Advertentie tips?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

troi

Advertentie tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-16 11:39

Ik zoek een bijrijder / verzorger en krijg voornamelijk reacties van mensen die de advertentie totaal niet lijken te lezen of van veel te ver weg komen. 20 kilometer enkele reis op de fiets houd niemand lang vol en daar begin ik dus simpelweg niet aan..

Misschien valt er nog wat aan de advertentie te sleutelen dus vandaar mijn vraag om tips.

Dit is hem:
http://www.bokt.nl/markt/ad/410512/bijr ... ern-rijden

Dezelfde staat ook op een aantal facebookgroepen in mijn regio trouwens.

Yvankaxx

Re: Advertentie tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 14:35

Ik vind je advertentie netjes overkomen. Waar ik zelf tegenaan zou lopen is het lessen, ik vind het zelf niet meer dan logisch om (op eigen kosten uiteraard) te lessen, maar je instructrice is vrij prijzig en je vraagt de bijrijder toch om ongeveer 2 keer in de maand te lessen = 80 euro. Denk dat dat mensen tegen staat!

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 14:55

ik vind het hartstikke netjes, ik weet niet precies wat je zoekt? een oudere of leeftijd maakt niet uit.

ik zelf vind het als 13 jarige :+ altijd onzin als ze een leeftijdgrens gaan bedenken: misschien is een 13 jarige wel een paardenfluisteraar die al 8 jaar ervaring heeft, en die verdienen toch ook een kans :o
^^ maar daar gaat t nu niet op

als je ook jongere ruiters toe laat, zou ik er bij zetten "de leeftijd maakt niet uit', dat trok mij namelijk erg aan bij advertentie's.

als je geen jongere toelaat, zet er dan een leeftijd grens bij, anders krijg je allemaal 11 jarige op de stoep :Y)

veder vind ik het een hele leuke advertentie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 14:57

Ooh, dit is erg... :o Ik leg nu pas de link van je Boktnaam naar je echte naam.

Ik vind je advertentie ook erg netjes, ongeveer gelijk aan die van mij. :j

Andra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 15:03

Ik vind je advertentie duidelijk en netjes gesteld. Maar voor mij is je reden om een bijrijder te zoeken, net iets te vaag. Op de een of andere manier komt het op mij te vriendelijk over. Je paard aan een bijrijder lenen is best een groot ding namelijk (zou ik tenminste vinden, ik leen mn auto niet eens graag uit).

Niet dat ik aan jouw intentie twijfel, overigens! Ik vind het een heel mooie reden. Maar als lezer, zou ik me bijna ongemakkelijk gaan voelen. Doe je het werkenlijk alleen om mij, de voor jou grote onbekende, zo'n groot plezier te doen?

Als ik zelf serieus een bijrijdpaard zocht, en belangstelling zou hebben voor NH, vind ik de eis van lessen nemen absoluut acceptabel. Maar de lessen zijn wel duur. En vaak is geld een reden om geen eigen paard te hebben. Toch, ik zou het er in dat geval wel voor over hebben.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-16 15:11

Dank voor de reacties!

De lessen zijn prijzig idd en op zich vind ik 1x per maand ook prima. Maar niet minder dan dat. De kans dat zich een ervaren western ruiter meld is vrij klein en als je wilt overstappen kan dat niet zonder begeleiding.

Leeftijd maakt me niet zoveel uit, wel graag iemand die geestelijk vrij volwassen is en betrouwbaar maar die ken ik van 12 en van 20. Wel is vervoer een dingetje. De stal ligt een stukje buiten het dorp en op de fiets is dat lastiger te bereiken dan met auto of brommer natuurlijk. Helemaal in de winter.

