Ik ga vanmiddag kijken bij een potentieel verzorgpaardje, om te kijken of er een klik is met het paardje.
Heeft er iemand tips om zo goed mogelijk voor de dag te komen en een goede eerste indruk achter te laten?
Wat kan ik verwachten voor eventuele vragen over mij, wat kan ik beter wel en beter niet doen, en zijn er dingen die ik beter wel of beter niet aan de eigenaar kan vragen?
Moet ik eerlijk zijn over dat ik een lichte vorm van autisme heb ja of nee?
Als het allemaal goed gaat, dan mag ik waarschijnlijk af en toe ook rijden. Maar ik heb ivm omstandigheden op de manege (hier ga ik niet verder op in) het lessen stop moeten zetten. Ik ben wel van plan dit weer op te pakken binnenkort. Moet ik hier ook eerlijk in zijn?
Edit;
Ik heb al wel eerder verzorgpaarden gehad, maar dat was vaak via de manege waar ik reed of bij directe kennissen van mij, dus ik heb nog nooit gehad dat ik bij iemand langs moest gaan die ik totaal niet ken.
Omdat het in de omgeving waar ik woon vrij moeilijk is om een verzorgpaardje te vinden wil ik deze kans gewoon goed aanpakken, om mijn kans zo groot mogelijk te maken.
Vriendelijke groet van mij