Ik heb even jullie hulp nodig. De verzorgpony van mijn zusje verzorgen we nu de hele week omdat zijn baasje op vakantie is. Nu hebben we zijn manen bijgeknipt (die al ontzettend scheef waren) maar door een paar dingetjes is het een beetje gek gegaan.
Nu is de eerste helft (vanaf net achter de oren tot aan het midden ongeveer van de manen) heel netjes, recht maar niet zo dat het er geknipt uitziet.
Maar de tweede helft was al een heel stuk dunner, korter en is nu dus nog korter wat wij niet hebben gedaan maar een ander persoon die ons graag wou helpen.
Baasje weet het al en vind het niet erg, maar we wilden toch even kijken of we er nog wat aan kunnen doen. Alles even kort maken wil ze liever niet. Zijn er manieren om dunnere manen 'voller' te laten lijken? Of ze eventueel sneller/mooier te laan groeien? En hebben jullie nog andere tips/'haarstijlen' waarbij je niet goed het lengteverschil ziet?

We horen het graag, alvast bedankt! Groetjes
Mijn zusje zou echt nooit van dr leven ook maar een cm van een andere pony afknippen. Bij dr vorige vp had een meisje dat gedaan was gelijk van de stal geschopt. Dus zij ook gelijk een les geleerd ervan.
Dit is een recreatieve pony van 22, waar mijn zusje en zn baasje nog wel lekker mee rijden. Maar het is dus al opgelost