Is er wel vraag naar verzorgster die niet wil/kan rijden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DeEenhoorn
Berichten: 2936
Geregistreerd: 23-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:02

Nu ben ik ook wel benieuwd in welke hoek je zoekt.

Zou het zelf eigenlijk ook wel leuk vinden om zonder te rijden wat te gaan wandelen en poetsen :D

daniweerd
Berichten: 1200
Geregistreerd: 27-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:02

Oja...ik zit ook te springen om iemand zoals jij!

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:06

Ik zou zelf denk ik ook eerder open staan voor iemand die niet wil rijden en het paard wat extra beweging aan de hand/aandacht zou geven. En ook juist de leeftijd zou me fijner lijken, stukje gevoel bij verantwoordelijkheid en niet iemand die toch bedenkt dat het toch wel cool is om toch stiekem op een zwarte hengst te gaan zitten.

Corneeltje

Berichten: 195
Geregistreerd: 09-11-17
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:08

Haha, nu ben ik zelfs benieuwd. Ik volg :P

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:08

Om eerlijk te zijn denk ik wel, maar ik persoonlijk heb het zelfde probleem en vind wel dat het dan leuk is voor de pony dat je hem beweging geeft....maar dat hoeft niet perce rijden te zijn. Maar als iemand kan rijden kunnen ze ook uitmesten dat is hier de voorwaarde en poetsen en knuffelen hoort er sowieso al bij toch ,het is geen fiets maar een levend dier. ;)

Dus gewoon advertentie zetten!

Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

Re: Is er wel vraag naar verzorgster die niet wil/kan rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:09

TS, je mag hier ook langskomen hoor :')

GUSTIxBILL

Berichten: 1984
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:12

Vond ik maar iemand zoals jou
Hier willen ze allemaal uiteindelijk toch rijden. Dit terwijl ik zo kieskeurig ben wie erop zit dat ik wat ik aan stalgeld ook nog eens betaal aan mijn lesgever om hem te rijden en les te geven aan deze die hem rijd.
Terwijl hij geniet zo van het tuttelen en poetsen en wandelen en verwend worden.

roxiie

Berichten: 7827
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:16

Zeker een advertentie zetten.
Wij zijn voor onze jongste merrie ook opzoek baar iemand die haar wil poetsen, longeren, wandelen.
Meisje dat het deed, zit nu in de examens dus geen tijd meer. Maar wat was ik blij met haar!

Dus ik denk dat jij binnen no-time ergens welkom bent.

Irisx

Berichten: 2744
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Velserbroek

Re: Is er wel vraag naar verzorgster die niet wil/kan rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:19

Ook hier zou je zo welkom zijn! Lekker een advertentie plaatsen, want aan het topic te zien zijn er veel meer die er zo over denken!

wortel115

Berichten: 2126
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australiƫ

Re: Is er wel vraag naar verzorgster die niet wil/kan rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:25

Ook hier zou je welkom zijn! Juist poetsen en knuffelen zou ik super fijn vinden of evt longeren. Rijden doe ik gewoon zelf.

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:28

Ik heb me dit ook altijd afgevraagd, en daardoor nooit serieus op zoek gegaan. Achteraf gezien dus heel jammer :')
En nu nog steeds wel interesse, maar inmiddels ook weer gaan studeren, dus wat minder tijd dan vroeger.

Kim_Cocktail
Berichten: 2
Geregistreerd: 14-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:34

Siamsmeesje schreef:
Ik heb me dit ook altijd afgevraagd, en daardoor nooit serieus op zoek gegaan. Achteraf gezien dus heel jammer :')
En nu nog steeds wel interesse, maar inmiddels ook weer gaan studeren, dus wat minder tijd dan vroeger.


