Verzorg fjorden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dwergje123

Verzorg fjorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 13:21

hey bokkers! Ik heb sinds april een verzorgfjord, Fjelle. Ik ben bij hem gekomen via een vriendin van mij. Toen was hij nog niet ingereden en leek hij op een klein beertje met zijn dikke wintervacht haha. Vanaf toen ben ik hem gaan inrijden. En nu na een paar tegenslagen gaat het al super goed! Af en toe haalt hij nog wat stouts uit maar voor de rest is hij heel braaf :o

Hoe zijn jullie aan je verzorg fjord gekomen? En wat heb je al allemaal met hem / haar mee gemaakt? :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xxx
Laatst bijgewerkt door dwergje123 op 01-09-13 13:32, in het totaal 3 keer bewerkt

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 13:23

plaats de foto's tussen de code [img]hier de link[/*img]

Bij het plaatsen van de foto's vervang je de link met de tekst, en haal je het sterretje weg die ik bij de laatste heb neergezet :)
Ik zie dat je via tinypic upload, dan gaat het nog makkelijker, tinypic heeft zelf al die optie bij de codes van het uploaden staan :D
Wat een leukerd trouwens! Gek op fjordjes <3

dwergje123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 13:33

Tigress schreef:
plaats de foto's tussen de code [img]hier de link[/*img]

Bij het plaatsen van de foto's vervang je de link met de tekst, en haal je het sterretje weg die ik bij de laatste heb neergezet :)
Ik zie dat je via tinypic upload, dan gaat het nog makkelijker, tinypic heeft zelf al die optie bij de codes van het uploaden staan :D
Wat een leukerd trouwens! Gek op fjordjes <3

heel erg bedankt!

balance
Moderator Over Paarden

Re: Verzorg fjorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 15:20

FJ-->VP

dwergje123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 15:38

balance schreef:
FJ-->VP

Er staat nergens waar ik mijn bericht kan veranderen / verwijderen?