lief..=)

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jonne
Berichten: 283
Geregistreerd: 27-09-05

lief..=)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 20:44

heey, ik verzorg een shetlander al 1 jaar:
na 1 of 2 maanden begon hij me echt lief te vinden en was ie blij als ik naar hem toe kwam enzo, maar nu als ik kom, komt hij niet meer naar mij toegelopen en luisterd ie niet meer goed, het lijkt wel als of ie aan het puberen is terwijl die al 13 is.. er is ook niks ergs gebeurt dat hij me niet meer kan vertrouwen dus vroeg ik me af wat zou kunnen zijn oja, nog een foto van hem maar ik weet niet of het gelukt is want dit is de eerste keer dat ik het doe [img]http://C:\Documents and Settings\j0nnee\Mijn documenten\Mijn ontvangen bestanden\IMG_6632[/img] ×××

Jonne
Berichten: 283
Geregistreerd: 27-09-05

Re: lief..=)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 20:45

hmm, hij dopet het niet kan iemand me uitleggen hoe ht werkt..?

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:52


horsiej

Berichten: 2045
Geregistreerd: 26-02-05
Woonplaats: westland.

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 08:11

is het een merrie ruin of hengst?
want ze kan ook hengstig zijn.

Ntlie_

Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 11:47

Beetje vaag verhaal.. Maar zou idd kunnen dat (als het een ZIJ is) hengstig is..

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:47

Ik weet niet of je er ook mee rijdt oid, maar kan best zijn dat je pony jou inmiddels koppelt aan 'aan het werk moeten'. Ieder paard reageert daar verschillend op.
Ik heb twee paarden in een loopstal staan waarvan de ene achterin in een hoekje kruipt en de stal doorcrosst als ik hem probeer te pakken, het andere paard staat voor de deur te hinniken of hij mee mag.

Als je er idd mee rijdt, kijk dan of je het wel afwisselend en leuk houdt voor de pony en ga gewoon eens iets leuks doen (aan de hand buiten laten grazen, vrijheidsdressuur, vrijspringen, een lange buitenrit maken....).
Ik weet ook niet of de pony verder veel drukte om zich heen heeft maar het kan zijn dat hij ook gewoon behoefte heeft aan wat rust en tijd voor zichzelf.

Trek het je niet persoonlijk aan, het is niet omdat hij JOU niet lief vindt