Hoi allemaal,
ik ben nieuw hier en ik heb een account aangemaakt omdat er iets is waar ik een rotgevoel over heb...al 4 jaar ben ik namelijk bijrijdster van een super lief paard waar ik iedere maand ook een bijdrage voor betaal. Aan het begin kon ik ook erg goed overweg met de eigenaresse. Zij ging minimaal 2 x in de week en ik ook. Was helemaal top!
Inmiddels zijn er wat zaken veranderd...onze relatie is daardoor ook wat bekoeld, in ieder geval zeker van mijn kant...ik ben van baan veranderd waardoor ik ' s avonds pas laat thuis ben (en in de ochtend vroeg weg) en heb met haar afgesproken dat ik alleen nog in het weekend ga en in hoge nood een avond in de week. Nu weet ik al een tijdje dat zij zelf ook (bijna) niet meer gaat...het is geen uitzondering als de borstels nog exact hetzelfde in zijnpoetskist liggen als sinds wanneer ik geweest ben....zij heeft hele flexibele werktijden maar naarmijn mening heeft ze gewoon andere "prioriteiten". Echt rijden doe ik ook niet meer, tis al een opa dus ik knuffel, wandel, poets, beetje hobbelen etc. Zij rijdt zeker niet meer...
het frustreert mij enorm en merk dat ik met steeds minder plezier naar stal ga. Als ik daar ben krijg ik ook vaak het gemopper van andere te horen over haar. Ik ben echt gek op het paardje maar merk dat ik in de weekenden er tegenop zie om er heen te gaan....zit erover te denken om er helemaal mee te stoppen maar dan staat "opa" er helemaal alleen voor. Met die 1 x in de week krijgt ie iig nog ietsjes aandacht...ik heb wel eens geopperd aan haar om er nog iemand bij te nemen, een leuke jonge meid die wat meer tijd heeft maar daar wil ze niet aan beginnen. .. sommige zullen denken:" ga met haar om tafel zitten" maar ze is verbaal zo sterk dat ze me binnen 1 minuut onder de tafel kletst en dat ik toch weer toegeef....
Hebben julie tips, adviezen of een mening hierover? Alles is welkom, sorry voor het lange verhaal!