Ik heb een vraagje,
ik heb nu een verzorgpony, (al een tijdje) en ik zou er graag nog een bij willen aangezien ik iets meer uitdaging wil. Nu heb ik een paar dagen geleden met een vrouw gesproken toen ik de krant bezorgde. Deze vrouw had een shetje in haar handen dus tja, als je dan een echt paardenmens bent en iemand gaat met je aan de praat die ook van paarden houd kom je wel uit op het onderwerp paarden
Ze vertelde dat ze ook een rijpaard heeft.Ik heb haar nog vaker zien lopen met de shet of het paard. Ook een keer zien rijden.
Ik zou wel heel graag willen helpen met de verzorging van deze twee paardjes

Ik mag niet op paardrijles van mijn ouders, en ik kan nog niet paardrijden, maar toch zou ik wel een keer willen proberen te rijden. Dit lijkt me dus een goede kans, misschien kan die vrouw me lesgeven een soort van. Nu kom ik echt over als iemand te veel vraagt, maar de vrouw leek me echt heel aardig, toch weet ik eigenlijk niet zo goed hoe ik het nu moet vragen... Ze is zelf vaak met het paardje bezig en ik ben dan bang dat ik alles verpest haha. Zo'n schijtert ben ik ook niet hoor, heb natuurlijk ook zelf verzorgpaardje gezocht en aan eigenaren gevraagd of ik haar mocht verzorgen maar toch omdat ik deze vrouw nu al 'ken' is het moeilijker ofzo.
Hoop dat iemand me kan helpen