Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
AlwaysH schreef:Streng zijn. Ze neemt je nu in de maling want jij laat het toe. Vraag of de eigenaar/eigenaresse je eens wilt helpen, want je moet wel degen zijn die bepaald waar je heen wandelt. Niet de pony.
Rangeela schreef:AlwaysH schreef:Streng zijn. Ze neemt je nu in de maling want jij laat het toe. Vraag of de eigenaar/eigenaresse je eens wilt helpen, want je moet wel degen zijn die bepaald waar je heen wandelt. Niet de pony.
Ligt eraan wat voor relatie je met je pony wilt. Wil je de baas over je pony spelen dan gaat het idd mis. Ik wissel vaak tijdens de wandeling met de leiding. Dan mag mijn pony ook de weg bepalen en soms ook of hij wil eten of niet. Dat voelt voor mij meer in balans en dat vind ik fijn.
Rangeela schreef:Ligt eraan wat voor relatie je met je pony wilt. Wil je de baas over je pony spelen dan gaat het idd mis. Ik wissel vaak tijdens de wandeling met de leiding. Dan mag mijn pony ook de weg bepalen en soms ook of hij wil eten of niet. Dat voelt voor mij meer in balans en dat vind ik fijn.
Gebruikers op dit forum: Bernadth99, Binau, BLEXBot, diemth, djodjodjo, Freddydeshet, journee, kreekie, Lizz, meniekske, Noor17, paardje2013, Rubio, USKYLD en 20 bezoekers