Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Plausibel schreef:Maar hoezo hoor je dit nu pas via via? Hoelang ben je er niet bij geweest als zij met je dier aan de slag was? Want het klinkt alsof ze dit al maanden doet? Hoe kan het dat je dit nu pas weet?
Ik neem aan dat van tevoren duidelijk is besproken dat ze niet mag galopperen, springen etc omdat paard dat niet kan/mag. Dan lijkt een waarschuwing/contract me weinig nut hebben want ze legt het toch naast zich neer.
Zou gesprek met dr aangaan en horen wat ze zegt. Daarna zou ik stoppen wegens gebrek aan vertrouwen.
Zebrastreep schreef:Plausibel schreef:Maar hoezo hoor je dit nu pas via via? Hoelang ben je er niet bij geweest als zij met je dier aan de slag was? Want het klinkt alsof ze dit al maanden doet? Hoe kan het dat je dit nu pas weet?
Ik neem aan dat van tevoren duidelijk is besproken dat ze niet mag galopperen, springen etc omdat paard dat niet kan/mag. Dan lijkt een waarschuwing/contract me weinig nut hebben want ze legt het toch naast zich neer.
Zou gesprek met dr aangaan en horen wat ze zegt. Daarna zou ik stoppen wegens gebrek aan vertrouwen.
Stalgenoten wisten niet helemaal goed of ze mij het konden vertellen. Als ik erbij ben gebeurd er uiteraard niks wat niet mag. Ik ben er niet altijd bij omdat ik zelf ook veel moet werken. Ik heb bijvoorbeeld geen duidelijke afspraken gemaakt over welke dagen ze komt omdat ik ze daar wel vrij in wil laten.
De dochter van de stalgenoot gaat veel om met de verzorgster van mijn pony omdat het dezelfde leeftijd is. Daarom had de stalgenoot mij uiteindelijk benaderd maar ze vond het wel heel vervelend om het bij mij aan te kaarten.
En waarschijnlijk gebeurd het inderdaad al wel een tijdje. Ik sta erg kleinschalig dus er zijn ook veel momenten dat er niemand op stal aanwezig is. En ik ging er ook wat vanuit dat haar moeder er ook regelmatig bij zou zijn.
Ik heb nu wel spijt dat ik het rijden heb toegestaan. Daar ga ik wel eerlijk in zijn. Ik gaf af en toe wel eens les , maar het is lastig om alles in de gaten te houden.
PowerOfZoef schreef:Ik zou eigenlijk terug gaan naar de oorspronkelijke afspraak, alleen wandelen en verzorgen. En als dat goed gaat en stalgenootjes ook zeggen dat ze niet stiekem meer doet dan misschien denken aan wat meer privileges zoals rijden. En nog even duidelijk maken dat je echt heel erg geschrokken en teleurgesteld bent.
Als ze dan toch nog stiekem dingen doet dan hoeft ze ook niet terug te komen.
Gebruikers op dit forum: _RobinA_, beegee, Bloodymary, Dido2316, LvA1993, shadowstar en 6 bezoekers