Rijden ging even wat minder maar nu gaat het weer helemaal de goeie kant op. Ik durf weer lekker alles te doen en de les ging dinsdag aardig goed.
De zus van de eigenaresse is hoogzwanger maar na de bevalling wil ze weer gaan rijden. Toen is mij verteld dat we ieder 2 dagen gingen doen en dan heeft ie 1 dag rust. Nu hoorde ik dinsdag van die zus dat zij hem 3 dagen gaat doen, haar oudere zus 2 en ik maar 1.

Zij gaat hem dan 3 dagen doen terwijl ze een kleintje heeft (maar dan zal haar moeder wel oppassen) en ook nog werkt. Lijkt mij moeilijk om dat met een paard te combineren. Maar goed, het is haar paard ook en ik ben 'maar' bijrijdster.
Maar ik voel mij een beetje aan de kant gezet eigenlijk...ik heb vanaf oktober voor hem gezorgd, stal gedaan en gevoerd en gereden en nu mag ik hem opeens nog maar 1 dagje doen.

Nu weet ik niet of ik ermee door moet gaat of toch moet stoppen en iets moet zoeken voor 2 dagen in de week. Aan de ene kant wil ik niet opgeven wat ik allemaal heb bereikt met hem. Ik heb natuurlijk ook een band gekregen in die maanden. Maar aan de andere kant heb ik er op deze manier niet zoveel zin meer in omdat ik mij eigenlijk 'gebruikt' voel.

Ik ga nog wel even met de oudste zus erover praten natuurlijk maar ik zou graag jullie mening ook willen horen voor ik een beslissing neem. Ik kan het natuurlijk ook gewoon een tijdje proberen en als het niet werkt voor mij altijd nog stoppen maar ik hoor eerst graag wat meningen...