[FOTO] Show je eigen (verzorg)paard ...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kinaa

[FOTO] Show je eigen (verzorg)paard ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 18:25

Heeeeeey lieve bokkertjes!!! :D

De laatste maanden zijn we samen nogal snel vooruit gevlogen, onze band is nu veel sterker dan 4 jaar geleden! Daarom wil ik even mijn verhaaltje komen doen :j

Pilou verzorg ik binnenkort 4 jaar. In het begin klikte het totaaaaaaal niet!
We hebben dan ook 2 verschillende karakters, terwijl hij rustig is ben ik dan weer actief ;D
In de omgang is hij altijd al een schatje geweest maar onder het zadel niet echt haha!
Vroeger liep hij mee in de koers, bij de Dravers. Erna belandde hij bij een handelaar die hem zou doorverkopen aan de slacht maaaaar gelukkig was zijn huidige eigenaresse er om hem te redden :D
Maar helaas... rijden op hem verliep zo: hoofd in de lucht, rennen, steiger, 4 benen in de lucht, gespannen, omdraaien,...
Galop? Eeeeeeeeuuuuhhh???? Dat mag ik niet doen! :o

Nu ja, na 1 jaar beginnen rijden met hem. Stap, draf, galop en springen geleerd maar achteraf bekeken was dat niet zo goed want ik had hem dus echt letterlijk stap, draf, galop en springen geleerd :P Geen ontspanning, achterhand, binnenstelling,...
Erna ben ik aan grondwerk begonnen met hem waar hij ferm is in gegroeid. Vooraf heb ik nogal grondwerk gedaan en inmiddels geef ikzelf ook les, geef ik demo's en train ik er paarden in. Maar nog heel kleinschalig hoor! ;D

Sinds een half jaar ben ik terug van weggeweest en ben ik helemaal opnieuw begonnen met hem!
Rechtrichten erbij genomen en nu het rijden opnieuw opgenomen!
Ondertussen zitten we aan stap en draf maaaaar er is wel een actieve achterhand, binnenstelling, ontspanning,.... :D Gisteren voor het eerst de galop erbij genomen, dit stelt nog niet veel voor maar hij doet het tenminste wel al rustig! :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Allemaal bedankt om een kijkje te nemen!
Bekijk gerust onze FB page: https://www.facebook.com/showteamlavania?fref=ts
Of Youtube kanaal: https://www.youtube.com/dashboard?o=U

Wat is jullie verhaal? Foto's? Post ze hieronder in een reactie! :D
Ik ben benieuwd!!!! :j

KUSJESSS!!!!
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Dreamy op 19-10-15 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd in titel

Dreamy

Re: Show je eigen (verzorg)paard ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 23:12

PP > VP

Lifebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 11:33

Wow 4 jaar is al lang! En wat een leuk paard :D

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 15:29

Leuk hoor.
Alleen je link naar je youtube kanaal werkt niet.

Caroline52

Re: [FOTO] Show je eigen (verzorg)paard ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 16:16

Hey,

Leuk topic ik heb al een langere tijd een verzorg pony een Dell pony helaas mag ik er niet meer op rijden (ik ben te groot) dus als iemand nog wat leuks te dien heeft?

Maar goed de stal waar hij eerst stond is opgeeft en ik huurde al een stal omdat ik opzoek ben naar eigen paard maar goed ik heb hem dus tijdelijk 24/7 als verzorg pony eb ik moet zeggen het bevalt me prima :D

Ik zal vandaag foto maken

Xxhorsesxx9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 17:10

Wat een leuk paardje zeg! Helaas heb ik zelf geen verzorgpony... Ik ben wel aan het zoeken!

martine096

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 08:32

Hier iemand die 7 (!) shetlanders verzorgt.
Eerst waren ze niets gewend, verwaarloosd en gewoon een wilde kudde samen maar nu hebben ze al veel geleerd en kennen allerlei dingen al zoals poetsen en halsteren.
Ook een shet die eerst doodsbang voor mensen was kan ik nu na heel veel stapjes lekker knuffelen en poetsen. Ik ben echt onwijs trots op ze!

Met een 3-jarige shetland merrie ben ik nu actief bezig met grondwerk en het vrije werk :)

Verder zijn er 2 (of zelfs 3!) gedekt dit jaar dus lopen er waarschijnlijk volgend jaar nog meer schatjes rond :D

Verder nog wat foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

hanneke32xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 16:59

Dushi verzorg ik ondertussen alweer een jaartje. Ben dankzij haar ontzettend gegroeid (zowel in het rijden als in zelfvertrouwen) wil dr niet meer kwijt :)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 11:38

Raymond verzorg ik nu iets langer dan een jaar! :D
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 11:43

Dit is Lapacho, 15 jarige Appeloosa merrie die ik sinds een maandje verzorg en rij. :+:

Afbeelding

Afbeelding