen we steeds voicemail..

Vandaag hoorde Sonja van een meisje dat ze kent dat Lady en Daisy aan dat meisje waren aangeboden om te verzorgen!!!
Ze zijn dus gewoon op zoek gegaan naar andere verzorgers zonder eerst ons te laten weten dat ze wisten dat we stopten!
Ik vind dat echt niet normaal! We hebben een tijd voor hun pony's gezorgd en dan krijgen we dit!


Tja ik kan het wel een beetje begrijpen hoor.. Mijn eigenaar heeft ook niets van zich laten horen.. Nou en? Het zijn zijn pony's..

Sonja_

Berichten: 2134
Geregistreerd: 22-06-05

Re: gestopt met vz pony's...niks meer van gehoord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:05

nou ik vind het gewoon wel zo netjes om wat te laten horen.
we hadden net zo goed niks kunnen zeggen en gewoon niet meer kome opdagen!

Winged

Berichten: 33066
Geregistreerd: 28-12-05

Re: gestopt met vz pony's...niks meer van gehoord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:10

lijkt mij beter om even een paar week van te voren even bij de eigenaren langs te gaan van 'ik stop'
maar das nu al te laat....
ook al is een mailtje beter dan nix meer laten horen....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:11

Dat langsgaan had geen zin omdat we nooit wisten of ze wel op stal waren.. En we hebben dus ook gebeld, maar we kregen voicemail.. Ja wat moeten we dan nog doen

bergkraai

Berichten: 1186
Geregistreerd: 05-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:13

tsja beetje rare manier van zeggen dat je stopt. Die mensen hebben jou wel de kans gegeven lekker met de pony's bezig te zijn en dan ga je zo ondankbaar mailen dat je stopt! ik hadop zn minst persoonlijk willen bedanken!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:14

lees het berichtje boven die van jou even

Daantje1981

Berichten: 2911
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Renswoude

Re: gestopt met vz pony's...niks meer van gehoord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:15

Hun manier van aanpak is niet helemaal eerlijk, maar jullie manier ook niet.

Je had ook kunnen laten weten van we stoppen met de verzorging over een maand. Dan hadden die mensen nog een maand de tijd om te zoeken naar iemand anders??

Urielle

Berichten: 50074
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:16

Mailen is ook niet bepaald netjes

Winged

Berichten: 33066
Geregistreerd: 28-12-05

Re: gestopt met vz pony's...niks meer van gehoord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:16

afspraak inspreken op de voicemail... toegeven...voicemails zijn niet geweldig om in te spreken
hebben de pony's nu wel weer een neiuwe verzorgester dan??

Anoniem

Re: gestopt met vz pony's...niks meer van gehoord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:19

aletje schreef:
afspraak inspreken op de voicemail... toegeven...voicemails zijn niet geweldig om in te spreken
hebben de pony's nu wel weer een neiuwe verzorgester dan??


weet ik niet, maar ze werden zowiezo elke dag wel gereden door anderen ook

Perlina

Berichten: 1123
Geregistreerd: 08-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:29

Misschien moet je het ook eens vanuit de eigenaars bekijken. Want je zegt wel: "Ik vind dat echt niet normaal! We hebben een tijd voor hun pony's gezorgd en dan krijgen we dit! " Maar zij zouden net zo goed kunnen zeggen dat ze jullie zolang voor die pony's hebben laten zorgen. De 'dienst' is niet eenzijdig, jullie profiteren er waarschijnlijk beiden van. Jullie mochten met die pony's bezig, daar zullen jullie vast veel plezier aan gehad hebben.

