Ben als een tijdje bezig met het zoeken naar een leaser voor mijn e-pony.
Hier op de Bokt markt, marktplaats en nog veeeel meer plekken waar je advertenties op kan zetten maar het wil maar niet lukken de juiste persoon te vinden
Krijg vooral reacties van de vast wel bekende "penny' meisjes. Super lieve mailtjes belletjes en appjes maar kan er jammer genoeg niets mee. En omdat we iemand zoeken die deels mee zou moeten betalen haken veel af. Voor E35,- per maand 4 dagen willen rijden zit er nou eenmaal niet in. Als ik het geld had geen probleem maar ben niet zo rijk en paarden zijn nou eenmaal duur.
Iemand ervaringen met een goede advertentie maken en het uitfilteren van leuke mensen?
Even in het kort;
Pony is al 17 jaar, daar schrikken mensen van ook al is ze nog super fit.
Ze heeft een hoefkatrol probleem. Loopt nog prima met goede ijzers maar we springen haar niet meer, maar kids willen springen.
Ze is heel lief en knuffelig maar te groot voor de kleinere kids en te klein voor volwassenen. (154)
Algro Arabier met Conamara dus best lief maar wat stuiter trekjes van een arabier.
Zelf heb ik haar tot de M1 dressuur gereden maar we komen maar niet veder en heb inmiddels een paardje er bij.
Weg doen na 14 jaar kan ik niet over mijn hart verkrijgen. En hobbymatig rijden zit nou eenmaal niet in mij.
Wat zouden jullie doen?
En als ik dan iemand gevonden heb, contract opmaken ? Wat zet je daar dan in...
Die vond wel even dat het gratis kon blijven...
En dan een paardje die goed bij mij past, waar ik jarenlang mee vooruit kan en waar geen 'beperkingen' op zitten qua rijden.
Maar als iemand veel wil rijden mag hij/zij er ook wel wat voor overhebben vind ik.