Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
toen werd die pony helaas verkocht... Er stond een pony op dezelfde stal die een bijrijder zocht, dus heb het aan haar gevraagd en ik mocht hem doen

inmiddels staan nu mijn eigen pony's bij hun thuis
die mensen zijn een tweede familie voor me geworden
dus deed ik het maar... ik was samen met mijn zusje alleen zij was gestopt omdat ze per se een paardje wou bijrijden
en guess what? ik heb gister op haar gereden! (met de eigenaresse natuurlijk
)
Sjira schreef:Ik ging vroeger ook gewoon rondfietsen en bij elk huis aanbellen als er een paard bij stond. Ik ben zo aan best wat verzorgpaarden gekomen. Ik heb ook wel eens een briefje aan het hek van een weiland vast gemaakt. Daar stond verder geen huis bij. Bleek uiteindelijk mijn gaafste verzorgadresje te worden!!
Geluk had je! Ik had een keer een briefje opgehangen en dat bleek een erg agressieve man te zijn: Hoorde van een vriendin die het zag, hij verscheurde boos het briefje en schreeuwde

). Die Shet had inmiddels een nieuwe eigenaar (die verzorgde de Shet eerst ook, deden we samen) en die eigenaar had een Z New Forest pony gekocht. Die mocht ik toen dressuur matig gaan rijden en later springen aanleren, wedstrijden mee rijden etc. Helaas werd die heel erg kreupel (is nu pas onder controle na 1,5 jaar) en ben ik verder gegaan.