Moderators: Sica, Melissa0304, RianneH, Neonlight, balance
xChanelx schreef:Toen ik zelf op zoek was, heb ik zelf een advertentie op marktplaats, de bokt markt en social media (Facebook) geplaatst. Daardoor werd ik benaderd door mensen die op zoek waren naar iemand en die zelf geen advertentie hadden geplaatst.
Kun je niet een keertje extra naar je eerste bijrijdpaardje? Dat je misschien daarmee gaat lessen? Daar kun je echt heel veel van leren.
Als je het bij de stallen bij jou in de buurt wil proberen, zou ik vragen naar de eigenaar van de pensionstal en hem/haar vertellen wie je bent en wat je zoekt en je gegevens achterlaten. Vragen of hij/zij de klanten voor je wil vragen. Zo val je de klanten daar niet 'lastig' en kun je misschien toch een bijrijdpaardje vinden.
Lisette1205 schreef:xChanelx schreef:Toen ik zelf op zoek was, heb ik zelf een advertentie op marktplaats, de bokt markt en social media (Facebook) geplaatst. Daardoor werd ik benaderd door mensen die op zoek waren naar iemand en die zelf geen advertentie hadden geplaatst.
Kun je niet een keertje extra naar je eerste bijrijdpaardje? Dat je misschien daarmee gaat lessen? Daar kun je echt heel veel van leren.
Als je het bij de stallen bij jou in de buurt wil proberen, zou ik vragen naar de eigenaar van de pensionstal en hem/haar vertellen wie je bent en wat je zoekt en je gegevens achterlaten. Vragen of hij/zij de klanten voor je wil vragen. Zo val je de klanten daar niet 'lastig' en kun je misschien toch een bijrijdpaardje vinden.
nou ja de eigenaresse geeft mij eiegenlijk al les, en die heeft z gereden.. maar vragen om een keertje extra kan ik wel doen!
Gebruikers op dit forum: PetalBot en 1 bezoeker