Dus mijn vraag is nu, is het raar dat ik een bijrijder een contract laat ondertekenen? En wat zouden jullie er in zetten? En hoe weet je of je een goeie bijrijder of rijdster hebt?.waar zouden jullie op letten?
Oef..dat zijn wel veel vragen.sorry
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bijvoorbeeld
Nu weet ik niet wat jou prioriteiten en richtlijnen zijn. Ik had een bijrijder die heel eerlijk was en dat was heel fijn. We hadden ook de afspraak dat ze afentoe ook het tuig of de borstels schoon zou maken omdat ze dat allemaal leent.
. Ik ben niet dom, als je ze bespreekt kan je ze neem ik aan gewoon onthouden.
vooral wanneer het een wat jonger ruitertje isJester_ schreef:Ik zou me heel erg gekleineerd voelen als ze afspraken op stal zouden hangen. Ik ben niet dom, als je ze bespreekt kan je ze neem ik aan gewoon onthouden.
Hier bijrijder maar geen contract of iets dergelijks. Gewoon goede afspraken met elkaar en duidelijkheid. Mocht 1 van beide partijen zich daar aan niet kunnen houden zijn keuzes snel gemaakt.
Een beetje logisch nadenken zou fijn zijn, en als je afspraken zo onlogisch zijn zou degene zich nog eens achter de oren moeten krabben
Ik ben zelf een ervaren ruiter, heb er al bijna 10 jaar plezier in, alleen net als sommige medische middeltjes of andere potjes/zalfjes/sprays, kan best zijn dat ik soms totaal vergeet welke waarvoor is 
amado7 schreef:Ik zou het juist ideaal vinden. Kan je mooi nog even langsgaan of je alles hebt gedaan en niks vergeten bent. Ik heb geen ouder nodig die naast me loopt maar ben wel vergeetachtig