Misschien is de reden wat vaag idd. Maar het voelt simpelweg goed om dat wat ik heb gekregen door te geven aan weer iemand anders (en zo maken we de wereld met kleine stapjes steeds een beetje leuker :o ) . Als ik een dagje niet kan vermaakt paardlief zich prima in de wei (al kan hij aandacht zeker wel waarderen) en zorgt mijn pensionhouder voor alle noodzakelijke dingen.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-16 15:13

KoudbloedKim schreef:
Ooh, dit is erg... :o Ik leg nu pas de link van je Boktnaam naar je echte naam.

Ik vind je advertentie ook erg netjes, ongeveer gelijk aan die van mij. :j

:D
:wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 15:15

Ik vind je advertentie correct verwoord en het les-aantal p.m vind ik acceptabel.

@Andra_S Niet zo argwanend:-) Sommigen hebben gewoon een gunfactor wat betreft het mogen gebruiken van hun paard.

Andra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 15:28

Inxs schreef:
@Andra_S Niet zo argwanend:-) Sommigen hebben gewoon een gunfactor wat betreft het mogen gebruiken van hun paard.

Ja dat klopt, ik ben soms wel wat argwanend... :oo
Maar ik heb ook geleerd dat dingen die te mooi lijken om waar te zijn, dat dan meestal ook niet zijn. Nogmaals, ik twijfel niet aan de intentie van TS! En degene die dit paardje zal gaan rijden, is een absolute geluksvogel.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 15:50

Als hij hier in de buurt stond (heb je natuurlijk geen klote aan :') ) zou ik het wel weten :j
Zelf ook altijd bijrijders gehad terwijl ik ze niet echt nodig had

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 17:48

ik snap t vn het vervoer^ ik, 13 jarige, fiets (ja! ook in de winter :+ ) voor de ene 30 min en voor de andere 45, die van 30 minuten is prima die van 45 is soms wel vervelend XD

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 18:47

Ik vind je advertentie prima! Als ik in de buurt zou wonen en Saturnus natuurlijk niet zou hebben zou ik zeker interesse hebben :P

troi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-16 22:24

Toevallig vanavond een vrouw ontmoet die gereageerd had op mijn ad!
Erg leuk mens, paardlief vond haar ook leuk (das prioriteit 1 natuurlijk) en zij was helemaal weg van Treas ( hij was op het schandalige af lief, de slijmjurk :P ) . Erg veelbelovend dus!

Bedankt voor jullie tips!

MaaikeMarlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 22:31

Wat fijn! Hopen dat het wat wordt! Ik zit in hetzelfde schuitje..

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 14:56

Fijn voor je!

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 07:58

anemoonlena schreef:
ik vind het hartstikke netjes, ik weet niet precies wat je zoekt? een oudere of leeftijd maakt niet uit.

ik zelf vind het als 13 jarige :+ altijd onzin als ze een leeftijdgrens gaan bedenken: misschien is een 13 jarige wel een paardenfluisteraar die al 8 jaar ervaring heeft, en die verdienen toch ook een kans :o
^^ maar daar gaat t nu niet op

als je ook jongere ruiters toe laat, zou ik er bij zetten "de leeftijd maakt niet uit', dat trok mij namelijk erg aan bij advertentie's.

als je geen jongere toelaat, zet er dan een leeftijd grens bij, anders krijg je allemaal 11 jarige op de stoep :Y)

veder vind ik het een hele leuke advertentie

Ik denk dat dat voornamelijk gebeurt om narigheden te voorkomen. Ik zelf was er nou niet erg blij mee dat ik medeverzorgstertjes kreeg van rond de 16 een paar jaar geleden. Uiteindelijk bleek ik er 1 persoonlijk al te kennen en daar was niets mis mee, maar die ander gedroeg zich echt als een verwend tienertje, waar ik vantevoren dus bang voor was. En inderdaad, wij draaiden voor haar nalatigheid op (wel uit liefde), en dit was voornamelijk te wijten aan haar tienergedrag. Ik zelf heb dit nauwelijks vertoont rond verzorgpony's en paarden, maar er zitten echt een aantal verwende rotte appeltjes tussen die meisjes helaas. Die verpesten het beeld voor de rest.