Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kiara_xxx schreef:ik vind het juist heel goed dat je daar weg bent!! jij die al et werk doet en je moet dan gaan betalen voor te gaan rijden? Zou ik ook niet doen, zeker als het niet de afspraak was.
Ik heb altijd a geluk gehad met mijn verzorgpaarden. De eerste mocht ik alles mee doen, ik nam daarom ook met plezier de stal kuisen en al de rest van karweitjes erbij. Die pony is inmiddels mijn eigen paardje geworden, maar staat nog steeds bij de eigenaars
ik hoop voor jou dat je ook zoiets vind!
chelle_dora schreef:Hmm ik vind het heel dubbel. Voornamelijk omdat we hier alleen jouw kant horen, en niet de kant van de eigenaresse. Zo ben ik ook wel eens voor vies en vuil uitgemaakt, en iedereen was het er roerend mee eens... Alleen jammer dat het verhaal niet helemaal zo in elkaar stak als zij het verteld had aan iedereen....
Wat betreft de klussen, daar ga ik me niet over uitlaten, aangezien dit iets is wat op voorhand was afgesproken (zo te lezen), en stond ze met de paarden aan huis of stond ze op een pensionstalling/manege? Dat kan al zó veel veranderen aan het hele mesthoop verhaal namelijk. Misschien nog een andere verzorgster die er een potje van maakte?
Wat betreft het regels voor het rijden, wat is daar in gódsnaam raar aan? Mijn bijrijdster mag ook niet alles en kreeg voordat ze erop ging ook eerst instructie wat wel of niet kon en mocht met de pony. Als je geen regels wilt horen voor het rijden, dan moet je in mijn ogen een eigen pony kopen en daar lekker mee hobby'en.
Ik denk dat je er voor jezelf goed aan hebt gedaan om ermee te stoppen, maar vind het absoluut niet netjes om dan op die manier je gal te spuwen hier. Denk er wel aan, mocht je een ander verzorgpaard zoeken oid dan vinden mensen dít dus ook allemaal terug... En wat mij aangaat zou dit absoluut niet voor je spreken als ik op zoek zou zijn naar een nieuwe verzorgster of bijrijdster... Ik ga er vanuit dat jullie volwassen zijn, jullie beiden, dus had dit op een volwassen manier uitgesproken..
Edit: Voordat ik aan word gevlogen hier: als het daadwerkelijk zo is, dan is het inderdaad niet netjes en ik neem het voor niemand op, laat dat even duidelijk zijn. Niet voor de eigenaar maar ook niet voor de TS, want 1 kant van het verhaal beoordelen is erg lastig.