Misselijk grapje?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Eline_

Berichten: 2187
Geregistreerd: 28-08-05
Woonplaats: Amstelveen

Misselijk grapje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-05 19:55

Pff hebben wij weer.. Ik en een vriendin dachten dan eindelijk verzorgpony's gevonden te hebben. Krijgen we dit weer..

We hadden zo gereageerd op een advertentie en er stond dat we dus vandaag(zaterdag) konden gaan kijken en lekker konden rijden. Het was best raar want ze vroeg helemaal niet naar onze leeftijden en lengtes etc. Nee het was gewoon kom maar zaterdag kijken. Leuk denk je dan? Ik bekeek de pony's nog eens goed en het leken wel leuke beessies maar toch kwamen ze me ergens vaak bekend voor. Even google-en en tja dan vind je de pony's terug op google en zie je dat ze eigelijk in eigenaar zijn van mensen uit Engeland Ik had toen echt zo iets van: Huh! Wat is dit. Ik mailen naar dat meisje en dan krijg je geen reactie meer. Raar he Uiteindelijk is me vriendin wel gegaan om gewoon even te kijken en toen trefde ze dus ook een lege stal aan, zonder pony's en zonder een eigenaar van de 2 haflingers.

Dat vind ik dus zoiets banketstaaf en gewoon eigelijk niet kunnen. Me vriendin speciaal daarna toe komen en ik waarschijnelijk ook nog wat later omdat ik niet eerder kon en dan..

Wat een misselijk grapje..

Heeft iemand dit ook weleens gehad?

manonneke

Berichten: 2441
Geregistreerd: 08-10-04
Woonplaats: Eindhoven, Achtse Barrier

Re: Misselijk grapje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 19:57

heb het gelukkig nooit gehad, maar lijkt me wel l*lig idd

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Re: Misselijk grapje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 20:02

Ik snap um niet helemaal.. Had je foto's gezien waarvan het bleek dat de beesjes in England staan, dus je bent in de zeik genomen? Of stonden de beesjes er wel en zijn ze binnen een dag naar england verhuist?

_Eline_

Berichten: 2187
Geregistreerd: 28-08-05
Woonplaats: Amstelveen

Re: Misselijk grapje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-05 20:07

Een meisje had foto's gezocht op google blijkbaar en dus gewoon neergezet op marktplaats als haar pony's. Die foto's die zij dus van google af had gehaald die pony's staan dus eigelijk in Engeland.

Is het zo wat duidelijker?

Bentuh

Berichten: 3436
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: HILLEGOM

Re: Misselijk grapje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 20:39

oo dit vind ik zo triets.
ook een keer paard tekoop €00,00 en dan een vette duren arabier erbij hengst alleen het veulen betalen €200.000,-

Maxielover

Berichten: 2681
Geregistreerd: 15-04-04
Woonplaats: Noordwijk aan Zee

Re: Misselijk grapje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 20:54

Jemig wat kinderachtig zeg !! Veel succes met het zoeken naar een verzorgpony dan maar.

_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Re: Misselijk grapje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 23:13

Wat l*llig! Ik heb zoiets gelukkig nog nooit meegemaakt..

LoveElmo
Berichten: 401
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 19:46

Hee,nee elien echt banketstaaf was dat :S
Maar erg aardig dat jullie mij ook even hebben geinformeerd toen (A)voor haar lies...

annepaardoes

Berichten: 7157
Geregistreerd: 05-06-05
Woonplaats: Omgeving Apeldoorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 10:39

dat is echt banketstaaf zeg, een misselijke streek

xJurdyWonanx

Berichten: 4052
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: Misselijk grapje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 23:27

zoiets heb ik 2 zomers geleden ook meegemaakt.
Ik en een toenmalige vriendin zochten alle2 een pony.
Dus wij een advertentie zetten.
Kregen we een mailtje van een vrouw, ze had 2 haflingers te koop, een ruin en merrie.
Storm en holly heetten ze. ze kosten 300 euro samen. incl westernzadel, gewoonzadel enz enz. ze had heel veel verschillende fotos gestuurd en heel veel info.
Naderhand zou ze de pony's dus om half 3 komen brengen.
Wij daar om 2 uur. wachten, wachten en wachten.. om 6 uur was ze er nog niet. hebben we gebeld nog eens.. en het nummer bestond niet meer :S..
Wij een wei enz geregeld, voer en spulletjes.
En krijg je deze zeik. Maar 1 ding weet ik. als ik weet wie die vrouw is, dan kan ze alsnog de wind van voren krijgen van me !:@

We hebben zeker 2 weken mailen, regelen vanalles..

en dat zijn af en toe van die misselijke mensen, ik vind het gewoon 'schandalig' dat iemand een ander zoiets aan kan doen.

_Eline_

Berichten: 2187
Geregistreerd: 28-08-05
Woonplaats: Amstelveen

Re: Misselijk grapje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 18:43

Argh dat is ook banketstaaf zeg Ja ik vind ook niet kunnen, mensen maken speciaal tijd voor je vrij etc. en dan blijkt het gewoon om een grapje te gaan..

Bestek

Berichten: 3167
Geregistreerd: 04-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 18:47

Debiel zeg!
Maarrehm, Tr3z3l_l0v3r, als mij 2 haflingers inclusief zadels voor 300 euro aangeboden worden, zou er bij mij wel een lichtje gaan branden hoor..

