Zouden jullie mij willen adviseren?
Ik ben 25 jaar , nog thuiswonend (wil wel verhuizen maar wil na het afronden van mijn studie naar het buitenland dus vandaar -maar dit duurt nog wel 3 jaar

Ik heb een fulltime baan (parttime studie , t zijn meer cursussen) en rij 1 keer per week paard op de manege. M`n lievelingspaard waar ik een goede band mee had is vorige week overleden en ja daar heb ik het heel zwaar mee (nog steeds een beetje). Ik zeg niet dat ik een goede ruiter ben maar ik ben heel ambitieus en leergierig. Sinds een jaar les ik bij een nieuwe instructrice en door haar heb ik nog meer motivatie en doelen gekregen mbt paardrijden. Ik vind 1 keer per week lessen nogal weinig en zou daarom graag op zoek willen gaan naar een bijrijd/verzorgpaard bij mij in de omgeving.
Heb helaas nog geen rijbewijs maar wel beschikking tot een elektrische fiets.
Ik hoop dat een bijrijd paard een haalbare zaak is, ik ben een betrouwbaar persoon, verantwoordelijk en heel punctueel.
M`n ouders zijn al 2 keer begonnen over een eigen paard ook.
Kunnen jullie mij tips geven wat ik in een advertentie zou kunnen zetten? (wil denk iets op FB plaatsen)
Ik moet nog veel leren maar ik WIL graag leren. En ik heb ook zo mijn ambities mag je die ook vermelden in een advertentie?
Ik zou mits mogelijk ook graag lessen willen volgen waar ik ook voor wil betalen.
Ik zou graag meer willen leren mbt tot het rijden maar ook in de omgang/verzorging met/van paarden.
Ik heb dit nog nooit gedaan, dus geen idee verder maar vragen mensen dan ook hoeveel dagen je kan en kan daar ook in gewisseld worden?
Bedankt voor de hulp ben benieuwd naar de reacties!