Ik zit met een probleempje hier even wat uitleg:
Ik heb op dit moment een erg leuke verzorgpony. Ik mag en kan eigenlijk alles doen en ik heb ook nog eens erg leuk contact met de eigenaresse van deze pony. Klinkt allemaal erg leuk, maar helaas is het erg ver van waar ik woon. Het is zo'n 10 km fietsen (is te doen want naar school moet ik 12 km fietsen) maar de stal waar hij staat ligt in een afgelegen dorpje en ook de weg erheen is vrij afgelegen. Mijn ouders (en ik zelf eigenlijk ook wel
) vind dit vooral in de winter periode best eng om me dan in het donker alleen naar huis te laten fietsen. Ik ben dus afhankelijk van mijn ouders die me heen en weer rijden, maar ik kan dan niet voor een uurtje gaan (als mijn ouders me dan net hebben afgezet en terug thuis zijn kunnen ze weer terug naar stal). Ook kan ik niet als ik bijvoorbeeld een keertje vroeg uit school ben naar stal. Ik weet nu eigenlijk niet wat ik moet doen. Een andere verzorgpony dichterbij vinden of doorgaan met deze pony en eigenlijk afhankelijk zijn van mijn ouders? (Op bijvoorbeeld Facebook zie ik al genoeg andere pony's staan die wel op fietsafstand en niet zo afgelegen zijn, maar ik wil helemaal niet stoppen met deze huidige pony)
Bedankt voor het lezen!

Ps: ik heb het al eens met de eigenaresse er over gehad