Er zijn duizenden bijrijders / verzorgers, soms heb je geluk en staan ze in de rij, maar hoe haal je nu de juiste bijrijder er uit? Hoe hebben de andere bokkers hun bijrijders gevonden en waar hebben ze op gelet?
Ik zoek niet iemand die haar dressuurmatig maar gewoon berijd en met haar aan de slag gaat in stap draf en galop.Voor de aandacht en voor de beweging (het zou leuk zijn als de pony er wat van opsteekt en er meer routine in krijgt) Dus een goed gemotiveerde recreative (manage) ruiter!
Wat zijn jullie regels en of eisen, wat moeten de personen kunnen hoe bepaal je de leeftijd (vanaf 13 jaar is mijn voorkeur) En ik vind ook dat de ouders er bij betrokken moeten zijn, weten waar je kind uithangt en wat ze daar doen! kan ik een vergoeding vragen , zijn de kandidaten dan beter of gemotiveerder? Hebben jullie negatieve ervaringen, en hoe hebben jullie dat aangepakt?
Ook bijrijders /verzorgers wil ik graag om hun visie vragen
HiFive5
Geplaatst: 11-08-16 05:30
Er is hier een topic over, ik zoek het even op voor je
Waarom benader je dan geen manege in de buurt? Misschien weten die mensen daar welk meid/jongen gemotiveerd en verantwoordelijk genoeg is om jouw paard te verzorgen. Ik ben op die manier juist aan een leuk verzorgpaard gekomen.
Weetje wat het probleem is met jonge meiden, die hebben weinig verantwoordelijkheidsgevoel! Ook al zeggen ze van niet, ze kijken gewoon anders naar je paard. Zelfde geld voor meiden die nooit een eigen paard hebben gehad... Die missen vaak ook dat gevoel en kennis. Vaak nemen ze ook geen lessen (of ze zeggen van wel en doen het uiteindelijk toch niet) Het is echt mega lastig een betrouwbare en goede bijrijdster te vinden die aan dat verantwoordelijkheidsgevoel voldoet. Want dat vind ik persoonlijk het allerbelangrijkste als je met dieren werkt.