Een mailtje op het moment dat je ermee stopt vind ik ook niet zo netjes. Je geeft ze niet eens de tijd om iemand anders te zoeken. Ik vind dat je er zeker van moet zijn dat de eigenaars je bericht hebben gekregen voor je niet meer op komt dagen. Desnoods hang je een briefje op bij de stal of geef je de boodschap aan iemand anders door, een beetje bijtijds als het even kan. Want ik neem aan dat jullie niet van de ene op de andere dag besloten ermee te stoppen..

edit: typo

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23458
Geregistreerd: 09-04-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:33

Vind mailen nou ook niet echt netjes eerlijk gezegd.
De verzorgsters van mijn pony's hebben altijd netjes afscheid genomen en dat vind ik eigenlijk wel zo prettig.
En ja dat ze een andere verzorgster zoeken, vind ik eigenlijk niet meer dan normaal..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:40

Perlina schreef:
Misschien moet je het ook eens vanuit de eigenaars bekijken. Want je zegt wel: "Ik vind dat echt niet normaal! We hebben een tijd voor hun pony's gezorgd en dan krijgen we dit! " Maar zij zouden net zo goed kunnen zeggen dat ze jullie zolang voor die pony's hebben laten zorgen. De 'dienst' is niet eenzijdig, jullie profiteren er waarschijnlijk beiden van. Jullie mochten met die pony's bezig, daar zullen jullie vast veel plezier aan gehad hebben.

Een mailtje op het moment dat je ermee stopt vind ik ook niet zo netjes. Je geeft ze niet eens de tijd om iemand anders te zoeken. Ik vind dat je er zeker van moet zijn dat de eigenaars je bericht hebben gekregen voor je niet meer op komt dagen. Desnoods hang je een briefje op bij de stal of geef je de boodschap aan iemand anders door, een beetje bijtijds als het even kan. Want ik neem aan dat jullie niet van de ene op de andere dag besloten ermee te stoppen..

edit: typo


We zijn wel van de een op de andere dag gestopt, en dat was omdat we het op stal raar vonden gaan! We werden eigenlijk een soort van belachelijk gemaakt steeds, dan mogen ze vind ik nog blij zijn dat we én gemail hebben én geprobeert hebben te bellen..
Ik ga niet het hele verhaal vertellen maar het ligt dus niet zo makkelijk dat we gewóon geen zin en tijd meer hadden en een hele tijd erover gedacht hebben om te stoppen.

Perlina

Berichten: 1123
Geregistreerd: 08-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:47

Nou, dat vind ik helemaal raar, dat je van de ene op de andere dag stopt. Maarja als je zegt dat daar goede redenen voor waren zal dat wel zo zijn...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:49

Perlina schreef:
Nou, dat vind ik helemaal raar, dat je van de ene op de andere dag stopt. Maarja als je zegt dat daar goede redenen voor waren zal dat wel zo zijn...


die waren er ja.. helaas..

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:52

ik vind dat je een eigenaar ook de kans moet geven om zijn kant van het verhaal te laten horen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101800
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:52

Ik wilde net vragen waarom jullie eigenlijk zijn gestopt tot ik lees dat je het hele verhaal niet wilt vertellen...maar het was beleefder geweest als je er idd even was langs gegaan..maar dat neemt niet weg dat hun ook wat van zich hadden kunnen laten horen...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:53

langsgaan wilden we nietmeer, en had ook geen zin.. maar we hadden dus wel geprobeert te bellen om erover te praten, maarja als er niemand opneemt..

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:55

ik zou alsnog proberen te bellen, ik zou dat erg op prijs stellen als eigenaar zijnde.

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Re: gestopt met vz pony's...niks meer van gehoord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 22:03

Ik vind het wel heel erg kinderachtig van jullie dat je het mailt en meteen stopt, als het mijn pony's waren geweest was ik er niet bepaald blij mee geweest als jullie van de een op de andere dag ineens mailen dat je er mee stopt zonder het te zeggen oid. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat ze niks van zich laten horen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 22:10

Als even leest.... we hebben gebeld

Efes
Berichten: 111
Geregistreerd: 04-11-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 22:26

om welke redenen ben je dan gestopt?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 22:29

@ Efes:

perdylover schreef:
We zijn wel van de een op de andere dag gestopt, en dat was omdat we het op stal raar vonden gaan! We werden eigenlijk een soort van belachelijk gemaakt steeds, dan mogen ze vind ik nog blij zijn dat we én gemail hebben én geprobeert hebben te bellen..
Ik ga niet het hele verhaal vertellen maar het ligt dus niet zo makkelijk dat we gewóon geen zin en tijd meer hadden en een hele tijd erover gedacht hebben om te stoppen.