Aangezien ik vind dat mijn pony's extra aandacht kunnen gebruiken ben ik via (de lokale marktplaats van) Facebook opzoek gegaan naar een verzorger. Aangezien ik 2 mini shetlanders heb, reageren er heel veel ouders van kleine kinderen, die dit samen met het kind willen komen doen. Ik zal in het begin wel aanwezig zijn, maar na een tijd niet meer. De enige eisen die ik stel is dat ze 2x per week komen, de mest opruimen, water geven en de paardjes voeren met weer en wind (ook in de sneeuw:')).
Nu is mijn vraag: heeft iemand ervaring hiermee? Vanaf welke leeftijd is het verantwoord of staan jullie het toe? Of kan ik beter gaan zoeken naar iemand die het alleen kan en net wat ouder is?
Graag hoor ik ervaringen en/-of tips!

Edit: Oh ze mogen voor de rest met de pony's doen wat ze willen. Als ze niet te groot zijn kunnen ze erop rijden, ze mogen er mee wandelen ook buiten de wei, poetsen en tutten natuurlijk... eigenlijk wat ze maar willen. Maar in ruil voor dat zou ik dus graag willen dat ze ook voeren (het hooinet vol doen), de waterbak vol doen en de mest even opruimen. Dit word elke dag gedaan, dus het is al met al een minuut of 20 werk.