Communicatie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Brittneyx

Berichten: 1843
Geregistreerd: 03-08-11

Re: Communicatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 20:04

Maar wat als TS denkt ik ga vanavond lekker even rijden en dan aankomt bij haar paarden en merkt dat de bijrijder geweest is en paard al gewerkt heeft? Of omgekeerde richting dat ze denkt vanavond even niet want bijrijder gaat, maar doet dat dan niet?
Ik vind even een berichtje wel zo netjes. Zelf mijn partner en ik doen dit bijna dagelijks over wat er al dan niet al gebeurd is of nog moet gebeuren.

Padoertje
Berichten: 1540
Geregistreerd: 12-06-15

Re: Communicatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 20:15

Ja, maar je spreekt toch vaste dagen af. Lijkt me voor beide partijen wel zo prettig.

kampioen2be
Berichten: 365
Geregistreerd: 05-08-21
Woonplaats: Groene hart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 20:20

Padoertje schreef:
Ja, maar je spreekt toch vaste dagen af. Lijkt me voor beide partijen wel zo prettig.


Dit is het enigste wat ik mis in het hele verhaal, volgens mij zijn er geen vaste dagen (maar dat is een aanname, gebaseerd op openingspost)
Dan zou een oplossing zijn om misschien begin van elke week (of einde van de week) af te spreken welke dagen ze gaan, en dat geen bericht goed bericht is (maar een bericht altijd gewaardeerd wordt). Mocht iemand dan niet kunnen gaan, kan dat besproken worden. Het komt nu een beetje op mij over alsof er geen vaste dagen afgesproken zijn....

Wpaard

Berichten: 473
Geregistreerd: 08-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-23 18:02

We spreken ook af om elke zondag te appen welke dagen ze kan want dat wisselt qua werk. En ik vind dat niet erg omdat ik zelf ook onregelmatig werk.

Vind het gewoon lastig om het vertrouwen te hebben eerlijk gezegd. Want uiteindelijk ben ik de eind verantwoordelijke maar geef ik dat op die dag aan hun en dat vind ik spannend. En daarom zou ik het fijn vinden om een berichtje te ontvangen.

pmarena

Berichten: 48128
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Communicatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 19:01

Ja is ook heel logisch :j

Als je dat gewoon zo zegt, wat is dan haar suggestie hoe ze je het makkelijkst even kan laten weten of de beestjes verzorgd zijn? Vind ze het zelf lastig, teveel moeite, komt het er niet van in de drukte om alles gedaan te krijgen die dag of wat is haar reden...? :)