eigenaar van verzorgpaard nog nooit gezien!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 14:38

hmm beetje vaag, weet dat meisje geen adres, dat je even een keer lang kan gaan , met een presentje voor haar omdat je t plaardje mag verzorgen, is dat tenimnste een goed excuus

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 16:39

Gaat wel vaker zo hoor.

Op een stal waar ik een paar pony's verzorgde staan ook twee ijslanders waarvan ik geen idee heb van wie ze zijn. Het meisje dat ze verzorgde had de eigenaar al twee jaar niet gezien. Hij betaalde ok geen stalgeld meer, keek niet meer naar de paarden op, enz.
Nu verzorgt Libertylove op bokt 1 van de ijslanders alweer een half jaar, maar die heeft ze naar mijn weten ook nog nooit gezien.

Libertylove

Berichten: 2312
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 17:50

Mocca schreef:
Gaat wel vaker zo hoor.

Op een stal waar ik een paar pony's verzorgde staan ook twee ijslanders waarvan ik geen idee heb van wie ze zijn. Het meisje dat ze verzorgde had de eigenaar al twee jaar niet gezien. Hij betaalde ok geen stalgeld meer, keek niet meer naar de paarden op, enz.
Nu verzorgt Libertylove op bokt 1 van de ijslanders alweer een half jaar, maar die heeft ze naar mijn weten ook nog nooit gezien.

Ik heb inderdaad de eigenaar nooit gezien. Eigenlijk best raar ....
Hij betaald nog steeds geen stallingsgeld .....

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 17:52

Ik heb als kind ook een pony verzorgd van iemand die ik niet kende.
Nooit gezien had ook.
Deze pony stond in volpension bij mensen thuis, en de eigenaresse woonde in duitsland voor haar werk ofzo.
Heb deze pony twee of drie jaar gedaan, en heb de eigenaresse er nog nooit gezien.
Niemand leed hier onder overigens!