Volgende maand verzorg ik mijn lieve verzorgtinker Duuk alweer 2 jaar, en ik heb in die twee jaar niet alleen een goede band met m'n verzorgpaard gekregen, maar ook met de eigenaar. We denken hetzelfde en communiceren altijd goed met elkaar, en ze heeft me door mijn depressie heen geholpen. Ze noemt mij ook eigenaar van Duuk

Nou zit ze zelf in een hele erge dip ( fysiek en mentaal, ligt op het moment in het ziekenhuis ) en zou ik haar graag willen helpen of verassen. Mijn ouders hebben gezegd dat ze altijd geld mag lenen en dat we eventueel Duuk ook willen overkopen/overnemen

Ik zoek dus ideeën om haar te verassen of te helpen, vorig jaar heb ik haar een groot canvas cadeau gedaan toen ik Duuk een jaar verzorgde dus ik wil geen canvas

Ook heb ik al heel veel spullen voor Duuk en ben ik de enige die erop rijd of er vaak is, dus qua spullen heb ik opzich ook niets nodig maar het kan zijn dat er toch iets leuks tussen past voor haar voor bij Duuk, ik maak wel een lijstje met dingen die ik al heb voor Duuk

- 3 halsters + touwen
- 1 touwhalster + teugels
- 2 bitlooshoofdstellen + teugels
- 1 sjabrakje
- 1 poetsdoos + poetsspullen
- 3 zakken paardensnoepjes
- 1 uitrijdeken
- 1 cap die we delen
Volgensmij was dat het zo wel

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met ideeën

Dit is duuk