eigenaar vind veel minder goed de laatste tijd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Josien_

Berichten: 9027
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

eigenaar vind veel minder goed de laatste tijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 20:24

ik verzorg nou bijna 2 jaar een haflinger en sinds deze zomer is er voor het andere paard (welsh cob) een meisje gekomen, zij kan veel vaker komen omdat haar vader altijd tijd heeft om haar te brengen .
ik moet meestal zelf erheen fietsen en ik zit in 2 ath. daar moet ik verschrikkelijk veel moeite voor doen.
dit is allemaal niet zo'n probleem maar sinds de herfst ofzo
word de eigenaar heel kribbig om het zo maar even tezeggen.
hij vind het onzin dat we prive les hebben want het zijn toch geen echte dressuur paarden en we mogen niet naar het ruiterterrein om te gaan springen want het zijn toch geen springpony's.
nou heeft zijn vrouw er ook heel wat over te zeggen en die kan hem soms wel overhalen maar dit was eerst toen ik nog alleen was allemaal geen probleem.
ik vind dit erg vreemd , en vraag me hard af waardoor het zou kunnen komen

zou het dan aan mij liggen omdat hij mij vaak erg eigenwijs noemt wss omdat ik vaak vraag waarom we iets niet mogen oid.

ik denk niet dat iemand hier een antwoord op heeft maar k wou het even kwijt

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 20:37

Kun je niet met de eigenaar hierover praten?
Lijkt me beter dat je dat even doet, want blijkbaar zitten jullie niet op de zelfde 'golflengte'.

En msn kunnen jullie dan duidelijke afspraken maken van wat kan en wat niet kan?

Josien_

Berichten: 9027
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 22:12

Sylleke schreef:
Kun je niet met de eigenaar hierover praten?
Lijkt me beter dat je dat even doet, want blijkbaar zitten jullie niet op de zelfde 'golflengte'.

En msn kunnen jullie dan duidelijke afspraken maken van wat kan en wat niet kan?


dat wil ik idd gaan doen maar ik heb gemerkt dat ik en de pony er niet van houden steeds hetzelfde te doen daar word hij namelijk erg lastig van

Olympia

Berichten: 55602
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:31

Dat kan je dan ook vertellen aan de eigenaar, waarom jij zoiets zou willen doen of waarom je denkt dat het goed is voor het paard..