Valentijn
Welsh cob
10 jaar
Tarek
Shetlander
10 jaar?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Champ rijd ik ook, Nav is alleen af en toe poetsen en de stallen enzo doen
heb het er erg naar mn zin en hoop nog lang van ze te mogen genieten!
van 14 jaartjes jong. Het is leuk hyper actief ruintje

blijft lastig op je mobiel
maar inderdaad. Bovenste is dus Champ en de onderste Navarrah

Lavinja is een echte kroeldoos, dol op eten en vaak nogal een muts. Zoals vandaag: kéihard op de rem (je had die 'remsporen' moeten zien
) omdat ze door een plas heen moest en echte dames houden niet van natte voetjes

Reusje_xx schreef:Ik ben nu op vakantie en ik mis Chanel wel! Iemand hier hetzelfde probleem? Maandag ben ik vertrokken en ga pas over 2 weken weer naar huis, en ga 2 dagen later gelijk nog een week. Leuk, maar wel jammer dat ik weinig met Chanel kan doen!
. Ik heb waarschijnlijk wel een introductieweek van mijn opleiding, maar dat is maar van maandag tot vrijdag. Verder moet ik wel véél werken (deze week 26 uur
), maar gelukkig heb ik ook nog dagen vrij waar ik dan lekker naar de paarden toe kan 
Reusje_xx schreef:Ik ben nu op vakantie en ik mis Chanel wel! Iemand hier hetzelfde probleem? Maandag ben ik vertrokken en ga pas over 2 weken weer naar huis, en ga 2 dagen later gelijk nog een week. Leuk, maar wel jammer dat ik weinig met Chanel kan doen!
), maar wel een beetje zorgen maken