_Eline_

Berichten: 2187
Geregistreerd: 28-08-05
Woonplaats: Amstelveen

Re: Misselijk grapje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-05 16:11

Ja idd, dan zou je toch wel even denken of dit wel helemaal klopt. Maar alsnog niet leuk dat dat dan alsnog gebeurt..

SanderD

Berichten: 9378
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Gent + Sittard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 18:45

Triest hoor van die "grapjassen". Je zou denken dat alleen kleuters van een jaar of 5 die op de pc van papa zitten zoiets doen.

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 11:13

Gelukkig nog nooit gehad en ik hoop dat het nooit gaat komen.
Jij nog succes met het vinden van een echte verzorgpony.

_Eline_

Berichten: 2187
Geregistreerd: 28-08-05
Woonplaats: Amstelveen

Re: Misselijk grapje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 14:44

Ja, je zou het meer verwachten van kleuters maar blijkbaar vinden jongeren evt. volwassenen het ook nog grappig om te doen.

Bedankt

Eleven

Berichten: 1348
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Gorinchem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 20:42

Wat ontzettend raar zeg!!! Succes met het verder zoeken!!

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 15:45

Dat waren zeker die 2 haflingers die op Marktplaats stonden? (aangezien je in Amstelveen woont)
Die heb ik ook gezien, vertrouwde die foto's ook niet helemaal, maar heb toch gereageerd.
Ik heb alleen nooit iets teruggekregen.

Maar
Berichten: 2877
Geregistreerd: 21-12-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 00:32

tss zoiets slaat echt nergens op stom zeg

Merr
Berichten: 1844
Geregistreerd: 15-05-04

Re: Misselijk grapje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 00:37

Tr3z3l_l0v3r schreef:
zoiets heb ik 2 zomers geleden ook meegemaakt.
Ik en een toenmalige vriendin zochten alle2 een pony.
Dus wij een advertentie zetten.
Kregen we een mailtje van een vrouw, ze had 2 haflingers te koop, een ruin en merrie.
Storm en holly heetten ze. ze kosten 300 euro samen. incl westernzadel, gewoonzadel enz enz. ze had heel veel verschillende fotos gestuurd en heel veel info.
Naderhand zou ze de pony's dus om half 3 komen brengen.
Wij daar om 2 uur. wachten, wachten en wachten.. om 6 uur was ze er nog niet. hebben we gebeld nog eens.. en het nummer bestond niet meer :S..
Wij een wei enz geregeld, voer en spulletjes.
En krijg je deze zeik. Maar 1 ding weet ik. als ik weet wie die vrouw is, dan kan ze alsnog de wind van voren krijgen van me !:@

We hebben zeker 2 weken mailen, regelen vanalles..

en dat zijn af en toe van die misselijke mensen, ik vind het gewoon 'schandalig' dat iemand een ander zoiets aan kan doen.


En jij wou zomaar dat paard kopen, zonder eerst een keer te bellen, of naar die mensen heen te gaan?? beetje vaag

xJurdyWonanx

Berichten: 4052
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 22:06

idd toen ik was ik nog erg groen wat betreft zoiets. kan me ook moeilijk voorstellen dat ik zoiets heb gedaan. Nja ik heb ervan geleerd en bel en ga zowieso eerst kijken naar de pony enz

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 15:03

Belachelijk zeg
En nog erger dat ze niet eens weer terug gereageert heeft!!!

_Eline_

Berichten: 2187
Geregistreerd: 28-08-05
Woonplaats: Amstelveen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-05 17:01

Mereltje schreef:
Dat waren zeker die 2 haflingers die op Marktplaats stonden? (aangezien je in Amstelveen woont)
Die heb ik ook gezien, vertrouwde die foto's ook niet helemaal, maar heb toch gereageerd.
Ik heb alleen nooit iets teruggekregen.


Ja dat is dan dezelfde waarschijnelijk, ik kreeg later ook al geen reactie meer.

purple

Berichten: 2139
Geregistreerd: 17-06-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 23:26

Ik had ook een keer wat,
ik had een tijd geleden met mijn nichtje een "paardendagje"ik mocht toen even op een fries zitten. Ik was helemaal gek op het beessie, ik wist welliswaar niets van haar af maar ik was gewoon ek op haar. Toen was er een meisje op school die vroeg of wij een verzorgpony/paard wilde want zij kon alles regelen >;) . Maar goed, wij vonden het goed. Ze zou dat paard wel regelen want ze kon de eigenaresse. Kwam dat kind op school ze zei dat dat paard vals was geworden en afgemaakt moest worden >;) . Ik was hard stikke verdrietig, ze zei 'mijn zus was er ook kapot van'. Ik vroeg hoezo? Ze was haar baasje. Maar toen viel het kwartje! Ik kende de eigenaar ook en dat was niet haar zus .
Ik was zo boos op haar! Nu zie ik steeds als ik langs die wei rij haar lekker in de wei staan met een veulentje

arans

Berichten: 9585
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Nijmegen en Hoorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 15:58

ik noem dit zlefs geen grapje hoor!!!! gelukkig heb ik dit nog nooit meegemaakt