Hallo Bokkers!
Gister was het heerlijk weer en heb ik eindelijk wat foto's kunnen (laten) maken van het rijden. Ik heb sinds september een eigen paard, en we zijn nog heel hard aan het werken want ze kende niet veel en had nog nooit echt in een bak gereden. Maar ik ben al ontzettend trots op waar we nu al zijn. Dit is de eerste keer dat ik ook mooie foto's heb van het rijden dus ik ben er heel blij mee.
Ik ben benieuwd wat jullie vinden!
We zijn op dit moment hard aan het werken aan het actief vanuit achter lopen, ik ben dan ook heel tevreden over haar achterbeen gebruik op deze foto's! De nagevelijkheid laat ik meestal even voor wat het is omdat dit vanzelf wel komt als ze goed van achter naar voor loopt, meestal aan het eind van de training gaat ze heel fijn laag lopen. Ze heeft soms wel iets te veel energie waardoor ze soms heel erg onder me uit loopt, ook als ze iets lastig vind wil ze gaan versnellen.
1.

2.

klein stukje verzamelde draf
3.

4.

5.

6.

7.

8.

valt het al op dat het een merrie is? zwiepende staarten overal?

9.

halsstrekken
10.

aantal pasjes wijken kan ze ondertussen ook al
11.

12.

Tips zijn altijd welkom, ik weet dat het niet perfect is, mijn houding is ook niet altijd even goed. Ik krijg genoeg begeleiding en we zijn er druk mee bezig.