Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Caily schreef:Kan je niet op zaterdagochtend oid afspreken? Dan breekt je weekend ook niet zo als het niet door gaat. Zeker als je in het weekend graag naar je vriend reist, dan kan je als ze wel komt za nadat ze is geweest gaan, en komt ze niet kan je wat eerder gaan. Wellicht moeder avond daarvoor even herinneringsberichtje sturen? Niet zozeer "denk aan", maar gewoon even op de korte termijn kortsluiten wat erop de agenda staat bij hun.
Anoukloves_ schreef:Ik zou er niet veel moeite voor willen doen. Het is erg jammer voor het meisje en de pony, maar als die moeder zo laks doet ga ik er geen tijd voor vrij maken op momenten dat ik het liever niet heb (weekend dus).
Je kunt aangeven dat het je tijdelijk niet lukt ivm school en dat jullie het weer kunnen oppakken begin juli. Je kunt eventueel ook overwegen om haar te laten komen met begeleiding van haar moeder, maar daar zou ik weinig vertrouwen in hebben...
Gydja schreef:Haar moeder heeft ook wel verstand van paarden. Ze heeft vroeger eigen paard gehad en sinds een half jaar (?) rijd ze weer op een manege. Ik geloof wel dat het goed komt als ze samen gaan rijden alleen dan moeten ze wel gaan en dat betwijfel ik.
Naskapower schreef:Gydja schreef:Haar moeder heeft ook wel verstand van paarden. Ze heeft vroeger eigen paard gehad en sinds een half jaar (?) rijd ze weer op een manege. Ik geloof wel dat het goed komt als ze samen gaan rijden alleen dan moeten ze wel gaan en dat betwijfel ik.
De moeder heeft dus wel verstand van paarden.
Hoop dat het snel lichter en warmer word zodat ik ook 's avonds kan gaan rijden.