Zeker jammer! Ik weet niet hoeveel tijd je nu beschikbaar hebt, maar misschien kan je iets vinden voor 1 middag in de week? Er zijn misschien mensen die precies een middag in de week te kort komen ^,^

Anoniem

Re: Is er wel vraag naar verzorgster die niet wil/kan rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:38

Er is vast nog wel een menner die een handige groom kan gebruiken. Ook erg leuk om te doen.

hiphorse

Berichten: 1033
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Hoogeveen (drenthe)

Re: Is er wel vraag naar verzorgster die niet wil/kan rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:41

je zou bij mij van harte welkom zijn ! mijn pony is op de grond een stuk makkelijker dan met rijden

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:42

ik zit ook te springen om iemand die niet wil/kan rijden maar wel aandacht wil geven, voeren, vegen, enz.
Ik heb een paard op pensioen en een ezel, maar iedereen die zich aandient, wil eigenlijk toch wel rijden....

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:42

Ik zou ook wel leuk en gezellig vinden.
En handig omdat ik vaak alles in me eentje moet doen.
Als iemand nog zoekt in omgeving zwolle *D

puppy1128

Berichten: 5010
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:48

Zoals je leest zijn er genoeg mensen die zulke mensen zoeken. Hier een eigen paard dat nog lekker jong is en niet gereden wordt. Heerlijk om vanaf de grond bezig te zijn. Zeker nu meneertje verhaart, lekker veel poets werk. :D

crow
Berichten: 2427
Geregistreerd: 12-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 11:00

ja zeker. Zit op fb op een pagina waar veel mensen zitten die juist niet zitten te wachten op een verzorger die focus heeft op rijden.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 11:06

crow schreef:
ja zeker. Zit op fb op een pagina waar veel mensen zitten die juist niet zitten te wachten op een verzorger die focus heeft op rijden.


heb je een link voor ons ;)

HindaFree

Berichten: 3279
Geregistreerd: 10-04-08
Woonplaats: Hoogwoud (WF-N-Holland)

Re: Is er wel vraag naar verzorgster die niet wil/kan rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 11:13

Zeker een poging wagen. Ik ben momenteel zwanger (bijna 40 weken) en ben juist opzoek naar zo'n iemand maar iedereen wil rijden. En gezien het om een jonge merrie gaat wil ik gewoon niet dat anderen er mee gaan rijden :+ alles word bij ons op stal gedaan. Zou alleen leuk zijn als ze wat meer aandacht krijgt want daar schreeuwt ze momenteel om....

JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Is er wel vraag naar verzorgster die niet wil/kan rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 11:20

Is zeker vraag naar! Lijkt mij heel fijn om iemand te hebben die 1 of 2 dagen per week komt tutten met mijn paard.

pluisbeer

Berichten: 960
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: cuijk

Re: Is er wel vraag naar verzorgster die niet wil/kan rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 11:32

Hier zou je ook welkom zijn!
Rijden mag, hoeft niet.

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 11:48

Kim_Cocktail schreef:
Siamsmeesje schreef:
Ik heb me dit ook altijd afgevraagd, en daardoor nooit serieus op zoek gegaan. Achteraf gezien dus heel jammer :')
En nu nog steeds wel interesse, maar inmiddels ook weer gaan studeren, dus wat minder tijd dan vroeger.

Zeker jammer! Ik weet niet hoeveel tijd je nu beschikbaar hebt, maar misschien kan je iets vinden voor 1 middag in de week? Er zijn misschien mensen die precies een middag in de week te kort komen ^,^

Helaas studeer ik biologie, dus een studie met heel veel practica, waardoor ik bijna dagelijks van 8.30 tot 18.00 uur zoet ben door de weeks. Hooguit een halve zaterdag blijft zo nog over, en dat is niet echt veel naast al het studeren wat ook gedaan moet worden :)
Maar wie weet, is dat misschien voor iemand wel precies genoeg inderdaad.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 11:49

Hier zou je ook zeker welkom zijn. Ik heb momenteel erg weinig tijd doordat mijn vader slecht ligt en de paarden snakken naar een fatsoenlijke borstelbeurt.

anjali
Berichten: 15081
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 11:49

Het is juist heel moeilijk om iemand te vinden om te verzorgen,die niet perse wil rijden. Want meestal gaat het ze om het rijden.